“Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας” Οι Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας ξεκίνησαν νωρίς. Παίξαμε και στολίσαμε την τάξη ασχοληθήκαμε με τους κλόουν ντυθήκαμε οικολογικά αυτοκίνητα και γλεντήσαμε στο αποκριάτικο πάρτυ της Παρασκευής Καλές Απόκριες!!!