Την Δευτέρα 27 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ομιλία από τη ψυχολόγο του σχολείου μας με θέμα τη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Την Δευτέρα 27 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ομιλία από τη ψυχολόγο του σχολείου μας με θέμα τη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Συζητήθηκε η σημασία της […]




