3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα.
Τίτλος: Σέβομαι τη διαφορετικότητα.
Διάρκεια: 05/02/2025- Τέλη Μαρτίου
« Ράβω και ξηλώνω, τον κόσμο Ανακυκλώνω» ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΒΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΛΩΣΤΗ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
Από το σχολικό έτος 2024-2025 εφαρμόζεται σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) «Δράσεις Ενεργού Πολίτη». Σκοπός του ΠΣ είναι να προετοιμάσει πολίτες με δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας οι οποίοι συμβάλλουν ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, βασισμένης στην αειφορία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την περιβαλλοντική προστασία.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Το χρονικό διάστημα 10 Μαρτίου έως 21 Μαρτίου 2025 πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση η Ελίνα Σιλαίου, φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τμήμα Νηπιαγωγών. Ευχόμαστε στην καλή συνέχεια στο δύσκολο εκπαιδευτικό έργο του Νηπιαγωγού. Το Νηπιαγωγείο μας, με θέσεις προσφερόμενες στο σύστημα Άτλας, θα συνεχίζει να στηρίζει ενεργά τους νέους που ασχολούνται με την εκπαίδευση του μικρού μαθητή.
Action Aid,Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2025, Land Art
Φίλοι και φίλες εκπαιδευτικοί. Μια ακόμα χρονιά φτάνει στο τέλος της, προσφέροντάς μας πολύτιμες εμπειρίες! Σας ευχαριστούμε θερμά που συμμετείχατε στην Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2025, που «συμπορευτήκαμε» μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, το αποτέλεσμα της όποιας ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών αλλά και αυτή η υπέροχη έκθεση Land Art! Μπράβο σε εσάς και στα παιδιά σας! Σας ευχαριστούμε για την έμπνευση που μας δίνετε και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για από την νέα σχολική χρονιά!
Συνημμένα θα βρείτε την βεβαίωση για την συμμετοχή σας και τον έπαινο για τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Στην διάθεσή σας Με φιλικούς χαιρετισμούς
Δέσποινα Καρδογέρου
LAND ART ACTION AIDβεβαιωση εκπαιδευτικου






LAND ART ACTION AIDΒεβαίωση Τμήματος
Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2025
Με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινότητας σε θέματα περιβάλλοντος, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) θεσμοθέτησε το 1972 την 5η Ιουνίου ως Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Για το σχολικό έτος 2024-2025 η προτεινόμενη θεματική του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος είναι: «Υδάτινη Αειφορία: Νερό, Πηγή Ζωής» και εστιάζει στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αειφόρου Ανάπτυξης, με κεντρικό θεματικό άξονα το Περιβάλλον και τους Υδάτινους Φυσικούς Πόρους. Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών, «εκτιμάται ότι ετησίως 11 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών διαρρέουν τα υδάτινα οικοσυστήματα του πλανήτη», συνεπώς περισσότερα από «800 θαλάσσια και παράκτια είδη πλήττονται από τη ρύπανση, μέσω κατάποσης, παγίδευσης ή άλλων απειλών», ενώ «τα μικροπλαστικά στις θάλασσες υπερβαίνουν πλέον σε αριθμό τα άστρα του γαλαξία μας». Με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών, των οικοσυστημάτων και την ατομική ευεξία, αναθεωρούμε τις συνήθειές μας ώστε να βρούμε ξανά την αρμονία με τη φύση.
Σήμερα στο Σχολείο οργανώσαμε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με: • την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση για περιβαλλοντικά θέματα, • τα χερσαία και υδάτινα οικοσυστήματα, • τα τοπικά οικοσυστήματα – (πανίδα, χλωρίδα, απειλούμενα είδη), • τον βασικό ρόλο του νερού στη ζωή, • τον κύκλο του νερού, την υδάτινη ρύπανση και την τροφική αλυσίδα, • την επαναχρησιμοποίηση, την ανακύκλωση και την εξοικονόμηση νερού
BRAIN TEAM 4 – VIDEO
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ, ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ YOU TUBE, ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BRAIN TEAM 4. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ e TWINNING
https://www.youtube.com/@KidergartenKompoti
BRAIN TEAM 4- GAMES- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
Με τα παιχνίδια νοημοσύνης, οι μαθητές μπορούν να αναγνωρίσουν και να αναπτύξουν το νοητικό τους δυναμικό, να αναπτύξουν διαφορετικές και πρωτότυπες στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων, να λάβουν γρήγορες και σωστές αποφάσεις, να αναπτύξουν μια συστηματική νοοτροπία, να δημιουργήσουν διαφορετικές προοπτικές, να αναπτύξουν δεξιότητες για να εργάζονται ατομικά ή ως ομάδα, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον στο πλαίσιο των παιχνιδιών νοημοσύνης, και να λύνουν προβλήματα. Στόχος είναι η ανάπτυξη μιας θετικής στάσης απέναντι στο πρόβλημα γρήγορα και αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας τα βήματα επίλυσης. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνεται η αυτοπεποίθηση των μαθητών και επηρεάζεται θετικά η επιτυχία τους στα ακαδημαϊκά μαθήματα. Ειδικά στο νηπιαγωγείο και τα πρώτα χρόνια του δημοτικού σχολείου, είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του παιδιού να αναπτύξει γνωστικές δεξιότητες, να γνωριστεί με παιχνίδια νοημοσύνης σε νεαρή ηλικία, να παίξει παιχνίδια νοημοσύνης με την οικογένειά του στο σπίτι ή με τους φίλους του στο σχολείο. Τα παιχνίδια μυαλού και νοημοσύνης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο στην ανάπτυξη των γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών.

































































