ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

1.Τεχνικές Κοινωνικής και Συναισθηματικής Ανάπτυξης

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

2.Κλιματική αλλαγή

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

3.Σχολικό bullying

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

4.Ανακαλύπτοντας τα εργαλεία του εαυτού και της συνύπαρξης με τους άλλους στο σχολικό πλαίσιο

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

5. Η αξία της σχέσης: “Τι εμποδίζει; Τι διευκολύνει;”

Βεβαιωση 2022

2025

  • «Πρακτικά εργαλεία και στρατηγικές για εφαρμοσμένες σχολικές δραστηριότητες Μηχανικής, Ρομποτικής και Προγραμματισμού». Διαδικτυακή παρουσίαση για ψηφιακές δεξιότητες και STEM, από Cοde week
  • “Αναπτυξιακές Διαταραχές: Διαταραχές αυτιστικού φάσματος, ΔΕΠΥ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες», εκπαιδευτικό σεμινάριο από το Ινστιτούτο Prolepsis στα πλαίσια του προγράμματος : «Νοιάζομαι για το παιδί μου»
  • «Γίνε Ήρωας του διαδικτύου», διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από Safer Internet 4Kids
  • Scratch”, εκπαιδευτικό σεμινάριο από code week, εργαστήρια STEM.
  • “Μιλάμε με τους ειδικούς για το άγχος στα παιδιά», σεμινάριο από το Ινστιτούτο Prolepsis
  • «Επικοινωνία και Διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον» από Ε.Ε.Π.Ε.Κ.
  • “Γνώση και αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών», σεμινάριο από το Κ.Ε.ΠΕ.Α Ιεράπετρας- Νεάπολης. σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Π.
  • «Διδάσκοντας βιωματικά: Τεχνικές διδασκαλίας και Βιωματική μέθοδος» από Ε.Ε.Π.Ε.Κ
  • Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης eTwinning Σεμινάρια etwinning: 1. «Αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων στη διδασκαλία» και 2. «Δημιουργία ιστότοπων, εργαλεία οργάνωσης και συνεργασίας»
  • “Εφαρμογή διαχείρισης αποδεκτών» από Ι.Ε.Π. και Ι.Τ.Υ.Ε- Διόφαντος
  • «Εργαλεία αλγοριθμικής σκέψης και προγραμματισμού» από Code Week

 

  • «Σχολικός Εκφοβισμός- Ενδοσχολική βία: Υποστηρίζοντας τον εκπαιδευτικό» από το Χαμόγελο του παιδιού, Σεμινάριο ψυχικής ενδυνάμωσης
  • Διαχείριση τρόπου καταχώρησης υπεύθυνων αποδεκτών αναφορών των σχολικών μονάδων και Διαχείριση αναφορών για περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού από την Υπηρεσία Υποστήριξης ψηφιακής πλατφόρμας για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό.
  • Πρόγραμμα του webinar: Ψηφιακή Πολιτειότητα Παιδιών από τον  Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning
  • «Πως μπορούμε να θέσουμε όρια στα παιδιά ανάλογα με την ηλικία τους» από το Ινστιτούτο Prolepsis στα πλαίσια του προγράμματος: Νοιάζομαι για το παιδί.
  • «Αξιοποίηση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης κατά τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τη μαθησιακή διαδικασία στο Νηπιαγωγείο», με εισηγήτρια την εκπαιδευτικό, κ. Κωνσταντίνα Σάιτ.
  • Σεμινάρια etwinning

 1.Αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων στη διδασκαλία

2.Δημιουργία ιστοτόπων, εργαλεία οργάνωσης και συνεργασίας

 

 

2024

  • Συμμετοχή στην ημερίδα «Παρουσίαση καλών πρακτικών στην εφαρμογή του Σ.Δ.Δ. Ταπερίστας» από το κέντρο εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία Αρναίας.
  • Συμμετοχή στο σεμινάριο «Γίνε ήρωας του Διαδικτύου»
  • Ε.Ε.Π.Ε.Κ. «Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο σχολικό Περιβάλλον»
  • Σεμινάρια etwinning

 1 «Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού – Εργαλεία επικοινωνίας» και

  1. «Κινητές συσκευές 1: Εφαρμογή στην καθημερινότητα»
  • KIDS SAVE LIVES σεμινάριο εκπαίδευσης «Πρώτες βοήθειες- Απονιδωτές- Διάσωση»
  • «Καλλιέργεια της διαφορετικότητας στο σχολείο και την οικογένεια». Από τις ψυχολόγους Τερζοπούλου Αγάπη και Καραγιαννάκου Αναστασία
  • 15 ώρες ενδοσχολική επιμόρφωση από Ε.Ε.Π.Ε.Κ. με θέμα: «Αξιολόγηση του μαθητή»

 

 

 

