Εγώ είμαι εγώ!

Αποφασίσαμε να γνωριστούμε όλοι λίγο καλύτερα και κυρίως να ανακαλύψουμε το πόσο μοναδικοί και ξεχωριστοί είμαστε ο καθένας!

Αφορμή στάθηκε  ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας ενώ στην αρχή ήθελε να γίνει ίδιος με τους άλλους , στο τέλος κατάλαβε πόσο όμορφο είναι να είσαι ο αυτός σου! Εμείς διαβάζοντας το παραμύθι βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές που είχε ο Έλμερ με τους άλλους ελέφαντες.

FunPic 20250927 165030835

Στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να βρούμε τι ομοιότητες και διαφορές έχουμε εμείς μεταξύ μας! Ένα ήταν το συμπέρασμα: Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι! Έπειτα προχωρήσαμε στο να κάνει ο καθένας το δικό του μοναδικό πορτρέτο!

FunPic 20250927 164533890 FunPic 20250927 164439860

Επίσης μάθαμε το τραγουδάκι “Εγώ είμαι εγώ”

Στη συνέχεια, είπαμε να ασχοληθούμε με το όνομα μας! Αφορμή το τραγούδι “Ένα παπί που έχασε το ένα πι”!

Βάλαμε τις εικόνες στη σωστή χρονική αλληλουχία όπως τις ακούσαμε στο τραγούδι και….

FunPic 20250927 173118983

μετά ασχοληθήκαμε το δικό μας όνομα! Παίξαμε παιχνίδια όπως ψάρεψε το αρχικό του ονομάτός σου, η μπουγάδα με τα ονόματα κ.α

FunPic 20250927 172810850 FunPic 20250927 173413134 FunPic 20250927 172328742

Τους κανόνες τηρώ , μέσα στη τάξη εγώ!

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και είμαστε έτοιμοι για αυτό  το νέο ταξίδι που ελπίζουμε να είναι γεμάτο γνώσεις, παιχνίδια , γέλια και όμορφες στιγμές!

Για να κυλήσουν όμως όλα όμορφα έπρεπε πρώτα να κάνουμε ένα συμβούλιο και να αποφασίσουμε τι κανόνες θα τηρούμε όλοι ως ομάδα! Έτσι λοιπόν έπειτα από συζήτηση, χτίσαμε τον πύργο των κανόνων και της καλής συμπεριφοράς! Επιπλέον, αναφερθήκαμε στους κανόνες υγιεινής ( πώς πρέπει να πλένω τα χεράκια, πώς βάζω τον αγκώνα όταν φτερνίζομαι κ.α)

FunPic 20250927 165325482 FunPic 20250927 165422166

Ακόμη, ορίσαμε τους βοηθούς της τάξης και εξηγήσαμε το τρόπο που θα κάνουμε τις καθημερινές ρουτίνες όπως το ημερολόγιο!

FunPic 20250927 170539210

Στο τέλος, δώσαμε υπόσχεση να τηρούμε όλους τους κανόνες που συμφωνήσαμε και είπαμε το παρακάτω τραγούδι κανόνων που λέμε στη παρεούλα μας:

Στην παρεούλα σαν θα καθίσω
το στοματάκι μου έχω κλειστό,
μα το χεράκι σαν θα σηκώσω
τη σκέψη μου μπορώ να πω!

Μιλάς εσύ , μιλάω εγώ                                                                                                                                                                                                                                         μα προσοχή μη πεταχτώ!

Την θέση μου γνωρίζω εγώ,                                                                                                                                                                                                                                χέρια και πόδια δεν τα κουνώ.

Τα ματάκια είναι ανοιχτά                                                                                                                                                                                                                                    και τα αυτάκια μου  παιδιά                                                                                                                                                                                                                            για να ακούσω ότι και αν πω όμορφες σκέψεις μες στο σχολειό!

Και όσα είπα τα τηρώ                                                                                                                                                                                                                                    μετά το 10 που μετρώ

1,2,3, …………10!

