Code week 2025

Πρωτοβουλία CodeWeek

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που προωθεί τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και τη συνεργασία μέσω του προγραμματισμού με δράσεις σε όλη τη διάρκεια του έτους για όλες τις ηλικίες!!!

 Ως Εβδομάδα κώδικα ορίζεται η εβδομάδα από 11 ως 26 Οκτωβρίου 2025 και το σχολείο μας συμμετέχει με μεγάλο ενθουσιασμό στη δράση με τίτλο: “Στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά!”(κωδικός: cw25-6bDcu), που διοργανώνει η συνάδελφος Καραπά Χριστίνα από το 5ο Νηπιαγωγείο θέρμης, με δύο δραστηριότητες.

kano seira sto nhpiagogeio to ena nhpio piso apo to allo gia na bgo sthn aylh toy nhpiagogeioy perimeno me ypomonh

 1η Δραστηριότητα:
 «Βρες λέξη μαγική, κάνε την ομάδα δυνατή!»

Στο πλαίσιο της δράσης, τα παιδιά του 1ου πρωϊνού τμήματος,  ανέπτυξαν ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και ήρθαν σε επαφή με βασικές έννοιες πρώιμου προγραμματισμού, όπως η αλληλουχία και η αποσφαλμάτωση. Αφού δημιούργησαν το «κλειδί» αποκωδικοποίησης, αντιστοιχίζοντας γράμματα με αριθμούς και σύμβολα, χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν να αποκρυπτογραφήσουν λέξεις που σχετίζονται με τον σεβασμό και τη σωστή συνεργασία, όπως «ευχαριστώ», «παρακαλώ», «σ’ αγαπώ»…γιατί στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά! Η τελευταία ομάδα, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού, ανακάλυψε τη λέξη-έκπληξη «ψυγείο» και μοίρασε στα παιδιά γλυκίσματα ως επιβράβευση.

da2a54d7 e658 4fd9 b5d9 caf9a2a8f6ee 654a92fa 3ada 4445 8067 4cddd3a3bc66 6645eeb3 4e44 4831 bc04 040a50f23b7e

2η Δραστηριότητα:

Τα παιδιά του 2ου πρωϊνού τμήματος συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες προγραμματισμού, προσομοιώνοντας διαδρομές σαν “ρομποτάκια”, κωδικοποιώντας σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές με σύμβολα (🙂/) και προγραμματίζοντας το BeeBot να φτάσει στο “τέλειο νηπιαγωγείο” μέσω θετικών επιλογών. Μέσα από παιχνίδι και κώδικα, καλλιεργήθηκαν η συνεργασία, η ενσυναίσθηση και η λογική σκέψη και τα παιδιά κατανόησαν με τον καλύτερο τρόπο πως «στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά».

65f69394 2450 4a40 8c52 df603727de53 0dc56c33 0d23 4a26 9b81 e5ac985d4a71 bae2ee91 0086 4e16 8574 833b05b0bda5 cdf29467 8a18 4b09 b933 15276d29c067 1d4cf3af 4b95 490f 9c9a 821caad559b0

 

“Μαθαίνοντας το όνομα μας”

Στο νηπιαγωγείο μας ξεκινήσαμε ένα πολύ ξεχωριστό ταξίδι με οδηγό το όνομά μας! Με τραγούδια, γέλια και πολύχρωμες ιδέες, το όνομά μας έγινε ο πρωταγωνιστής των πρώτων μας σχολικών περιπετειών!

2e7023be 0009 41c1 b78e 104be221b25e b587f7fc 7b43 4006 916b c187377f0f5f

9108cc85 967d 4c57 bea9 c958bbc5c998

Μάθαμε το πρώτο γράμμα, το αναγνωρίσαμε, το ψάξαμε, το ψαρέψαμε και το σχηματίσαμε ακόμη και με το σώμα μας!

