ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ-Ο ΤΡΥΓΟΣ-ΤΟ ΚΡΑΣΙ

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ:<<Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ>>, ΕΓΙΝΕ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ,ΤΟΝ ΤΡΥΓΟ,ΤΟ ΚΡΑΣΙ,ΤΟ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΔΑΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΕ:

  • ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ,ΚΙΤΡΙΝΑ,ΠΡΑΣΙΝΑ,ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΜΟΒ
  • ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΡΥΓΟ
  • ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ, ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ (ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΓΛΕΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ/ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ),ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ(ΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΑ)

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:<<ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ>>ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΩΣ ΦΡΟΥΤΟ,ΠΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΧΥΜΟΣ/ΜΟΥΣΤΟΣ ,ΜΑΣ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ,ΤΟ ΤΣΙΠΟΥΡΟ,ΤΟ ΟΥΖΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΩΔΗ ΠΟΤΑ,ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΞΥΔΙ,ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΟ ΩΣ ΣΤΑΦΙΔΑ,ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ…

 

ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ:ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ-ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ.

ΦΤΙΑΞΑΜΕ/ΖΥΜΩΣΑΜΕ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ,ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ,ΜΑΘΑΜΕ,ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ,ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Σσς ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Αα ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ, ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ.ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ,ΤΙΣ ΚΟΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:<<ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ>>

https://www.youtube.com/watch?v=E2uFx0yG3qU

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΧΟΡΕΨΑΜΕ

Billy- ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ

https://www.youtube.com/watch?v=aERWCetL_GA

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ltE6Y3cAQ

 

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΜΥΘΟ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ:<<Η ΑΛΕΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ>>

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΜΕ ΠΙΝΕΛΑ, ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΑΚΟΥΑΡΕΛΑΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΜΕ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΔΡΑΚΙ ΜΕ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΑΠΟ ΓΚΟΦΡΕ ΧΑΡΤΙ 

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:<< ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ >>

ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΕΓΙΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΕΠΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠ΄  ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

ΣΑΣ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ON-LINE PUZZLE ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΔΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ

(ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ PUZZLE)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03928878ed6d

ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ, ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΡΙΘΜΟ-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ.