Η Μεγάλη Εβδομάδα ξεκινά… Το Πάσχα είναι πια πολύ κοντά μας…
Ας θυμηθούμε, λοιπόν, τα έθιμα του Πάσχα:
https://view.genial.ly/5e92b80bfba9d40d9e558024/presentation-pasxa-ellhnwn-pasxa
Τα θυμηθήκαμε; Ας παίξουμε μερικά παιχνίδια για να τα εμπεδώσουμε…
https://wordwall.net/resource/1410463
https://wordwall.net/resource/1410537
Έχετε χρόνο να διαβάσουμε όμορφες πασχαλινές ιστορίες;
Και τώρα… ώρα για κατασκευές!
- Φτιάχνουμε αυγά;
Φτιάχνουμε αυγά με χαρτόνι, πλαστελίνη, ζυμάρι ή ό,τι έχουμε στο σπίτι. Μπορεί να είναι και αληθινά ζωγραφισμένα. Αν έχουμε αρκετά μπορούμε να τα κρύψουμε στο σπίτι και να παίξουμε το παιχνίδι του θησαυρού. Νικά αυτός που βρίσκει τα περισσότερα.
- Ελάτε να ευχηθούμε στους φίλους μας για τις γιορτές του Πάσχα.
Η κάρτα μπορεί να γίνει με χαρτί, χαρτόνι, χρωματιστό ή όχι. Τη στολίζουμε αν θέλουμε με εικόνες που θα κόψουμε ή μπορούμε να ζωγραφίσουμε ότι θέλουμε και να γράψουμε με τη βοήθεια των μεγάλων ” Χρόνια πολλά”, “Καλό Πάσχα”,”Καλή Ανάσταση”.
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ… ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ….