1ef546cf 87ef 4edf 9ff0 0e8e8c3b2547 4ccefd9a 4eca 4d67 9e7c af43f155b64f eb23a2e0 799b 4990 a064 9e384e88d85b

f5b7f2c4 da63 4b1d ac8c a535083a73f9 2ff5041d bddb 4697 8588 cfb21730b01c 031b0864 8345 4a7a b7cb db9a3c879244 97cdd7da 74ba 4337 a95b 226a64c49781

62149fca a076 4104 a308 ad725ea6bc87 afad0e39 a741 473d a082 e18dc2821ff1 e7b00672 90da 4ba8 8436 eacf13f2b519 1

 490853ec b11c 4242 b083 30b31ce2977b 44fd879e b83d 45bd 93df edcbaf991fa3  4179f2dc c210 4e14 b6a9 a74650a8b44f2a582c10 97c2 4741 a44a 4fba8d17fb5c

4cee739f c409 4fbd 9253 e58bab91722c b6cf60f9 f6fd 44a0 9007 e0c3f2d01d76 ae88e962 8f67 410c a945 0ca278c72a6b

Μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει, ακούσαμε τις συλλαβές του, μάθαμε από ποιον το πήραμε – ίσως από τη γιαγιά, τον παππού ή κάποιο αγαπημένο πρόσωπο και μιλήσαμε για την ιστορία που κρύβει πίσω του!

73a99f04 df68 43cf b600 377f97fdaf81  b3967369 f36f 44d0 b4ed 2c0f94cc2e36

:798d7604 5074 42fd 9069 4d12ad0b3465 9a737f85 04da 4eeb 8eb3 908308db8df2 2410e2e1 3b28 4eed 8ffb 385641843a56 fac175a2 53d5 470a 8d55 43b4d4f911f7

37adad15 ce22 4c2f 947f 148e994f162d 2a020c98 080a 4f07 b3ab 6672d5b115a4 e8ef23ba 5b57 48bf 8a0b 53252b43b4f9

9101c942 4862 4438 a4bb 7fe69c4f3e52 c4d1f356 5479 4b7b ba13 33034d522c97 57f34700 3868 461b 968d 19fdb4894abe 788d3963 f2ca 4112 8a90 764ee4d54274

 

Όλα αυτά τα ανακαλύψαμε μέσα από:

  •  ατομικά φύλλα για εξάσκηση

0c440d88 087e 492c b9ae bcef827e3c51 2b3101cf 7477 40e0 b53a 8caba885bfc6 3b381b0b c94a 4788 8907 1d883aca3b9c 410ec100 5825 4116 8f24 32a81db7cffe 9aac594b 3dc8 4ced 8e04 a70b90d4fcc8 1

  •  εικαστικές δημιουργίες

a5fd269e b2dc 4dfd 95a9 fea2abf57b2e cdf00ef5 d7d2 4487 a70f a869ab3f7c79 cbff0b5c a805 4c33 9ce4 ba4f16ad8ee4 9c19edcc 4184 402b 8ff9 7cf7dd9c7465 9fd05ca0 29e7 4144 b9a4 5c4e7b199964 4066c29d b08d 416b 9aeb b9e162a0572c

f5bbbd7b 0d7e 402b bec0 852b6d916bc3 2b2add6d 6d32 4e55 97c7 063b01651672

76c889f1 fee1 428b 884d 421bea183663 356d6c4e 940c 4591 b570 611f942db281 e6e31f85 50cd 42cf a500 bc31c941d3fc 1

  • ομαδικές εργασίες

134a23e7 3114 4991 8fb5 7ceb29295d39 0946ea1b a731 4101 854a ef5310f1b26c 99767204 aea8 41eb ab82 49a62973c8b5 1 aae4259d badc 4b63 87b2 065d98588373

  • ρομποτική

7d2c16fb 94c7 413c 8f89 c2c2e31edcab 4ec0bf34 6e77 49cb 8723 279f79fdd53906ecd142 d36f 4ecf bcea be43dcddb8ad 5b1c94a8 0947 4b36 9725 34be6e5cc9c6

Και το ταξίδι δεν σταματάει εδώ….συνεχίζεται!!!!

