“Γιορτάζοντας τη 17η Νοεμβρίου”
Γιορτάζοντας την επέτειο του Πολυτεχνείου στο νηπιαγωγείο μας εστιάσαμε στις δύσκολες έννοιες της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ. Με αφορμή το παραμύθι: “Στο Δάσος” της Σ. Ζαραμπούκα κάναμε εκλογές τηρώντας κατά γράμμα όλη τη διαδικασία. Το σύνθημα: “Όλοι μαζί, όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί” από το βιβλίο: “Η κυρά Δημοκρατία” της Κων. Αρμενιάκου αποτέλεσε την αφορμή να παίξουμε παιχνίδια συνεργασίας με στόχο να επιτύχουμε κάτι που ο καθένας μόνος του είναι αδύνατο να τα καταφέρει. Τραγουδήσαμε, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, έπαιξαν με το ρομποτάκι, ζωγράφισαν, παρακολούθησαν την παράσταση κουκλοθεάτρου με θέμα την αγαπημένη “Ντενεκεδούπολη” και όλοι μαζί δημιούργησαν τη δική τους αφίσα – κολλάζ.

















