Πρόληψη σχολικού εκφοβισμού και αντιμετώπιση συγκρούσεων
Λήψη αρχείου
Τα παιδιά χωρίζονται αρχικά σε δυάδες, ζωγραφίζει ο ένας τον άλλον και τον περιγράφει στην ομάδα. Μετά γίνονται τετράδες και ζωγραφίζουν μια ομαδική ζωγραφιά, δίνουν τίτλο και την παρουσιάζουν στην άλλη ομάδα
Τα παιδιά απαντούν αρχικά τι σημαίνει νταής πριν και μετά την ανάγνωση της ιστορίας
Απαντάμε στο τέσσερα βασικά στοιχεία της ιστορίας: Ποιος (πρωταγωνιστές), Που (τόπος), Πότε (χρόνος) και πως (τι έγινε).Επισήμανση των ομοιοτήτων και διαφορών των δύο πρωταγωνιστών.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν την ιστορία
Εκπαιδευτικό σενάριο “η Μιμή η Κουταλαυτού”. Πως την χαρακτηρίζουν οι άλλοι και πως νιώθει μέσα της. Στο σχολείο όλα τα παιδιά έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που τα κάνει μοναδικά!!
Δραματοποίηση. Συναισθηματική ενδυνάμωση της Μιμής από τους υπόλοιπους φίλους και ανακριτική καρέκλα για τον Τζακ
Αγγλικά: Έλμερ ο διαφορετικός ελέφαντας. Ακολούθησαν μουσικοκινητικά παιχνίδια.
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κάνουν διάφορους “σχηματο-Έλμερ”
Διαβάσαμε το βιβλίο ¨τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”. Τα παιδιά είπαν πως χρησιμοποιούν τα χέρια τους, κάναμε την αφίσα και στο φύλλο εργασίας, αφού σχεδίασαν το περίγραμμα του χεριού τους, ζωγράφισαν για το κάθε δάχτυλο κάτι που κάνουν με τα χέρια τους.
Διαβάσαμε το βιβλίο ‘Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε”. Κάναμε μια αφίσα για τα γλυκά λογάκια που γλυκαίνουν τις καρδιές και τα ξινά λογάκια που τσαλακώνουν τις καρδιές. Μόνο τα ωραία λόγια μπορούν να τις θεραπεύσουν. Στο φύλλο εργασίας ζωγραφίζουν τους φίλους τους και τους λένε όμορφα λόγια.
Τα παιδιά δημιούργησαν μια ιστορία από τον πίνακα ζωγραφικής. Το δραματοποίησαν με 3 διαφορετικές εκδοχές στο τέλος.
Ακούσαμε το τραγούδι του Γιώργου Σακελλαρίδη. Φτιάξαμε μάσκες και το δραματοποίησαν τα παιδιά.
Διαβάσαμε “το τικ και το τακ”. Αφού το έπαιξαν θέατρο, σε δυάδες τα παιδιά ζωγράφισαν ο καθένας την καρδιά του και την ένωσε με το φίλο του για να χτυπάει ΤΙΚ-ΤΑΚ. Επίσης θυμούνται από προσωπικά τους βιώματα πότε ράγισε η καρδιά τους και το ζωγραφίζουν.
Επιδαπέδιο παιχνίδι με ζάρι και δυο ομάδες. Στα στεφάνια υπάρχουν εικόνες με καλές και κακές συμπεριφορές. Πηγαίνουν ένα βήμα μπρος ή πίσω.
Δημιουργία video για όλα όσα μάθαμε. Έγινε χρήση του chatter pix