 

“Από την τελεία…στις γραμμές”

Η πρώτη μας προσπάθεια για να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας, ξεκίνησε με έμπνευση από το υπέροχο βιβλίο “Η Τελεία” του Peter H. Reynolds. Με οδηγό τη φαντασία, παίξαμε, γελάσαμε και πειραματιστήκαμε. Φτιάξαμε τελείες με το σώμα μας, με τα χέρια και τα δάχτυλά μας.

75e6b83c 28e1 44e6 b3de a026fe05a966 ee67f2b8 f9e4 4460 a353 03d417fddf0b 4119ee23 4a19 40fa 904c f1c771ffa7b2 9791badc 9758 4974 9521 1d111895ba58 1

Οι τάξεις μας γέμισαν τελείες…μέσα από ένα κυνήγι κρυμμένου θησαυρού τις συγκεντρώσαμε και παίξαμε μαζί τους. Τις βάλαμε στη σειρά ανά μέγεθος, παίξαμε twister και ανταγωνιστήκαμε στο ποιός θα μαζέψει τις πιο πολλές τελείες απ΄το παιδί-τελεία!

130a00a3 8328 4e47 bfa7 d55c6ba4baa0 46cde468 af5d 4db2 b196 8f9d0d55899b a0a74b13 db25 4b9f bc1d 462f70311203 ac6eef63 7037 4721 8b5e e7808738732d 5dc55ece ce78 48b1 9ab3 becc265344b6 1d13180a 9a88 4fc9 8887 c2d03a6d1d1c

Ζωγραφίσαμε με παστέλ, ξυλομπογιές και μαρκαδόρους, δημιουργώντας τελείες που έμοιαζαν με λουλούδια, ρόδες, μπάλες, ήλιους και ό,τι άλλο φανταστήκαμε!

5c9f38f3 fcfb 4ea6 9ec2 3482887feb8d 3e54a002 c139 490f abcf 6e0b13eec24d

9c39f784 c8b6 49a7 bdac 22dcccd008a2 d78fbfa6 6273 4cc9 b54b d9629b24440f f712ddd7 1cd7 4a0e ab98 58e8591e2c6f

7b82560d 07e8 4ed4 94d8 bcdcd45ec045
Με χρώματα, κίνηση και χαμόγελα, η δημιουργία έγινε παιχνίδι, που ξεκίνησε από μια μικρή τελεία…

e2035f8f cbeb 449b b6e9 7b3b5d050908

Και μετά, ήρθαν στην τάξη μας ….οι γραμμές!
Συνεχίσαμε το ταξίδι μας στον μαγικό κόσμο της γραφής, γνωρίζοντας τις γραμμές! Ευθείες, καμπύλες, τεθλασμένες, σαλιγκαράκια… όλες οι γραμμούλες μας επισκέφθηκαν στην τάξη μέσα από ένα μικρό θεατρικό. Μας μίλησαν για το πού ζουν, πού τις συναντάμε και τι μας θυμίζουν!

616c936a a06f 44ce 8ba5 6b751e57dbb7 e24792f0 ff5a 4ced a514 31edc3b4a376

6ac810cf 46e7 459e 9b80 b3741fdf5df7

Παίξαμε με το σώμα μας, δημιουργώντας γραμμές στον χώρο, τις σχεδιάσαμε με τα χέρια και τα δάχτυλα σε χρωματιστό αλάτι, με πλαστελίνη και τέμπερες. Οδηγήσαμε αυτοκινητάκια σε γραμμικές διαδρομές και… όταν νιώσαμε έτοιμοι, πιάσαμε μαρκαδόρους και μολύβια για να τις αποτυπώσουμε στο χαρτί.
Μέσα από το παιχνίδι, τη φαντασία και την κίνηση, οι γραμμές έγιναν φίλες μας!