2023

  • Σεμινάρια etwinning
  1. «Εκπαιδευτική Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο- Beebot»
  2. «Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων- Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού»
  • «Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον» Ε.Ε.ΠΕΚ.
  • «Γίνε ήρωας του Διαδικτύου» Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Επιμόρφωση για τα «Νέα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
  • «Παρουσίαση καλών πρακτικών στην εφαρμογή του Σ.Δ.Δ. Ταπερίστας»

 

 

2022

 

 

·       «Τρόποι πρόληψης της βίας στο σχολείο» από το ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
·       «Σχολικό Bullying». «‘Ένα μάθημα για τους μεγάλους για να μη γίνει πάθημα για τα παιδιά» από το ΠΕΙΦΑΣΥΝ με ομιλητή τον ψυχολόγο κ.Τράντο Νικόλαο
·       «Η αξία της σχέσης: Τι εμποδίζει; Τι διευκολύνει;» από τους ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ και τον Κοινωνικό Λειτουργό- Ψυχοθεραπευτή κ.Τσακμάκη Νικόλαο
·        «Κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη παιδιών και Σχολικός Εκφοβισμός- παραβατικότητα» από την ομιλήτρια ΠΕ60 και M.ed.
·       « Συναισθηματικές δυναμικές και Εκπαίδευση», κ.Νιζάμη Αικατερίνη, Συγγραφέας και Συντονίστρια
·        «Παιδιά και διαδίκτυο. Πρόληψη των κινδύνων χρήσης/ Ο ρόλος των εκπαιδευτικών και των γονέων», με ομιλήτρια την κ. Καλώτα Ελευθερία, Κοινωνιολόγος/MED- Επιστημονικό στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης
  • «Σχολικός Εκφοβισμός», ψυχολόγος Πουταχίδου Όλγα
  • «Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και πως μπορεί να σχετίζεται με κάποιες μορφές bullihg

 

2021

  • «Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις του σεισμικού φαινομένου : Στοχεύοντας στην προστασία του μαθητή και του πολίτη», από το ΚΠΕ Λιθακιάς σε συνεργασία με τον Ο.Α.Σ.Π.
  • «Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με μεταναστευτικό/ προσφυγικό προφίλ» Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.
  • «Μαθαίνουμε ψηφιακά- Διδάσκουμε ψηφιακά», «Παιδαγωγική Αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» από ΥΠΑΙΘ και ΙΤΥ
  • «Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως Εκπαίδευση» Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
  • «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων», ΙΕΠ
  • «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)»,ΕΚΠΑ

 

 

2020

  • «Σχολική εξ αποστάσεως Εκπαίδευση: Σχεδιασμός του Εκπαιδευτικού υλικού: από τη θεωρία στην πράξη», Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • «Ψηφιακή αφήγηση και Ρομποτική στη Σύγχρονη Προσχολική και Πρωτοσχολική Εκπαίδευση: Δυνατότητες και Προκλήσεις», ΠΕΚΕΣ Δυτικής Μακεδονίας

 

2019

  • «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση», ΙΕΠ

 

2018

  • «Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε.
  • (Β΄ επίπεδο),Ι.Τ.Υ.Ι. Διόφαντος

 

2017

  • «Διδακτικές προσεγγίσεις στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο μέσω του θεάτρου σπουδών», ΥΨΙΚΑΜΙΝΟΣ
  • «Εκπαιδευτική Ρομποτική», Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Ν. Κοζάνης
  • «Συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία στο γενικό σχολείο: Παιδαγωγική προσέγγιση και συνεργατικές πρακτικές», ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κοζάνης

2016

  • «Εργαστηριακές περιβαλλοντικές δραστηριότητες στο πεδίο», ΚΠΕ Βελβεντού, Σιάτιστας

2015

  • «Αντισεισμική Προστασία Σχολικών Μονάδων», Ο.Α.Σ.Π.
  • «Δράσεις Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης στα πλαίσια της εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης», ΚΠΕ Βελβεντού, Σιάτιστας
  • «Πιστοποίηση Δεξιοτήτων και γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών», ΙΕΠ
  • «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη», ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

 

2014

  • «Επιμορφωτική- Ενημερωτική συνάντηση», από το κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βελβεντού- Σιάτιστας

 

2011

  • «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών¨, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

 

2010

  • «Δημιουργική Σκέψη Παραγωγή Καινοτόμων και Πρωτότυπων Ιδεών», Υπουργείο δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

2009

  • «ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ, Δυσκολίες μάθησης- Ζητήματα συμπεριφοράς- Οργάνωση σχολικής ζωής», Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Μακεδονίας

 

2005

  • «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

 

2002

  • «Πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία», Γραφείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμυνταίου, Γραφείο Αγωγής Υγείας
  • «Το παιχνίδι στο Νηπιαγωγείο» Σχολική Σύμβουλος Ν.Φλώρινας
  • «Βιωματική Επικοινωνιακή Διδασκαλία, η μέθοδος project στο σχολείο», Κ. Χρυσαφίδης (καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών)
  • «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», ΚΣΕ Δημοτικό ΚΕΚ Πτολεμαΐδας