Την τελευταία εβδομάδα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν πολλές όμορφες και ξεχωριστές δράσεις.
Τη Δευτέρα πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική εκδρομή στα Άνω Πεδινά, όπου συμμετείχαμε στο πρόγραμμα «Στα χνάρια των μετακινούμενων κτηνοτρόφων». Μέσα από την επίσκεψη σε φάρμα και τη διαδρομή σε μονοπάτι κοντά στο χωριό, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φύση και γνώρισαν τη μετακινούμενη κτηνοτροφία. Είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν έννοιες όπως «οικοσύστημα» και «βιοποικιλότητα», αλλά και να αντιληφθούν τη θετική επίδραση που μπορεί να έχει η ανθρώπινη δραστηριότητα στο περιβάλλον, όταν γίνεται με σεβασμό.
Την Τρίτη, τα νήπια του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο. Εκεί μας υποδέχθηκε η διευθύντρια, κυρία Βάσω, η οποία ξενάγησε τα παιδιά στους χώρους του σχολείου και τους έδειξε την τάξη στην οποία θα φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά. Τα παιδιά γνώρισαν από κοντά τις αίθουσες, εξοικειώθηκαν με το νέο τους περιβάλλον και έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό, ανυπομονώντας για το επόμενο βήμα τους στο Δημοτικό. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο.
Την επόμενη ημέρα, στο σχολείο μας φιλοξενήσαμε τη θεατρική ομάδα «Μπαγαμπόντο», η οποία παρουσίασε μια διαδραστική παράσταση βασισμένη στο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν «Ο Χοιροβοσκός». Η παράσταση έδωσε έμφαση στο ηθικό δίδαγμα του έργου, ότι η πραγματική αξία δεν βρίσκεται στα υλικά αγαθά ή στην εμφάνιση, αλλά στον χαρακτήρα, την ταπεινότητα και τον σεβασμό προς τους άλλους.
Τέλος, την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, εκτός από την προβολή μιας νέας ταινίας, τα παιδιά συμμετείχαν στην παρασκευή λεμονογλυκού, κλείνοντας τη σχολική χρονιά με έναν γλυκό και χαρούμενο τρόπο.
Συνολικά, ήταν μια εβδομάδα γεμάτη εμπειρίες, μάθηση, συνεργασία και χαρά.

