Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2024

Για μια ακόμη χρονιά το 1ο Νηπιαγωγείο Λητής συμμετείχε στην Εβδομάδα Δράσης και Ευαισθητοποίησης για το Περιβάλλον που διοργάνωσαν η Χ.Α.Ν.Θ. και το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ με τίτλο “Έχεις τη φύση στο χέρι σου!”.
Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά των λουλουδιών που διανεμήθηκαν στους μαθητές μας με την προτροπή να τα φυτέψουν στον κήπο του σχολείου μας, αλλά και στον δικό τους κήπο συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος!
τιταν
Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Επίσκεψη Αξιωματικού του Στρατού

Πριν λίγες ημέρες δεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας μια επίσκεψη… λίγο διαφορετική…

Καθώς μια μαθήτριά μας μας ανακοίνωσε με καμάρι πως στον πατέρα της απονεμήθηκε ξίφος σε μια ειδική τελετή, όπου του δόθηκε και ο τίτλος του Αξιωματικού του Στρατού, αποφασίσαμε να καλέσουμε τον συγκεκριμένο πατέρα στο σχολείο μας.

Ο κ. Παναγιώτης δέχτηκε την πρόσκλησή μας και έφτασε στο νηπιαγωγείο μας με την στολή και το ξίφος του!

Μας μίλησε για τη δουλειά του και τη χρησιμότητά της στη διατήρηση της ειρήνης, μας έδειξε τα διακριτικά και τα παράσημά του, το ξίφος του, ενώ δεν παρέλειψε να μας επισημάνει το πόσο μεγάλο κακό προκαλούν ο πόλεμος και τα όπλα…

Ομολογουμένως, μας έδωσε αρκετή τροφή για σκέψη αυτή η επίσκεψη…

αξιωματικός στρατού

Ευχαριστούμε κ. Παναγιώτη!

Δημοσιεύθηκε στην Διαγωνισμοί, Δράσεις

Συμμετοχή στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Για μια ακόμη χρονιά το 2ο πρωινό τμήμα του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχει στον 6o Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση που διοργανώνεται από την ΕΕΛΛΑΚ.

Ειδικά για τη φετινή χρονιά ο 6oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση επικεντρώνεται στην ευρύτερη Θεματική ενότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Το 2ο πρωινό τμήμα, λοιπόν, με τους μαθητές του και την εκπαιδευτικό Νίκα Σοφία (oμάδα ai_class) σας παρουσιάζουν τη συμμετοχή τους με τίτλο “Η δική μου διαδρομή μάθησης”:

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Α’ ΦΑΣΗ -ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Τεχνητή Νοημοσύνη;;;;;

“Τον τελευταίο καιρό συζήτηση γίνεται πολλή

γι’ αυτό που ονομάζεται νοημοσύνη τεχνητή…

Τι είναι;

Από πού προέρχεται;

Και πώς λειτουργεί;

Λέτε να κινδυνεύω από αυτή;”

Ξεκινήσαμε το έργο προσπαθώντας να γνωρίσουμε την τεχνητή νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στην καθημερινότητά μας.

AI 2

Είναι κάτι που αφορά το μέλλον; Πρόκειται απλά για πολύ έξυπνα ρομπότ;;;  Υπάρχουν άραγε γύρω μας συσκευές που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη; Πώς λειτουργεί, τελικά; Μήπως μπορούμε να την εκπαιδεύσουμε;

Και κάπως έτσι γνωρίσαμε τη μηχανική μάθηση μέσω του AI for Oceans

AI 1

Καθώς γοητευτήκαμε από τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να παρέμβουμε στην εκπαίδευσή της, αλλά και από τις πολλές δυνατότητες που μας προσφέρει, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην τάξη μας με τέτοιο τρόπο, ώστε να δώσουμε την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να κατακτήσουν τη γνώση σύμφωνα με τα δικά τους ενδιαφέροντα και το δικό τους ρυθμό!

Επόμενο βήμα, η επιλογή του γνωστικού μας αντικειμένου… Αποφασίσαμε να γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο της φωτογραφίας!

Β’ ΦΑΣΗ – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Ανταλλάξαμε ιδέες και καταλήξαμε στην απόφαση να δημιουργήσουμε 5 διαφορετικούς σταθμούς μέσα στην τάξη, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών:

  1. Μάθε
  2. Παίξε
  3. Ψάξε
  4. Δημιούργησε
  5. Παρακολούθησε

Παράλληλα, γνωρίσαμε το micro:bit και τον προγραμματισμό του ως activity picker, προκειμένου να το χρησιμοποιήσουμε ως ζάρι στην επιλογή των δραστηριοτήτων…

microbit

microbit test

αλλά και το ρομποτάκι ozobot…

ozobot γνωριμία

και τον προγραμματισμό του μέσω του χρωματικού κώδικα, προκειμένου να μας οδηγήσει στους 5 σταθμούς.

ozobot project

Γ’ ΦΑΣΗ – ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

Σταδιακά, οργανώθηκαν οι 5 σταθμοί ως εξής:

  1. Μάθε: κατασκευή διαδραστικής φωτογραφικής μηχανής με το kit makey makey
  2. Παίξε: δημιουργία παιχνιδιών αποκάλυψης εικόνας, προγραμματισμού, tangram, memory
  3. Ψάξε: οργάνωση παιχνιδιού κρυμμένου θησαυρού με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας AR
  4. Δημιούργησε: δημιουργία ιστορίας από μια φωτογραφία με χρήση εργαλείου φωνητικών σημειώσεων και εργαλείου μετατροπής πεζού κειμένου σε έμμετρο
  5. Παρακολούθησε: παρακολούθηση παρουσίασης με χρήση εργαλείου που μετατρέπει μια φωτογραφία σε πίνακες ζωγραφικής διαφορετικών τεχνοτροπιών και εργαλείου φωνητικών σημειώσεων.

Αφού έγιναν όλες οι απαραίτητες προετοιμασίες, έφτασε η ώρα να πειραματιστούμε και να δούμε αν όντως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εφαρμοστεί σε μια τάξη νηπιαγωγείου και να συμβάλει στην εξατομίκευση της διδασκαλίας…

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις

Παράσταση κουκλοθεάτρου “Ο Μεταξούλης”

Το πάντα επίκαιρο θέμα του σχολικού εκφοβισμού προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε με τους μαθητές μας μέσω της κουκλοθεατρικής παράστασης “Ο Μεταξούλης”, που παρουσίασε η ομάδα Animagnet πριν λίγες ημέρες στα παιδιά του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Λητής.

Μέσα από μια συγκινητική ιστορία, πολλή μουσική και έξυπνους διαλόγους, τα παιδιά συναισθάνθηκαν τα συναισθήματα που βιώνει κάποιος όταν δέχεται απόρριψη ή λεκτική βία και έφτασαν μαζί με τους πρωταγωνιστές της παράστασης στην ανάδειξη λύσεων σε παρόμοιες προβληματικές συμπεριφορές μέσα από την τόνωση της αυτοπεποίθησής τους.

Ήταν μια πολύ όμορφη παράσταση και ταυτόχρονα ένα υπέροχο μάθημα ζωής!

ΜΕΤΑΞΟΥΛΗΣ

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις

Κουκλοθεατρική παράσταση “ΕΙΡΗΝΗ”

Λίγες μέρες μετά τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου θελήσαμε να προσεγγίσουμε την έννοια της ειρήνης και της αναγκαιότητάς της μέσα από μια υπέροχη κουκλοθεατρική παράσταση με θέμα την Ειρήνη του Αριστοφάνη.

Για το λόγο αυτό καλέσαμε τη μοναδική κ. Χριστίνα Μπήτιου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Λητής την εν λόγω κουκλοθεατρική παράσταση.

Και ήταν πραγματικά απολαυστική!

ΕΙΡΗΝΗ

Δημοσιεύθηκε στην Διαγωνισμοί, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα

Βράβευση 17ου Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning

Την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η τελετή βράβευσης του 17ου Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning, κατά την οποία βραβεύτηκε με το 1ο Βραβείο στην κατηγορία 4-5 το συνεργατικό έργο “L.I.F.E.: Little Inventors save Forest Ecosystems”, το οποίο πραγματοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2021-2022 από τα σχολεία:

1ο Νηπιαγωγείο Λητής, Νηπιαγωγείο Παστίδας Ρόδου, 31ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης, 14ο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας, 1ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου, Νηπιαγωγείο Πιπεριάς Πέλλας, 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης, 10ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης και με συνεργάτες από σχολεία της Σερβίας και της Τουρκίας.

Ashampoo Snap 2024.03.26 18h26m19s 001

434215866 2279252489073411 1389333475368958150 n

Οι μαθητές που πήραν μέρος στο έργο, μαθητές πια της Α’ και Β’ Δημοτικού προσκλήθηκαν στο νηπιαγωγείο και παρακολούθησαν διαδικτυακά την τελετή βράβευσης, ενώ στη συνέχεια παρέλαβαν και τα προσωπικά τους βραβεία και αναμνηστικά από την ΕΥΥ του etwinning.

collage

Ήταν μια ζεστή εκδήλωση με άρωμα από τα προηγούμενα χρόνια, που γέμισε όλους μας με όμορφα και νοσταλγικά συναισθήματα!

