Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Κατασκευή θερμοκηπίου στο νηπιαγωγείο μας!

Οι νηπιαγωγοί και οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Λητής ευχαριστούμε θερμά τον κ. Καραγιόζη Κώστα, παππού μαθήτριάς μας, ο οποίος οικειοθελώς ανέλαβε την κατασκευή θερμοκηπίου στην αυλή του νηπιαγωγείου μας.

DSCN2753

DSCN2755

DSCN2757

Ευχαριστούμε πολύ κ. Κώστα!!!