Αγαπητοί γονείς και μαθητές/τριες σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας για το Σχολικό Έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12/09/2022 στις 10:00 π.μ.
Σας περιμένουμε με χαρά!
Για το σχολικό έτος 2022-2023 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 01 έως 20 Μαρτίου 2022.
Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ:
α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2022-2023 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 13/9/2021 κα ώρα 09:30π.μ., θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στον προαύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου και με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την πανδημία. Σας περιμένουμε!
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες καλή σχολική χρονιά!
Σας κοινοποιούμε την επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τη διεξαγωγή των self test από τους μαθητές για το σχολικό έτος 2021 -22, σύμφωνα με τα Γραφεία Τύπου των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας:
Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Υπενθυμίζεται ότι:
Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων, έχοντας βοηθήσει στον εντοπισμό χιλιάδων κρουσμάτων και στον συνακόλουθο περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.
Πλέον, όμως, έχουμε και το εμβόλιο, ένα ισχυρό όπλο απέναντι στην COVID-19. Παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 12 ετών και άνω που δεν έχουν ακόμη εμβολιάσει τα παιδιά τους να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον ιό, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στην οικοδόμηση τείχους ανοσίας.
Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων:
Μπορείτε να εκτυπώσετε τη Σχολική κάρτα covid-19
Περισσότερες πληροφορίες στο https://self-testing.gov.gr/
Τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Νηπιαγωγεία, τηρώντας τα ήδη ισχύοντα μέτρα για την αποφυγή διασποράς της πανδημίας COVID-19 (υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, τήρηση αποστάσεων, χρήση αντισηπτικών, σχολαστικοί καθαρισμοί χώρων, τακτικοί αερισμοί αιθουσών κτλ.) ενώ προβλέπεται υποχρεωτική διενέργεια αυτοδιαγνωστικού τεστ κορωνοϊού για όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την με αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 27707/5-5-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ1825/τβ) μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).
Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.
Τα βήματα είναι τα εξής:
Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από την Τετάρτη 5 Μαΐου. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.
Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Για μαθητές κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.
Μετά τη διενέργεια του τεστ, οι γονείς δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
Αν το self-test είναι αρνητικό:
Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.
Αν το self-test είναι θετικό:
Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.
Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.
Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη, τότε δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από τη σχολική μονάδα.
Η διενέργεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης κατά του κορωνοϊού COVID-19 είναι υποχρεωτική τουλάχιστον μία (1) φορά την εβδομάδα για κάθε μαθητή/τρια προκειμένου να εξασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Καλή μας επιστροφή στην τάξη…. με ασφάλεια κι αισιοδοξία!
https://www.liveworksheets.com/nk1815753us
https://www.liveworksheets.com/ia1795117zh
https://www.liveworksheets.com/uy1818653cl
https://www.liveworksheets.com/bn1825874lb
https://www.liveworksheets.com/mm1451086st
https://www.liveworksheets.com/lh1560882jt
https://www.liveworksheets.com/tt1826233hq