Η καλοκαιρινή μας γιορτή
Ταξίδι στα Ελληνικά Νησιά
Με χαμόγελα, τραγούδια, χορούς και καλοκαιρινή διάθεση ολοκληρώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με τη γιορτή μας, που είχε τίτλο «Ταξίδι στα Ελληνικά Νησιά».
Οι μικροί μας μαθητές μάς ταξίδεψαν σε αγαπημένους νησιωτικούς προορισμούς της πατρίδας μας, γεμίζοντας τη σκηνή με χρώματα, μουσικές και εικόνες από το ελληνικό καλοκαίρι. Με ενθουσιασμό και περηφάνια παρουσίασαν τραγούδια, χορούς και δρώμενα που είχαν ετοιμάσει με πολλή αγάπη και μεράκι, χαρίζοντας σε όλους μας μοναδικές στιγμές συγκίνησης και χαράς.
Τα παιδιά τραγούδησαν και χόρεψαν με την ψυχή τους, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πόσα πολλά μπορούν να καταφέρουν όταν συνεργάζονται, δημιουργούν και εκφράζονται ελεύθερα. Το κέφι τους ήταν μεταδοτικό και η χαρά ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους.
Τη γιορτή απόλαυσαν μικροί και μεγάλοι, που χειροκρότησαν θερμά τις προσπάθειες των παιδιών και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη γιορτινή ατμόσφαιρα. Μάλιστα, σε αρκετές στιγμές δεν αντιστάθηκαν στον ρυθμό της μουσικής και ενώθηκαν με τα παιδιά τους στον χορό, δημιουργώντας όμορφες αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για πολύ καιρό.
Η καλοκαιρινή μας γιορτή αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία να γιορτάσουμε όλοι μαζί το τέλος μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς, γεμάτης μάθηση, εμπειρίες, συνεργασίες και όμορφες στιγμές.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη συνεχή στήριξη και τη συνεργασία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, καθώς και τα παιδιά μας που με το χαμόγελο, τον αυθορμητισμό και τη ζωντάνια τους έκαναν αυτό το «Ταξίδι στα Ελληνικά Νησιά» πραγματικά αξέχαστο.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, γεμάτο ξεκούραση, παιχνίδι, θάλασσα και όμορφες οικογενειακές στιγμές!


