“Εργαστήρι ζαχαροπλαστικής”

Χριστούγεννα πλησιάζουν……. οι μέρες γεμάτες με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, κάλαντα, κατασκευές, προετοιμασία γιορτής, παραμύθια, στολισμούς.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν τα παιδιά στη συζήτηση για τα γλυκά των Χριστουγέννων. Αποφασίσαμε λοιπόν ομόφωνα να στήσουμε το δικό μας εργαστήρι και να φτιάξουμε….. τι άλλο;; τα αγαπημένα μελομακάρονα!!!! Φορέσαμε λοιπόν τα σκουφιά του Αη Βασίλη και αναλάβαμε δράση……
Ευχαριστούμε πολύ τις μανούλες που φρόντισαν για τα υλικά και ήταν μαζί μας σε όλη τη διαδικασία!!!!!

1

2

3

4

5

6