033ecf14 354c 4363 8e58 19de40374d55 64a539b5 f3ed 482d 9223 f86ae9205518 6127f1ad ca1a 4861 bc05 e3ecc6d66df5 c08af9b7 1b57 403c a551 6854fb23e4b0

a688f477 b16a 42a0 baae 124f192708d2 c211ea27 a7d7 46f0 bd3a 6614b857de1b

7b85776e 7149 4757 ae48 e161e13e84d9 884c583a 4cc2 4e15 9699 5872371d465a 956b1589 6bfb 4c15 bc9b 1ab94896d1c9

9b392829 da5b 4e48 b5d6 d1af695a75b3 2c41743e cca9 4b47 af24 947161363414 1afa0c27a 8ab8 48b9 9b51 44234cc4ceeb a2876e12 5615 403c 9ef3 f98e150c527c05698e3a 665d 45f1 a23b b01336d50a04

 

Μια μελωδία… γεμάτη γραμμές!
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στα παιδιά η εφαρμογή Music Tracing Map, όπου γνώρισαν τις γραμμές μέσα από τη μουσική! Παρακολουθώντας στον υπολογιστή οπτικοποιημένα κλασικά μουσικά κομμάτια, ακολούθησαν με το δαχτυλάκι τους τις γραμμές που “χορεύανε” στην οθόνη. Ήχος, εικόνα και κίνηση ενώθηκαν και πρόσφεραν μια μαγική εμπειρία, που τα ενθουσίασε και τα βοήθησε να “νιώσουν” τις γραμμές με έναν διαφορετικό τρόπο!

06df8a06 e307 4b04 9a62 c3a9ffc8b5eb

Γραμμές που τραγουδούν!
Αξιοποιήσαμε και το τραγούδι “7 ποτάμια” από τη μουσική συλλογή Ο Τεμπέλης Δράκος, συνδέοντας τις γραμμές με τη μουσική και τη ζωγραφική. Σε ατομικό φύλλο αλλά και μέσα από μια μεγάλη, ομαδική συνεργατική αφίσα, τα παιδιά δημιούργησαν πολύχρωμες, γεμάτες κίνηση εικόνες ενώ παράλληλα τραγουδούσαν και διασκέδαζαν. Η τάξη μας γέμισε ήχους, χρώματα και… γραμμές παντού!

c734d764 f76c 41fe be1d f6ac3d0dc92a 8d4aa289 9b09 4e3c a20f f62e75ca64c6 a2bf3b09 40df 4a9f 878e 32dabb30454b

d8be15fe 3575 4313 85a1 f92fbf9de2db

2429bcfb 5d39 4341 8304 de54dbeabd49 a2dfb57f 166a 48a9 b3db e6e9abb4df2c

36e1d58c 9cfc 4892 8d31 c9df7a1684cc 8e46064f 9b34 4310 8579 15151c764a7a

0bf7f1da ec50 4cb3 89ff 6b8bad2408e2

“Οι Πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο μας”

Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο είναι γεμάτες νέες εικόνες, εμπειρίες και συναισθήματα – για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς! Με πολλή αγάπη και φροντίδα, οι νηπιαγωγοί δημιουργούμε ένα περιβάλλον ζεστό και ασφαλές, ώστε κάθε παιδί να νιώσει αποδοχή, ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

dcd7d605 2612 400b ae3a 22cdab727880 4d28519d c79f 45fd a4a0 8e7fb4d55ea2 23e47370 1168 4e26 8a07 93297ddfb9c5

Ξεκινάμε με παιχνίδια γνωριμίας και σύσφιξης των σχέσεων, που βοηθούν τα παιδιά να μάθουν τα ονόματα των φίλων τους, να συνεργάζονται και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη δημιουργία σχέσεων.

0fba2db1 ee99 4c4b 98df 91860aa248dd c8cfa678 9841 4047 b584 b4e2b4361c1e 072bee42 88da 47a2 89d3 0666a6a75af6 ab2715f1 eb76 4177 9008 3e9099d5e6f4 f6f7f64b 3b66 4125 a8ca 9a2b57b359d5

4429f8b7 019f 45db ba51 22702cbf6ec4 e3775a50 fbbc 4142 9fcc 4ac4cab5d9ed

0d6888bd 80a4 48fc 8ab6 43c6c029206a bfd563c5 47dc 4b45 b8c4 4301bc9efe12 1b8c26cf 81d1 4901 9f74 cd85cd65e7c9

