Το Πάσχα μέσα από τα μάτια των παιδιών!
Η άνοιξη μας έφερε τα λουλούδια της και τα έντομα που τα λατρεύουν και τα περιτριγυρίζουν.
Γίναμε μικροί εξερευνητές, ψάξαμε στην αυλή μας και στους κήπους μας τα έντομα που μας επισκέφτηκαν, τα συγκεντρώσαμε, τα παρατηρήσαμε, τα μελετήσαμε και τα γνωρίσαμε αναλυτικά. Και φυσικά εμπνευστήκαμε από όλα αυτά και τα αποτυπώσαμε στο χαρτί με πολύχρωμες δημιουργίες.
Οι απόκριες έφτασαν και τα παιδιά απόλαυσαν κάθε αποκριάτικη δημιουργία. Οι κλόουν είχαν την τιμητική τους, τους ζωγραφίσαμε, τους σχεδιάσαμε και τους κατασκευάσαμε με την ποικιλία υλικών που διαθέταμε. Φτιάξαμε παζλ αποκριάτικα και γνωρίσαμε την όμορφη ιστορία του Αρλεκίνου. Η τάξη μας γέμισε χρώματα. Με τις σερπαντίνες φτιάξαμε ότι υπήρχε στη φαντασία μας. Κατασκευάσαμε τους πολύχρωμους χαρταετούς μας και δημιουργήσαμε την Κυρά Σαρακοστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία .
Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τον χειμώνα, καλωσορίζουμε το πρώτο ανθισμένο δέντρο , την ανθισμένη αμυγδαλιά.
Παρακολουθήσαμε τον Μύθο της Αμυγδαλιάς και ζωγραφίσαμε σε ομαδική εργασία της Φυλλίς.
Γνωρίσαμε το δέντρο της με τους υγιεινούς καρπούς της και τα παράγωγά της. Ακούσαμε παροιμίες, αινίγματα και γλωσσοδέτες σχετικούς με το δέντρο της αμυγδαλιάς.
Ένα δέντρο που πάντα μας εμπνέει για όμορφες και στολισμένες δημιουργίες που διακόσμησαν τις τάξεις μας.
Την αποτυπώσαμε σε όλες της τις αποχρώσεις, από λευκό, ροζ εώς φούξια. Φτιάξαμε τη δική μας νυφούλα με το ανθοστολισμένο φόρεμά της. Ένα βάζο ρετρό δεν μπορούσε να λείπει από τη συλλογή μας. Όπως και τα ατομικά πιατάκια με τα καλαμποκιένια άνθη συμπλήρωναν τον διάκοσμο της τάξης μας.