Την Δευτέρα 27 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ομιλία από τη ψυχολόγο του σχολείου μας με θέμα τη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Την Δευτέρα 27 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ομιλία από τη ψυχολόγο του σχολείου μας με θέμα τη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Συζητήθηκε η σημασία της ισορροπίας στη χρήση της οθόνης, ο ρόλος της άμεσης επιβράβευσης και οι δυσκολίες που μπορεί να εμφανίζονται στη διακοπή της χρήσης. Έμφαση δόθηκε στην αξία της αυτορρύθμισης, της θέσπισης ορίων και της ενίσχυσης εναλλακτικών δραστηριοτήτων στην καθημερινότητα των παιδιών.

r ch