“Κοπή Βασιλόπιτας”
Την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου κόψαμε την καθιερωμένη βασιλόπιτα, προσφορά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία της βασιλόπιτας, μελέτησαν με ποιο τρόπο θα την κόψουμε για να πάρει το κάθε παιδί ίσο κομμάτι, τη σταυρώσαμε σύμφωνα με το έθιμο, ονοματίσαμε αλφαβητικά το κάθε κομμάτι και Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ βρέθηκε!! Ευχαριστούμε θερμά το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για τη βασιλόπιτα και τη δωροεπιταγή.


