Είναι, άραγε, όλοι οι γονείς έτοιμοι για την πρώτη μέρα του παιδιού τους στο σχολείο;
Είναι έτοιμοι να αποχωριστούν το “βλαστάρι” τους. έστω κι αν είναι μόνο για λίγες ώρες;
Μήπως νιώθουν εκείνοι περισσότερη ανασφάλεια, παρά το παιδί;
Γονείς, χαλαρώστε….
Το παιδί σας μεγαλώνει και ανεξαρτητοποιείται…
Φροντίστε, λοιπόν, να το ενθαρρύνετε και να το καμαρώσετε!!!