1a11e07c 8fe7 4216 9724 ad919d2cb087 819afa1d 36f1 4c2e 8e62 5e9c61476ca4 e74bf740 876e 434f 8e24 d7269306f17e

869fa9c7 d2aa 46b1 9409 0bb82465b0d1 1

 

Μέσα από ιστορίες και παραμύθια της παιδικής λογοτεχνίας, ενισχύουμε τη συναισθηματική ενδυνάμωση, αντιμετωπίζουμε με τρυφερότητα το άγχος του αποχωρισμού και καλλιεργούμε την ενσυναίσθηση.

bc84644a cccf 4da9 96a4 396420325298 0ae9fa98 82b3 460f ace5 ad43bf92ea40 1 6f9c35c8 4725 428f 91af a86680cd0647 a6eccafc fd5c 42b4 a19a 50f792907bda

433e3f75 1a9e 465c 982b ced32880a35f

85907961 2773 408e 83f1 6e7c777a1e44 33bf16e8 bc6a 4b0b 94de 7f9316ef3860

1156ec18 e599 41c1 9773 a9b0de0c5f65 5c10839d 587c 45f4 a763 4a5c75750034 70ec1e5a 5723 46bc b70e 087347b6aa27

Μαζί εξερευνούμε το χώρο του νηπιαγωγείου: τις γωνιές παιχνιδιού, τα υλικά που χρησιμοποιούμε, τα προσωπικά μας συρτάρια, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο παίζουμε και φροντίζουμε την τάξη μας. Μέσα από την ελεύθερη και καθοδηγούμενη δραστηριότητα, τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζονται, να μοιράζονται και να λειτουργούν ως μέλη μιας ομάδας.

8d328b3c 861f 42db 82f8 948b2e19b07c 0139ec4d 5d73 46dc aebe b96a5c35fe5b 3269d74d 8f4e 453c 9237 9983e244fcef b31829c3 8567 4b07 9c7c 2879df23ed2b ccb3bcbd e632 4a2e 8c7d 53ec8b5196d6 f7b7b03b ab40 46de 997a 92985f376e88

Η πρώτη ζωγραφιά και η φωτογράφηση της πρώτης μέρας κρατούν ζωντανές αυτές τις πολύτιμες αναμνήσεις, γεμάτες χρώμα, συναίσθημα και ελπίδα.

cc36eeaf 740a 4e07 bee2 42a28e98e985 d5970ec6 0800 453f 9078 bf62642708bf

dd742973 b676 473c 8c83 e04a4fe0f1f4 bc5a288f 7a9d 4ae7 ad54 cbf7bae77752

ca40025f afee 4c3f b080 297a1a4b025a 73e70515 5834 4a8b 9d37 d8b918c3225e

Στο νηπιαγωγείο μας, κάθε αρχή γίνεται με σεβασμό, τρυφερότητα και την υπόσχεση πως κάθε παιδί θα έχει χώρο να ανθίσει… με ασφάλεια, εμπιστοσύνη και πολλή αγάπη!

Καλωσόρισμα – Αγιασμός

Το “πρώτο κουδούνι” για τη φετινή σχολική χρονιά ήχησε το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες προσήλθαν με χαρά, συνοδευόμενοι από τους γονείς και κηδεμόνες τους και παρακολούθησαν με σεβασμό την καθιερωμένη τελετή του αγιασμού. Μάλιστα, ο πατέρας Δημήτριος είχε μια ευχάριστη συνομιλία με τα παιδιά και τους επιφύλασσε μια έκπληξη για το τέλος! Στη συνέχεια, το εκπαιδευτικό προσωπικό υποδέχτηκε τα παιδιά στις αίθουσες για μια πρώτη γνωριμία και  το απαραίτητο δωράκι καλωσορίσματος, ενώ οι γονείς είχαν μια  σύντομη ενημέρωση από την Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου κ. Καλλιόπη Μπίκου.

ff319338 c107 443f b2d4 312b59afa739  8487a69f 88ac 425d b9aa 53fb56e90835 Antigrafh   

  a7da1086 60a4 4169 be4d c3764090961a

7cb30415 39dc 4f12 b1f6 17e32d2b8907

Καλή & δημιουργική σχολική χρονιά !!!!

