Εγγραφές Προνηπίων κατά το σχ. έτος 2025-2026

Κατά το σχολικό έτος 2025–2026 στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη. Η φοίτηση των νηπίων – προνηπίων είναι υποχρεωτική στο πλαίσιο της δίχρονης Προσχολικής Εκπαίδευσης και θα γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία, θα πραγματοποιηθούν από 4η έως 20 Μαρτίου 2025  με ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής (άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Για τη δημιουργία αίτησης είναι απαραίτητο ο κηδεμόνας να έχει συγκεντρώσει τα παρακάτω:

  • Κωδικοί πρόσβασης στο gov.gr (TaxisNet)
  • τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου, προσωπικό email
  • ένα αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (ΔΕΚΟ, μισθωτήριο, εκκαθαριστικό εφορίας ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο).

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα δυσλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου τέκνου, που φοιτά στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει και για το οποίο θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής. Το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα λειτουργεί από τις 08:15 – 16:00 και γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις χωρίς προϋποθέσεις. Πρόωρη αποχώρηση των νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα (αποχώρηση νωρίτερα από τις 16:00 μ.μ.) δεν προβλέπεται.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

στ) Υπεύθυνη δήλωση για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης απαιτείται έγγραφη συναίνεση του έτερου κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Εφόσον σας  έρθει ή έγκριση της ηλεκτρονικής σας αίτησης, θα πρέπει να προσκομίσετε στο νηπιαγωγείο τα δικαιολογητικά που σας ζητηθούν τις ώρες και την ημέρα που ορίζεται μετά από τηλεφωνική συνομιλία με την Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου.Τηλ. επικοινωνίας 2227022840

Τα διακιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσετε κατά την επίσκεψή σας στη σχολική μονάδα:

α) η αίτηση εγγραφής για το Προαιρετικό Ολοήμερο τμήμα ή/ και το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής εάν το έχει αιτηθεί ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή    adym_

γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο  φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (αντίγραφο πρώτης σελίδας και σελίδων εμβολίων με το ονοματεπώνυμο του/της μαθητή/τριας σε κάθε σελίδα εμβολίων)

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια  υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Συμμετοχή στο διαγωνισμό “Ασφαλές Διαδίκτυο 2025”

“Scan, Learn & Stay Safe: Η Αποστολή μας για ένα Ασφαλές Διαδίκτυο! (SID 2025)”
Η Οικοσυμμαχία συμμετέχει ενεργά στον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025 με μια πρόκληση! ΕΜΕΙΣ «Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!», ΕΣΕΙΣ;;;
Σας προσκαλούμε να λάβετε μέρος στη δράση μας, στο πλαίσιο του #CodeWeek, με στόχο την ευαισθητοποίηση των σχολικών κοινοτήτων και την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μελών τους για την ψηφιακή ασφάλεια!
📌 Περιγραφή:
Μέσα από τον προγραμματισμό ρομπότ, οι μαθητές/τριες θα ανακαλύψουν, με παιγνιώδη και ανακαλυπτικό τρόπο, βασικές αρχές ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο!
Πώς συμμετέχετε;
✔️ Εκτυπώνετε τον διαδραστικό χάρτη.
✔️ Προγραμματίζετε ρομπότ να φτάσουν σε σημεία-κλειδιά.
✔️ Σκανάρετε τα QR codes και απαντάτε στις προκλήσεις.

✔️ Μοιράζεστε τη δράση σας στο Padlet: https://padlet.com/…/scan-learn-stay-safe-sid-2025…

✔️ Ανεβάζετε τη δράση σας στο Code Week χρησιμοποιώντας τον κωδικό cw25-nY8XV (Οδηγίες εδώ: https://docs.google.com/…/2PACX-1vRPkc7wH6OPkHvl0W…/pub

)

Οφέλη για τους μαθητές:
✔️ Εκπαίδευση σε θέματα διαδικτυακής ασφάλειας
✔️ Καλλιέργεια βασικών δεξιοτήτων προγραμματισμού
✔️ Ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης
Η ιδέα υποβλήθηκε στον μαθητικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από το #SaferInternet4kids, υπό την αιγίδα του κοινού δικτύου Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη.

Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής HELMEPA 2025

Το θέμα του διαγωνισμού ήταν  «Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση».



Λήψη αρχείου

nZHUmkvI

Τα βιβλία σε ρόδες στο σχολείο μας

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που αποσκοπεί στην προαγωγή της ανάγνωσης και τη στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα από την απόλαυση του διαβάσματος. Φέρνει στην τάξη ένα πλήθος βιβλίων γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα, με στόχο την ανάδειξη της σχολικής τάξης ως κοινότητας αναγνωστών.

Στόχοι των Βιβλίων σε Ρόδες

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® έχουν στόχο

Να καλλιεργήσουν την αγάπη για την ανάγνωση, την ερευνητική δεξιότητα, τη συνήθεια του δανεισμού, την αισθητική που προκύπτει από την επαφή με το έργο καταξιωμένων εικονογράφων.

