Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε η ΔΙΑΔΥΜΑ με θέμα την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του νηπιαγωγείου μας στο Διεθνές Δίκτυο “Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση” και είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος μέσα από βιωματικές εμπειρίες και δημιουργικές δραστηριότητες.
Μαθαίνουμε μέσα από την εμπειρία
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά σε παιχνίδια, δραστηριότητες και δράσεις που ανέδειξαν τη σημασία της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων στην καθημερινή μας ζωή.
Μέσα από ευχάριστες και διαδραστικές διαδικασίες, οι μικροί μαθητές:
- Έμαθαν ποια υλικά ανακυκλώνονται
- Αναγνώρισαν τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης
- Κατανόησαν πώς μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε στη μείωση των απορριμμάτων
- Ανέπτυξαν στάσεις υπευθυνότητας απέναντι στο περιβάλλον
Η βιωματική προσέγγιση της εκδήλωσης κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ανακαλύψουν μέσα από το παιχνίδι πόσο σημαντικές είναι οι μικρές καθημερινές μας συνήθειες για το μέλλον του πλανήτη.
Καλλιεργώντας ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες
Στο νηπιαγωγείο μας πιστεύουμε πως η περιβαλλοντική εκπαίδευση ξεκινά από μικρή ηλικία. Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα παιδιά αποκτούν γνώσεις, εμπειρίες και αξίες που τα βοηθούν να εξελιχθούν σε ενεργούς και υπεύθυνους πολίτες.
Ευχαριστούμε θερμά τη ΔΙΑΔΥΜΑ για την όμορφη εμπειρία και τη σημαντική συμβολή της στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών μας.
Μαθαίνουμε, δημιουργούμε και προστατεύουμε το περιβάλλον όλοι μαζί!






































































