Μάθημα: “What’s your name?”
Πρώτο μας μάθημα στα Αγγλικά και όπως ήταν φυσικό έπρεπε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις, με τη κυρία των αγγλικών, τη κ. Χριστίνα. Μάθαμε λοιπόν τη φράση “what’s your name” , “my name is…”,όπου τα παιδιά είπαν τα ονόματά τους.
Στη συνέχεια είπαμε τις “καλημέρες “μας, αλλά αυτή τη φορά στα αγγλικά, με τη συνοδεία του ακόλουθου τραγουδιού, το οποίο τραγουδήσαμε και χορέψαμε.
Ολοκληρώνοντας το μάθημα, παρακολουθήσαμε με μεγάλη προσοχή το παραμύθι “Ο Ντέιβιντ πάει στο σχολείο”, το οποίο μας μετέφραζε η κ. Χριστίνα.
Φυσικά αναφερθήκαμε και στους κανόνες της σχολικής τάξης, στην αγγλική γλώσσα αυτή τη φορά.
Μάθημα: “Face and body parts”
Στο δεύτερο μάθημα των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο, μάθαμε για τα μέρη του προσώπου και του σώματός μας.
Τα παιδιά μέσα από εικόνες αναγνώρισαν τα μέρη του προσώπου μας, μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά και με τη βοήθεια της κυρίας Χριστίνας τα είπαν στην αγγλική γλώσσα.
Ακολούθησαν μουσικο-κινητικά τραγούδια, σχετικά με το θέμα.
Σειρά είχε η ανάγνωση του παραμυθιού “The monster family”.
Τέλος ολοκληρώσαμε τη διδακτική μας με μία ομαδική εργασία. Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες των τριών ατόμων ζωγράφισαν τα χαρακτηριστικά τα προσώπου από ένα τερατάκι που τους δόθηκε από την εκπαιδευτικό. Στη συνέχεια παρουσίασαν τα έργα τους στην ολομέλεια της τάξης προσπαθώντας να πουν τί ζωγράφισαν στα αγγλικά.
Μάθημα: “Colors”
Στο σημερινό μάθημα ήρθαμε σε επαφή με την ονομασία των χρωμάτων στην Αγγλική γλώσσα!!!
Παρακολουθήσαμε το παρακάτω video και το συζητήσαμε.
Παίξαμε διάφορα παιχνίδια και γνωρίσαμε το άσπρο- white , το μπλε- blue , το κόκκινο-red και το καφέ- brown χρώμα.
Μάθημα: “Family”
Ακολουθώντας τη θεματική του εκπαιδευτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου, σχετικά με την οικογένεια, στο τέταρτο μάθημα μας γνωρίσαμε τα μέλη της οικογένειας μας στα αγγλικά. Πώς λέμε τη μαμά, το μπαμπά, τον αδελφό, την αδελφή ή τον παππού και τη γιαγιά;
Αρχικά μέσα από εικόνες και παιχνίδια μνήμης και ερωτήσεων, παρατηρήσαμε ότι στα αγγλικά η μαμά λέγετε mammy, ο μπαμπάς -daddy, ο αδελφός- brother , η αδερφή -sister κ.τ.λ.
Η γνώση μας ενισχύθηκε με τη προβολή του video “finger family song” και τη βοήθεια της κυρίας των αγγλικών μας!!!
Έπειτα ζωγραφίσαμε τα μέλη της οικογένειας μας και τα κατονομάσαμε, φυσικά στην Αγγλική!!!
Μάθημα: “Family”
Συνεχίζοντας το προηγούμενο μάθημά μας, θυμηθήκαμε πώς λέγονται τα μέλη της οικογένειας, τραγουδώντας και χορεύοντας το “Baby Shark”
Το μάθημα μας <<ξέφυγε>> από τη προγραμματισμένη του ροή, καθώς ένας μικρός κύριος ανέφερε ότι στην οικογένειά του ανήκει και ο σκύλος του και θέλησε να μάθει πώς λέμε το σκύλο στα αγγλικά. Ακολούθησε ένας δεύτερος και στη συνέχεια ένας τρίτος (καθώς τα αγόρια στο σχολείο μας έχουν το αριθμητικό πλεονέκτημα και τα κοριτσάκια είναι είδος προς εξαφάνιση) . Για να λυθούν λοιπόν οι προβληματισμοί μας η κ. Χριστίνα μας έδειξε την παρακάτω πολυμεσική εφαρμογή και με πολύ υπομονή προσπάθησε να μας διδάξει με κινητικά κυρίως παιχνίδια ότι ο σκύλος λέγετε dog ,η γάτα- cat , το ψάρι- fish ,το ποντίκι- mouse, το πουλάκι- bird και πολλά άλλα….
Μάθημα: “Happy Halloween”
To Halloween έφτασε και στο Νηπιαγωγείο μας!!!
Μάθαμε λέξεις σχετικές, όπως κολοκύθα= pumpkin, μούμια= mummy, νυχτερίδα= bat, σκελετός= skeleton, φάντασμα= ghost, τέρας= monster, μάγισσα=witch και μπήκαμε για τα καλά στο πνεύμα των τρομακτικών Απόκριων της Αμερικής… Όλα αυτά τα μάθαμε με τη βοήθεια εικόνων και μέσω του ομαδικού παιχνιδιού “haunted house” (το στοιχειωμένο σπίτι) στο οποίο έπρεπε να κολλήσουμε τη λέξη που μας ζητούνταν, εννοείται στην Αγγλική γλώσσα για ολοκληρώσουμε ένα μισοτελειωμένο poster.
Ακολούθησε το κινητικό παιχνίδι με τίτλο “toss the rings” στο οποίο τα νήπια χωρισμένα σε δύο ομάδες έπρεπε να βάλουν τους κρίκους τους στο καπέλο της μάγισσας!!! Διασκεδάσαμε, γελάσαμε, φωνάξαμε και χαρήκαμε όσο δε μπορείτε να φανταστείτε στη συγκεκριμένη δραστηριότητα!!!
Το μάθημα της ημέρας ολοκληρώθηκε ζωγραφίζοντας το κάθε παιδί ατομικά, εικόνες σχετικές με το Halloween.
Μάθημα: “Colors”
Colors, a lot of colours….. στο μάθημα γνωρίσαμε τα χρώματα…. gree, white, pink, red, grey, yellow….
Παρακολουθήσαμε τη πολυμεσική εφαρμογή με τίτλο “The mixed-up chameleon”- του Eric Carle
Κάναμε μίξεις χρωμάτων και βάψαμε και τον χαμελέοντα …
Μάθημα: “Hibernation”
Animal that hibernate και στα ελληνικά…Τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη….
Bear, turtle, snake, hedgehog, groundhog
Song:
Story:
Vocabulary: bear, fox, care, big- small, tall, I’m very sleepy
Μάθημα: “Winter”
Story
Vocabulary: hedgehogs, rabbit, snowball, tree bark, I’ll miss you, sledging, skiing, build a snowman.
Song:
Μάθημα: “Home safety”
Vocabulary: Rooms in the house: kitchen, living room, bathroom,bedroom
Power point with dangers at home.
Worksheet: sorting safe/not safe.
Μάθημα: “Day and Night”
Flashcards: day/night
Vocabulary: sun, moon, goodmorning, good night
Songs: “This is the way”
“Learning songs” Day and Night”
Μάθημα: Artic Animals
Video: “A trip in the arctic”
Vocabulary: polar bear, arctic hare,arctic wolf,snowy owl, arctic fox.
Song:” Arctic animals song”
Read aloud book: “Arctic animals”