3 Δεκεμβρίου: “Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία”
Την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο παρακολουθώντας βίντεο, διαβάζοντας παραμύθια, ζωγραφίζοντας με το στόμα, γράφοντας στη γλώσσα τους (νοηματική και μπράιγ), παίζοντας, κάνοντας αγώνες και φυσικά “μπαίνοντας στα παπούτσια του άλλου….”.
Τελικά διαπιστώσαμε και αποφασίσαμε να αγαπάμε, να σεβόμαστε, να νοιαζόμαστε, να βοηθάμε αλλά πάνω απ’ όλα να είμαστε ΦΙΛΟΙ




