-Δεν μαλώνω, μια αγκαλιά απλώνω

Πρόληψη σχολικού εκφοβισμού και αντιμετώπιση συγκρούσεων


Λήψη αρχείου
IMG 20211109 121046 IMG 20211109 121040
Τα παιδιά χωρίζονται αρχικά σε δυάδες, ζωγραφίζει ο ένας τον άλλον και τον περιγράφει στην ομάδα. Μετά γίνονται τετράδες και ζωγραφίζουν μια ομαδική ζωγραφιά, δίνουν τίτλο και την παρουσιάζουν στην άλλη ομάδα

IMG 20211111 093441
Αρχικός εννοιολογικός χάρτης. Τα παιδιά διατυπώνουν τις πρώτες ιδέες τους
IMG 20211111 093452
4 μορφές βίας. Κατηγοριοποίηση
IMG 20211123 082413
Πως νιώθουμε όταν δεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές;

IMG 20211112 132917 9789604537419 1
Τα παιδιά απαντούν αρχικά τι σημαίνει νταής πριν και μετά την ανάγνωση της ιστορίας
IMG 20211112 103230 IMG 20211112 132906
Απαντάμε στο τέσσερα βασικά στοιχεία της ιστορίας: Ποιος (πρωταγωνιστές), Που (τόπος), Πότε (χρόνος) και πως (τι έγινε).Επισήμανση των ομοιοτήτων και διαφορών των δύο πρωταγωνιστών.
νταής του σχολικού
Τα παιδιά ζωγραφίζουν την ιστορία
IMG 20211123 082138 IMG 20211124 081727
Εκπαιδευτικό σενάριο “η Μιμή η Κουταλαυτού”. Πως την χαρακτηρίζουν οι άλλοι και πως νιώθει μέσα της. Στο σχολείο όλα τα παιδιά έχουν ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που τα κάνει μοναδικά!!
.jpg .jpg
Δραματοποίηση. Συναισθηματική ενδυνάμωση της Μιμής από τους υπόλοιπους φίλους και ανακριτική καρέκλα για τον Τζακ
.jpg

Αγγλικά: Έλμερ ο διαφορετικός ελέφαντας. Ακολούθησαν μουσικοκινητικά παιχνίδια.
1
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και κάνουν διάφορους “σχηματο-Έλμερ”
s3.gy .digital metaixmio uploads asset data 13468 978 960 455 169 9 2IMG 20211129 115451.jpg

Διαβάσαμε το βιβλίο ¨τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”. Τα παιδιά είπαν πως χρησιμοποιούν τα χέρια τους, κάναμε την αφίσα και στο φύλλο εργασίας, αφού σχεδίασαν το περίγραμμα του χεριού τους, ζωγράφισαν για το κάθε δάχτυλο κάτι που κάνουν με τα χέρια τους.

s3.gy .digital metaixmio uploads asset data 13884 978 960 455 170 5 2     IMG 20211126 130450   IMG 20211125 113132  .jpg

Διαβάσαμε το βιβλίο ‘Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε”. Κάναμε μια αφίσα για τα γλυκά λογάκια που γλυκαίνουν τις καρδιές και τα ξινά λογάκια που τσαλακώνουν τις καρδιές. Μόνο τα ωραία λόγια μπορούν να τις θεραπεύσουν. Στο φύλλο εργασίας ζωγραφίζουν τους φίλους τους και τους λένε όμορφα λόγια.

1         education

Τα παιδιά δημιούργησαν μια ιστορία από τον πίνακα ζωγραφικής. Το δραματοποίησαν με 3 διαφορετικές εκδοχές στο τέλος.

.jpeg       γύρω γύρω

Ακούσαμε το τραγούδι του Γιώργου Σακελλαρίδη. Φτιάξαμε μάσκες και το δραματοποίησαν τα παιδιά.

τικ και το τακ IMG 20211201 122101

τακ       IMG 20211130 123940

Διαβάσαμε “το τικ και το τακ”. Αφού το έπαιξαν θέατρο, σε δυάδες τα παιδιά ζωγράφισαν  ο καθένας την καρδιά του και την ένωσε με το φίλο του για να χτυπάει ΤΙΚ-ΤΑΚ. Επίσης θυμούνται από προσωπικά τους βιώματα πότε ράγισε η καρδιά τους και το ζωγραφίζουν.

IMG 20211202 101404
Επιδαπέδιο παιχνίδι με ζάρι και δυο ομάδες. Στα στεφάνια υπάρχουν εικόνες με καλές και κακές συμπεριφορές. Πηγαίνουν ένα βήμα μπρος ή πίσω.

7 6 5 4 3 2 1

Δημιουργία video για όλα όσα μάθαμε. Έγινε χρήση του chatter pix

IMG 20211202 125835
Τελικός εννοιολογικός χάρτης με τις ιδέες των παιδιών μετά το πρόγραμμα

.Αξιολογησης 1 . Αξιολόγησης 2