Συγχαρητήρια, παιδάκια μας και πάντα επιτυχίες στη ζωή σας!

Την τελετή βράβευσης μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video, με τη βράβευση του έργου μας κάπου στο 1:15…

 

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Επίσκεψη πυροσβεστών και διασωστικού σκύλου

Πριν λίγες ημέρες απολαύσαμε την επίσκεψη στο σχολείο μας κλιμακίου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της 2ης ΕΜΑΚ, με σκοπό την ενημέρωση των μικρών μας μαθητών σχετικά με την πρόληψη και προστασία από τη φωτιά, αλλά και από τους σεισμούς.

Συγκεκριμένα, ο Πυρονόμος κ. Πανιώρης Τάσος με τη βοήθεια του διασωστικού σκύλου Τάλω μας ενημέρωσε σχετικά με τα μέτρα προστασίας μας σε περίπτωση σεισμού καθώς και για το ρόλο των διασωστών και των διασωστικών σκύλων. Η επίδειξη που ακολούθησε από τον Τάλω και τον κ. Τάσο ενθουσίασε τους μαθητές μας!

fire2

fire3

Στη συνέχεια, οι πυροσβέστες που κατέφθασαν με το πυροσβεστικό τους όχημα από τον πυροσβεστικό σταθμό του Λαγκαδά, μας ενημέρωσαν σχετικά με την προστασία μας από τη φωτιά, αλλά και για τον πολλαπλό και σημαντικό ρόλο των πυροσβεστών!

fire4

Η ενημέρωση και “εκπαίδευση” των μικρών μας μαθητών ολοκληρώθηκε με τη ρίψη νερού και την προσομοίωση πυρόσβεσης!

fire1

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία!!!

Ευχαριστούμε πολύ την Πυροσβεστική Υπηρεσία και τη 2η ΕΜΑΚ -ιδιαιτέρως τον κ. Πανιώρη- για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας!

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

Εγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 27 Μαρτίου 2024 (ΔΟΘΗΚΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ!). Εγγραφές μετά την 27η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, για το σχολικό έτος 2024-2025 εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία  μαθητές γεννημένοι το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό τους στο σύστημα, οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο για το οποίο επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/ προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχουν αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται στους ίδιους από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσουν. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2394072064 και στο 2311232385 και ώρες 12:15-13:30.

email επικοινωνίας: niplitis@sch.gr

Επισημαίνεται ότι το 1ο και το 2ο Νηπιαγωγείο Λητής πραγματοποιούν κοινές εγγραφές και μετά τα παιδιά κατανέμονται ισομερώς με αλφαβητική σειρά. Καλό θα είναι οι αιτήσεις εγγραφής να γίνουν σύμφωνα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου των παιδιών:

1ο Νηπιαγωγείο Α-Μ,

2ο Νηπιαγωγείο Ν-Ω.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Η φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. 

Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα εγγεγραμμένα στο 1ο Νηπιαγωγείο προνήπια του σχολικού έτους 2023-2024 (και άρα νήπια του νέου σχολικού έτους) δεν χρειάζεται να επανεγγραφούν, η διαδικασία εκτελείται αυτεπάγγελτα.

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις

“Της ζούγκλας ο χορευταράς”

Πριν λίγες ημέρες επισκέφθηκαν το σχολείο μας ο Πάφι Κόλλιας (απόφοιτος του τμήματος Μουσικής και Μουσικολογίας) και η Μάνια Ντάβανου (εκπαιδευτικός – δασκάλα χορού και μουσικοκινητικής αγωγής) και μας ενέπλεξαν σε ένα υπέροχο μουσικοκινητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Της ζούγκλας ο χορευταράς”!

Πολύ κέφι, μουσική, κίνηση, χορός… το καταευχαριστηθήκαμε!!!!!

χορευταράς

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις

“Μ’ αρέσει να είμαι εγώ!”

Μια πολύ όμορφη παράσταση αφήγησης παραμυθιού με θέμα τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη με τίτλο “Μ’ αρέσει να είμαι εγώ!” παρακολουθήσαμε από την ομάδα “Παραμυθωνία” μαζί με τα παιδιά του γειτονικού 2ου Νηπιαγωγείου, και το ευχαριστηθήκαμε!

παραμυθωνία