Εκδηλώσεις για την γιορτή του Πολυτεχνείου
Σήμερα 15 Νοέμβρη πραγματοποιήσαμε τη γιορτή μας στον χώρο του Νηπιαγωγείου.
Οι σχετικές δράσεις μας ήταν οι ακόλουθες:
Συζήτηση για τα γεγονότα του πολυτεχνείου, ζωγραφική
και ανάλογη δραματοποίηση
(Παπαδόπουλος, στρατός και φοιτητές)
(Φοιτητές που λένε συνθήματα στα μεγάφωνα)
Στη συνέχεια αφού ήδη πριν μέρες, είχαμε διαβάσει την “Ντενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου
και αφού είχαμε ήδη φτιάξει τις κούκλες/’ηρωες
αποφασίσαμε να παίξουν ανά ζευγάρια την ιστορία στο κουκλοθέατρο
(Επίλογος: τα ντενεκεδάκια τραγουδούν…)
Η αλήθεια είναι πως τα παιδιά διασκέδασαν αρκετά με τη συγκεκριμένη ιστορία και φυσικά χάρηκαν ακόμη περισσότερο που στο τέλος τα ντενεκεδάκια τα κατάφεραν και κέρδισαν πάλι την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τους!
9 Νοεμβρίου, εορτή Αγίου Νεκταρίου
8/11/2024 Γιορτή Αρχαγγέλων
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Παραθέτω στο blog του σχολείου τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του 1/Θ Νηπ/γείου Κρέντης.
Καλό Νοέμβρη!
31 Οκτωβρίου “Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης”
Σήμερα γιορτάζουν οι κουμπαράδες…
“Φασούλι το φασούλι
γεμίζει το σακούλι”
Αφού συζητήσαμε για την αξία της αποταμίευσης, αφού μάθαμε λέξεις και έννοιες όπως “τράπεζα, λογαριασμός, ανάληψη, κατάθεση, φιλαργυρία και άλλες…”
κατασκευάσαμε αυτοσχέδιους κουμπαράδες/γουρούνια με άχρηστο βιομηχανικό υλικό:
Εορτασμός για την 28η Οκτωβρίου
Την Παρασκευή 25/10/2024 πραγματοποιήσαμε τη γιορτή μας μαζί με το Δημοτικό, στον κοινό χώρο του σχολείου. Τα νήπια δραματοποίησαν την ιστορία της Γαλάτειας Σουρέλη “ΑΣΠΡΟΓΑΛΑΝΟ ΠΑΝΙ”.
…Η Σημαία της Ελλάδας έχει χρώμα γαλανό
και στη μέση χαραγμένο ένα κάτασπρο σταυρό…
Στη γιορτή μιλήσαμε για το ιερό αυτό σύμβολο!
Στην παρέλαση κρατούσαμε αυτό το ιερό σύμβολο!
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι ενδεικτικές. Δείχνουν διάφορα στιγμιότυπα από τις προσεχείς εκδηλώσεις:
Εκπαιδευτικός περίπατος
Σήμερα Παρασκευή 18/10/2024 πραγματοποιήσαμε μία ακόμη Φθινοπωρινή εξόρμηση. Προορισμός, ο περίβολος της εκκλησίας του Αγίου Νεκταρίου.
Εκεί, αφού κάναμε πικνίκ εξερευνήσαμε, παίξαμε παιχνίδια…
μαζέψαμε κλαριά, φύλλα κουκουνάρια και άλλα πολλά…
Το σίγουρο είναι ότι επιστρέψαμε στο σχολείο με πολλούς θησαυρούς!!!!!!











