“Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας”

Οι Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας ξεκίνησαν νωρίς. Παίξαμε και στολίσαμε την τάξη

ετοιμασίες γιρλάντας

ασχοληθήκαμε με τους κλόουν

παιχνίδια με κλοουν

ντυθήκαμε οικολογικά αυτοκίνητα

zero waste costume

και γλεντήσαμε στο αποκριάτικο πάρτυ της Παρασκευής

carnival day

Καλές Απόκριες!!!