Αγιασμός

Παρουσίαση2

 

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Πέμπτη 11/09/2025  και ώρα 9:30 π.μ. στο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Παρακαλούμε τα παιδιά να προσέλθουν με τους γονείς τους λίγα λεπτά νωρίτερα, ώστε να ξεκινήσουμε όλοι μαζί την τελετή. Μετά τον Αγιασμό θα ακολουθήσει μια σύντομη ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

Σας περιμένουμε με χαρά να ξεκινήσουμε τη νέα μας σχολική χρονιά με υγεία, αισιοδοξία και χαμόγελα!

Με εκτίμηση,
Η Προϊσταμένη &  οι Εκπαιδευτικοί   του Νηπιαγωγείου

Δωρεά ιδρύματος Μελά

Ολοκληρώθηκε η δωρεά του Ιδρύματος Μελά

Με χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της δωρεάς από το Ίδρυμα Μελά προς το σχολείο μας, με την παραλαβή εξωτερικών παιχνιδιών αυλής, καθώς και τριών τραπεζιών για τη δημιουργία γωνιάς δημιουργικής απασχόλησης, όπου τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να ασχολούνται με παζλ και επιτραπέζια παιχνίδια.
Ευχαριστούμε θερμά το Ίδρυμα για την ευγενική του προσφορά, η οποία ενισχύει σημαντικά τη μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών μας μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και τη δημιουργία. 20250513 123257 1 20250513 123202

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2025-2026

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025-2026

Ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές των νηπίων που θα φοιτήσουν στο Νηπιαγωγείο κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026, αρχίζουν την Τετάρτη 5/3/2025 έως την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 Εγγραφές μετά τις 24 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

 Στο νηπιαγωγείο εγγράφονται δύο (2) ηλικίες νηπίων.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι   το 2021

Οι εγγραφές στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των προνηπίων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου. Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109).

Υποβολή αίτησης από τους γονείς/κηδεμόνες

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). · Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. · Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα και του Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής στο τμήμα πρόωρης υποδοχής εγγράφονται αποκλειστικά παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα & η ώρα προσέλευσης είναι αυστηρά 7:45-8:00π.μ. )

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής  για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα και του Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)atomikodeltio

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.Υπεύθυνη-δήλωση-έτερου γονέα-κηδεμόνα

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ Στο Προαιρετικό Ολοήμερο και διευρυμένο ολοήμερο πρόγραμμα   των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017(Α΄109).

Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση εγγραφής ή διαγραφής στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
.
Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του
συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα:
2431023503 -6977560170  και στο mail: mail@nip-kouts.tri.sch.gr

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής και την προμήθεια εντύπων η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου2025 και κατά τις ώρες 12:10 μ.μ. – 13 :00 μ.μ τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία

Εγκύκλιος εγγραφών

9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026 (1)

 

Μια πολύτιμη δωρεά στους μικρούς μας μαθητές από την Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος

Αγαπητoi γονείς με ιδιαίτερη χαρά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μία πολύτιμη δωρεά που έλαβε τον Νηπιαγωγείο μας από τη γαλακτοβιομηχανία Όμηρος.

Η εταιρεία αναγνωρίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και τη στήριξη της σχολικής κοινότητας προσέφερε υλικά διδασκαλίας και γραφική ύλη για τις ανάγκες των παιδιών μας.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί  παράδειγμα κοινωνικής ευθύνης και αποδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων και εκπαιδευτικών δομών.

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία Όμηρος για την υποστήριξή της στο έργο μας,  η γενναιοδωρία τους αυτή  ενισχύει το έργο μας και μας βοηθάει να δημιουργήσουμε ένα ακόμα πιο δημιουργικό και εμπλουτισμένο μαθησιακά περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου.