Γονείς εν δράσει.

Οι υπέροχες μαμάδες του Χρήστου, του Σπύρου και της Λυδίας άρχισαν νωρίς τις προετοιμασίες για να ξεκινήσουν οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί στο Νηπιαγωγείο. Τα παρτέρια γέμισαν με χειμωνιάτικα ανθεκτικά φυτά, τα παράθυρα γέμισαν με πολύχρωμα χριστουγεννιάτικα σύμβολα και το δέντρο στήθηκε καμαρωτό, έτοιμο για στόλισμα από τα παιδικά χεράκια! Ευχαριστούμε για την αγάπη και την προσφορά. Καλές γιορτές να έχουμε.

902e179f 8ac2 46b5 826e bdacf4b26059 48f0b8d9 c884 4cd2 b7d9 935d186e7c8e f0a0b4bf 9643 4b18 a09d 7cd93c08267949591fa6 fe18 40a6 a204 41eb986981e5 61166734 b401 4b42 9f2c 2a83d626f202

Ηχοϊστορίες

8ce2b27b d89d 4718 8775 314d9786e3f6 A242B347D941F1485E0B4412C1619F52520368FF6AB8EA1E27AFE9D0D906AA37
Οι Ηχοϊστορίες βοηθούν τα παιδιά να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και να αναπτύξουν την έμφυτη δημιουργικότητά τους. Πρόκειται για την ηχητική επένδυση μιας ιστορίας, μιας εικόνας ή ενός ήχου. Οι ήχοι που είναι δυνατό να χρησιμοποιηθούν στις ηχοϊστορίες μπορεί να είναι είτε από μουσικά όργανα (κρουστά όργανα τάξης όπως: ντέφια, μαράκες, καστανιέτες, ξύστρες, πιατίνια, ξυλάκια, ταμπουρίνα, μεταλλόφωνα, ξυλόφωνα, τρίγωνα, κουδουνάκια κ.α.), είτε από ηχογόνα αντικείμενα (μπουκάλια, τενεκεδάκια, ποτήρια κ.α.), είτε ήχοι που προέρχονται από το σώμα (πόδια, χέρια, στόμα) είτε από τη φωνή.
Αφορμή ήταν η παρακολούθηση, την ώρα της χαλάρωσης στην Εκπαιδευτική τηλεόραση: Μαθαίνουμε ασφαλείς: Νηπιαγωγείο – Ο Περπατούλης.
https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/mathainoume-asfaleis-nipiagogeio-np-324
Την επόμενη ώρα διαβάσαμε την ιστορία: Μ’ αρέσει να βαριέμαι,  ΣΑΜΠΕΡ ΙΝΓΚΡΙΝΤ, Εκδ. Φουρφούρι.
Στη συνέχεια κατασκευάσαμε μαράκες με όσπρια και ρολά και κουδούνια από παλιά κλειδιά. Ξαναδιαβάσαμε την ιστορία μας επενδύοντας ηχητικά με τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα, τη φωνή και το σώμα μας.

Την επόμενη ημέρα κάναμε το ίδιο στο παραμύθι: Ο Ερρίκος και η Μπάμπουσκα. Κατσαντώνη Αρετή, Εκδ. Φουρφούρι.

 

Κυκλοφοριακή Αγωγή. Τμήμα Τροχαίας Άρτας.

53858aab 5bb8 44db 988e c7aaa7a4ecee76251ce7 d791 4e5c 930d 6ab0b8b67abafc04d750 0d40 4a06 aee9 a9eab44a19222e7fc52e b11a 434c a9b2 8fe28f8e43f709f1abbd 89c5 4b7d ab87 c01e499cff62

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου  2024 πραγματοποιήθηκε δράση κυκλοφοριακής αγωγής από το Τμήμα Τροχαίας Άρτας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Άρτας.

Στο σχολείο παραβρέθηκαν οι : Υπαστυνόμος Β’ Μιχαήλ Ευτυχία, Ανθυπαστυνόμος Αλέξης Αντώνιος, Αρχιφύλακας Τσιρογιάννη Αγγελική.

Με υπευθυνότητα και χαρούμενη διάθεση παρουσίασαν  ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής με εικόνες, δραματοποίηση, διάδραση και παιχνίδι.

Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Σχέδιο Δράσης 2024-2025

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι ο συνδυασμός των γνωστικών πεδίων των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητών/τριών, με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους/ες και υπεύθυνους/ες πολίτες, στα συμφραζόμενα της σύγχρονης ελληνικής και παγκόσμιας πραγματικότητας. Μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που έχουν τη δομή των Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών, ενισχύεται η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, καθώς και δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και επιστήμης στους/στις μαθητές/τριες (ΦΕΚ 3567 Β 04-08-2021, ΦΕΚ 3791 Β 13-08-2021)

Σχέδιο Δράσης για την εφαρμογή των Εργαστηρίων  Δεξιοτήτων 2024-2025
1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
Υγεία: Οδική ασφάλεια
Τίτλος: Τον ΚΟΚ αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ.
Διάρκεια: 09/10/2024- 29/11/2024
2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική Φυσική Κληρονομιά
Τίτλος: Πάει, πάει και πίσω δεν γυρνάει..
Διάρκεια: 02/12/2024- 03/02/2025
3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα.
Τίτλος: Σέβομαι τη διαφορετικότητα.
Διάρκεια: 05/02/2025- Τέλη Μαρτίου
4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία
STEAM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος: STEAM και η ΓΗ γυρίζει…
Διάρκεια: Απρίλιος – Μάιος 2025
Η διάρκεια των εργαστηρίων σε κάθε θεματικό κύκλο θα είναι επτά εβδομάδες (5 έως 7
εργαστήρια) διάρκειας τριών ωρών το κάθε εργαστήριο. Οι δράσεις μας θα
αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των παιδιών, για αυτό το λόγο θα γίνεται
τακτική αξιολόγηση και παρεμβάσεις και αλλαγές όπου χρειάζεται.

