Για όσες μανούλες δεν κατάφεραν να παρευρεθούν στη γιορτούλα μας…. και γι’ αυτές που θέλουν να το βλέπουν ξανά και ξανά….
Η επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις του Α.Ο. ΠΡΩΤΕΑΣ στις 28-4-2015 υπήρξε πραγματική αποκάλυψη!
Γνωρίσαμε βασικά γνωρίσματα και κινήσεις του μπάσκετ…
… αλλά και του ποδοσφαίρου!
Παίξαμε “μήλα”…
… “βατραχάκια”…
… αλλά και “μαντηλάκι”!
Στο τέλος, χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και παίξαμε ποδόσφαιρο, αλλά φωτογραφίες δεν υπάρχουν, καθώς οι κυρίες έπαιζαν μαζί μας….
Περάσαμε τέλεια!!!
Την Τρίτη 21 Απριλίου παρακολουθήσαμε, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των νηπιαγωγείων μας, παράσταση Καραγκιόζη από τον εκλεκτό καραγκιοζοπαίκτη κ. Αγαπίου…
Τα παιδιά διασκέδασαν με την ψυχή τους….
… και μυήθηκαν στην τεχνική του θεάτρου Σκιών!
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά του!