Να ενθαρρύνουν την έκφραση απόψεων με βάση προσωπικές αναγνωστικές εμπειρίες.

Να υποστηρίξουν κάθε μαθητή ώστε, μέσα από τη διαδικασία της επιλογής, του δανεισμού, της ανάγνωσης και της αναδιήγησης, να αποκτήσει πνευματική αυτονομία και να γίνει εν τέλει πραγματικός αναγνώστης.

Να προωθήσουν την κριτική προσέγγιση θεμάτων, με αφετηρία ποικίλες πηγές και διαφορετικές οπτικές γωνίες.

Να φέρουν τους μαθητές σε επαφή με το έργο Ελλήνων και ξένων συγγραφέων και με τη σύγχρονη ποιοτική βιβλιοπαραγωγή.

Το θέμα των Βιβλίων σε Ρόδες υποστηρίζει τα
εργαστήρια δεξιοτήτων ως εξής:

• ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ: “ΟΛΟΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ”

Το πρόγραμμα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

9dXTJUcw logo

 

Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως για 2η χρονιά

Την 21η Δεκεμβρίου, τη μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου, επέλεξε από πέρυσι το ELNIPLEX ως Ημέρα Ανταλλαγής Βιβλίων. Εκείνη την ημέρα προτρέπουμε όλους τους πολίτες της Ελλάδας και της Κύπρου να αγοράσουν ένα βιβλίο και να το χαρίσουν σε ένα παιδί, ώστε να δυναμώσει το φως στο νου και την καρδιά.

Έτσι μία όμορφη δράση φιλαναγνωσίας με τίτλο  “Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως” πραγματοποιήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου στο Νηπιαγωγείο Μαντουδίου. Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε τους μαθητές της Ε’ τάξης του Δημ. Σχ. Μαντουδίου, ανταλλάξαμε βιβλία και οι μαθητές του δημοτικού μας διάβασαν το χριστουγεννιάτικο παραμύθι του Ε. Τριβιζά “Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι”. Συζητήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις σχετικά με την ανάγνωση βιβλίων και στην συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια και ζωγράφισαν τα δικά τους “θέλω”.

Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου για την συνεργασία!

H0wXY3uPΑνώνυμο σχέδιο3

Code Week 2024

Για ακόμη μία χρονιά, το νηπιαγωγείο Μαντουδίου συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού!

Σε αυτή τη δραστηριότητα προγραμματισμού (στο πλαίσιο της συμμαχίας “WE C.O.D.E. (Create Opportunities & Develop Education)” που τρέχει από το 2020), οι μαθητές καλούνται να σχεδιάσουν τον δικό τους χάρτη “Ecoland”, προσθέτοντας 2-4 στοιχεία που θεωρούν απαραίτητα για ένα βιώσιμο μέλλον. Στη συνέχεια, μπορούν να ακολουθήσουν έναν από τους δύο δρόμους: α) να εντοπίσουν τα αντικείμενα που πρόσθεσαν, καθορίζοντας τις συντεταγμένες τους πάνω στον χάρτη, ή β) να προγραμματίσουν ρομπότ για να μετακινηθούν προς αυτά τα αντικείμενα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι αφηγήσεις των μαθητών μπορούν να ηχογραφηθούν, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο του έργου και ενισχύοντας την κατανόηση της βιωσιμότητας και των δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων. Κάθε ομάδα μπορεί να παρουσιάσει τα αποτελέσματά της δημιουργικά.

Μέσα από αυτή τη διαδραστική και διασκεδαστική δραστηριότητα, οι μαθητές συνδέουν την έννοια της βιωσιμότητας με καθημερινές αποφάσεις, αναγνωρίζοντας πώς οι ενέργειές τους μπορούν να επηρεάσουν θετικά το περιβάλλον και προετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τις μελλοντικές προκλήσεις.

 

Ειρήνη είναι…

s3

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940, συζητήσαμε με τα παιδιά για τον πόλεμο και την ειρήνη. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ειρήνη είναι..” , γνωρίσαμε το σύμβολο και τα χρώματα της ειρήνης.

Τι είναι η ειρήνη για εσάς παιδιά;

QwRQm5e

r19BqKGy

Mε τα χέρια μόνο αγαπάμε… Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου της Μαρίας Κουτσανοπούλου ” Τα χέρια δε χτυπάνε… Τα χέρια αγαπάνε”

Χωρίς τίτλο

Τι μπορούμε άραγε να κάνουμε με τα χέρια μας; Μπορούμε να αγκαλιάσουμε κάποιον και να τον φροντίσουμε, μπορούμε να ζωγραφίσουμε και να γράψουμε… και φυσικά μπορούμε να τα ζωγραφίσουμε και να αφήσουμε το αποτύπωμα μας στο χαρτί! Επίσης, μπορούμε να σχεδιάσουμε το περίγραμμα του χεριού μας και να το μεταμορφώσουμε σε μία κούκλα κουκλοθεάτρου!

YuVVmcs9 93aufhwm