Όταν η τέχνη μπαίνει στο νηπιαγωγείο…
Την τελευταία μας μέρα στο νηπιαγωγείο είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τον μπαμπά της Ηλέκτρας και του Στάθη, καλλιτέχνη και γλύπτη, που μας ταξίδεψε στον όμορφο κόσμο της τέχνης.
Μας παρουσίασε τη δουλειά του, μας έδειξε τα εργαλεία που χρησιμοποιεί και μοιράστηκε μαζί μας μυστικά της δημιουργίας. Μας έπαιξε σαξόφωνο, γεμίζοντας την αυλή μας με μουσική, και στη συνέχεια μας έδειξε πώς μπορούμε να πλάσουμε με πηλό, παρατηρώντας προσεκτικά αυτό που θέλουμε να δημιουργήσουμε.
Τα παιδιά ζωγράφισαν, πειραματίστηκαν με χρώματα και υλικά, δημιούργησαν με φαντασία και χάρηκαν πολύ αυτή την ξεχωριστή εμπειρία.
Τον ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, για τα όμορφα δώρα του και κυρίως γιατί μας μετέδωσε τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες με τόσο απλό, ζεστό και δημιουργικό τρόπο.
Ήταν μια μέρα γεμάτη μουσική, χρώμα, φαντασία και χαμόγελα κλείνοντας μια όμορφη και δημιουργική χρονιά !!Καλό Καλοκαίρι!!Ραντεβού το Σεμπτέμβρη!!




































































































































































































