stigmiotypo 2021 08 04 8.24.03

ΔΩΡΕΑ ΒΙΒΛΙΩΝ

Ευχαριστούμε το βιβλιοπωλείο Αθηνών, Monogram Bookstores, κα την Ιωάννα Πετρίδου για την δωρεά παιδικών βιβλίων. Τέτοιες ενέργειες μας δίνουν χαρά και  δύναμη να συνεχίσουμε το απαιτητικό, αλλά ευχάριστο, εκπαιδευτικό  έργο μας!

Η δωρεά έγινε στο πλαίσιο του 3ου φεστιβάλ αστυνομικής λογοτεχνίας ΑΡΤΑΣ 25, 26, 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024. Ευχαριστούμε το Φροντιστήριο Μ.Ε. Αστρολάβος που μας δίνει κάθε χρονιά την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στις δράσεις του φεστιβάλ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ   10:00 π.μ.
Το μικρό ξύλινο ρομπότ και η πριγκίπισσα που κοιμόταν.. ξερή
Η νηπιαγωγός Αφροδίτη Κατσαούνου στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης .παίζει με τα παιδιά παρουσιάζοντας το βιβλίο του Tom Gauld “Το μικρό ξύλινο ρομπότ και η πριγκίπισσα που κοιμόταν…ξερή”.
48171d24 79cc 45de 9927 afd9a362c7f6 451685e0 93d0 4fd6 8a01 e64bebc5324e 462437487 531838986270366 684069911342269492 nff080f52 ed1e 4b5c a90f 95c0af31f07718d6a3e1 dc04 49f3 b2e3 28715c81f51e464629520 1183997452687483 3469975802455572689 n

17 ΝΟΕΜΒΡΗ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Όπως κάθε χρόνο στις 17 Νοεμβρίου γιορτάζουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου.  Μέσα από βιβλία, τραγούδια, κουκλοθέατρο, βίντεο, φωτογραφίες και κατασκευές  προσεγγίσαμε με τα παιδιά έννοιες όπως η δημοκρατία, η ελευθερία, η ειρήνη, η δικαιοσύνη. Με την ανάγνωση των βιβλίων: Η κυρά Δημοκρατία και η Ντενεκεδούπολη τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους και ζωγραφίσανε τις εντυπώσεις τους. Τέλος, όλοι μαζί απαγγείλαμε ποιήματα και τραγουδήσαμε τραγούδια στην γιορτή του σχολείου μας.

5 163 1 4 1 71 1cc2bcff5 07f4 448d 98d8 9cb6ca9b6d4b2e91ed26 4620 44fe 9137 f81f018be79bIMG 20241115 083049

Φθινόπωρο-Σταφύλι-Φρούτα φθινοπωρινά

Μιας και βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου, ασχοληθήκαμε με τα φρούτα της εποχής. Δοκιμάσαμε φρούτα φθινοπωρινά, κάναμε μετρήσεις, γεμίσαμε τις φρουτιέρες με τυπώματα φρούτων και γίναμε μικροί οινοποιοί μαθαίνοντας την διαδικασία παραγωγής του κρασιού.

134

 

2 5 IMG 1a289bbab2ce2f39d32b8590837ad32c V IMG 203478cfdbcaf23241e7fcff854bb0ed V

28η Οκτωβρίου 1940

Την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 γιορτάσαμε και φέτος, αποδίδοντας την τιμή που ταιριάζει στους ήρωες που πολέμησαν για την ελευθερία της πατρίδας μας. Μέσα από πλούσιο αρχειακό και ιστορικό υλικό τα παιδιά γνώρισαν τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940. Το ηρωικό «ΟΧΙ» του ελληνικού λαού, μια λέξη μικρή και αποφασιστική, που έκρυβε μέσα της όλο το πάθος για ελευθερία, για εθνική ενότητα και αντίσταση απέναντι στον φασισμό, όπως και η πολεμική κραυγή “ΑΕΡΑ”, αποτυπώθηκαν στα έργα μας!

Με τις σημαίες μας ψηλά παρελάσαμε στην αυλή μας και κατασκευάσαμε τους ήρωες φαντάρους που πολέμησαν για την ελευθερία της πατρίδας μας. Οργανώσαμε την σχολική μας γιορτή με ποιήματα, επετειακά τραγούδια και ιστορικές αναδρομές στα γεγονότα της εποχής εκείνης.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!!Γ Δ Α Β Ε Ζ Η Θ

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού-Code Week 2024

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού – Code Week 2024 με τις δραστηριότητες με τίτλους: “Φρούτα Φθινοπωρινά” και “Βόλτα στη χώρα των σχημάτων και των χρωμάτων”. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας αρχικά τις καρτέλες κατεύθυνσης, προγραμμάτισαν το ρομπότ- μελισσούλα beebot να ακολουθήσει τη διαδρομή ώστε να φτάσει στον προορισμό της.  Με τις δραστηριότητες αυτές τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού, μάθανε με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο τόσο τα φρούτα, όσο και τα χρώματα-σχήματα και συνεργάστηκαν για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.1 1 2 3