“Μικρά Χεράκια…Μεγάλες Καρδιές” Πρόγραμμα Ενεργού Πολίτη 2025

Το Πρόγραμμα Σπουδών “Ενεργός Πολίτης” εφαρμόστηκε πρώτη φορά φέτος κατά το σχολικό έτος 2024-2025. Στόχος είναι η διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών, μέσα από την υλοποίηση δράσεων ενεργού πολιτειότητας για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Το Πρόγραμμα Σπουδών Δράσεις Ενεργού Πολίτη διαρθρώνεται σε 17 θεματικές ενότητες, που αντιστοιχούν στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs). Το δικό μας Νηπιαγωγείο επέλεξε το δεύτερο θεματικό πεδίο με τίτλο “μηδενική πείνα”. Η Δράση που υλοποιήθηκε εντάχθηκε στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα: «Υγεία: Διατροφή-Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια» του θεματικού Άξονα: «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην» και τίτλο: «Ο Ρούλης Τροφούλης και η Περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής Διατροφής». τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα στα οποία στοχεύσαμε είναι η καλλιέργεια Ενσυναίσθησης, Αλληλεγγύης και κοινωνικής Υπευθυνότητας, η σύνδεση τροφής με κοινωνικά ζητήματα, Εκτίμηση τροφής ως πολύτιμου αγαθού που κάποιοι άνθρωποι τη στερούνται και τέλος καλλιέργεια αξιών και στάσεων ζωής, όπως η καλοσύνη και η γενναιοδωρία. Έτσι λοιπόν μέσα από διάφορες δραστηριότητες και συζήτηση με τα παιδιά σε συνδυασμό με το ότι πλησίαζε τη γιορτή του Πάσχα, αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε και να δωρίσουμε στην εκκλησία του χωριού μας τρόφιμα ώστε να δοθούν στους ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. Κατόπιν συνεννόησης με τον ιερέα του χωριού μας μεταφέραμε τα τρόφιμα μαζί με τα παιδιά στην εκκλησία. Εκεί ο Ιερέας, ξενάγησε τα παιδιά στο χώρο και αφού μας ευχαρίστησε δώρισε στα παιδιά εικόνες της αγίας Ελένης στην οποία είναι αφιερωμένος ο Ναός.

ep 1 ep 2 ep 3 ep4 ep5 ep6

2 Απριλίου: “Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου”

Στις 2 Απριλίου γιορτάσαμε την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, η οποία συμπίπτει με τα γενέθλια του μεγάλου “παραμυθά” Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Μιλήσαμε για το γνωστό λογοτέχνη και για τα βιβλία που έχει γράψει κάποια από τα οποία ήδη γνώριζαν τα παιδιά. Αποφασίσαμε να διαβάσουμε το “Ασχημόπαπο” και τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι τους έκανε εντύπωση. Στη συνέχεια ακούσαμε τραγουδάκια για τα βιβλία και μετά μιλήσαμε για τις δανειστικές βιβλιοθήκες. Τα παιδιά γνωρίζουν τη διαδικασία μέσω των βιβλίων που δανείζονται κάθε παρασκευή από το σχολείο, τώρα όμως μάθανε ότι υπάρχουν δανειστικές βιβλιοθήκες και στις πόλεις όπου μπορούν όχι μόνο να δανειστούν βιβλία, αλλά να συμμετέχουν σε διάφορες δράσεις, να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις βιβλίων, να παίξουν επιτραπέζια κλπ. Τέλος δραματοποιήσαμε τη διαδικασία δανεισμού βιβλίων όπου μετατρέψαμε το μαγαζάκι της τάξης σε βιβλιοθήκη και τα παιδιά είχαν εναλλάξ τους ρόλους του βιβλιοθηκονόμου και του επισκέπτη. Κατασκευάσαμε καρτέλες δανεισμού και έναν σελιδοδείκτη.

6 4 5 6 4 6 2 8 1 9 3 61 9 2a2c59c1 d5fc 4df7 9cb4 adc891e472a3 cf3952db 120a 4aed 8891 3a697796ed30

ζουν ζουν τα ζουζούνια ξυπνούν!!!

Η εποχή της Άνοιξης είναι τόσο πλούσια σε ερεθίσματα αγαπημένα στα παιδιά. Δεν μπορούσαμε να παραλείψουμε να μιλήσουμε για το ξύπνημα των εντόμων. Έπειτα από συζήτηση καταλήξαμε ότι τα αγαπημένα έντομα των παιδιών του Νηπιαγωγείου μας είναι η πασχαλίτσα και φυσικά η πεταλούδα. Επομένως αναπτύξαμε αυτές τις δύο θεματικές όπου τα παιδιά χάρηκαν πολύ αλλά έμαθαν και πληροφορίες που δε γνώριζαν γι αυτά τα όμορφα πλασματάκια της Άνοιξης.

Ξεκινήσαμε με την πασχαλίτσα και αφού συζητήσαμε για την εμφάνιση και τα χρώματά της την κατασκευάσαμε με δύο τρόπους. Στη συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και μιλήσαμε για τη συμμετρία αρχικά με παιχνίδια τύπου παζλ και μετά τα παιδιά κλήθηκαν να σχεδιάσουν μόνα τους σε ένα φύλο εργασίας που απεικόνιζε τη μισή εικόνα της πασχαλίτσας την άλλη μισή.

1 3 2 3 6 3 5 3 4 3 3 3

Το δεύτερο και πιο αγαπημένο εντομάκι βεβαίως και είναι η πεταλούδα. Μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και φτιάξαμε κατασκευές, είδαμε βιντεάκι με την πορεία της σε time elapse όπου τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Φτιάξαμε μία πεταλούδα με μία πρωτότυπη τεχνική χρησιμοποιώντας φίλτρο καφέ και αφού τα παιδιά χρωμάτισαν όπως ήθελαν το φίλτρο στη συνέχεια το έβρεξαν με πινέλο και νερό. Όταν στέγνωσε το κολλήσαμε σε ένα μανταλάκι και το αποτέλεσμα ήταν πολύ όμορφο. Τέλος τα παιδιά μάζεψαν από την αυλή λουλούδια που τοποθετήσαμε σε μεγεθυντικό φακό για να δούμε από κοντά τη γύρη που τρέφονται οι πεταλούδες.

1 4 2 41 51 6 2 5 1 7 3 4 2 65 4 4 41 8 2 7 3 5 4 5 5 5 6867a862 5761 4a9d b9f0 112f0f936ea8

 

 

Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821

Εν όψει της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 μιλήσαμε για την ιστορική επανάσταση, τα γεγονότα και τους ήρωες που θυσιάστηκαν για την ελευθερία μας. Δεν παραλείψαμε να μάθουμε τη σημασία της Ελληνικής σημαίας όπως και το μήνυμα που κρύβεται στον αριθμό των λωρίδων της “Ελευθερία ή Θάνατος”. Μιλήσαμε ακόμα για τις φορεσιές της εποχής του τσολιά και της ελληνοπούλας και παίξαμε παιχνίδια μνήμης με εικόνες σχετικές με την επανάσταση. Φυσικά αναφερθήκαμε στη διπλή γιορτή αυτής της ημέρας, τον Ευαγγελισμό της Παναγίας. Είπαμε ποιήματα, τραγούδια και τον εθνικό μας ύμνο. Τα παιδάκια κατέθεσαν στεφάνι και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η παρέλαση στο χωριό μας.

7 1 6 2 3 2 5c66105c e70a 4480 9ed1 358742cd9653 2 2 4 2 5 2 1 2

Τα λουλούδια χρειάζονται αγάπη!

Μιάς και η Άνοιξη είναι η εποχή που το τοπίο αλλάζει η φύση πρασινίζει και πάλι και ανθίζουν τα λουλούδια, αποφασίσαμε να μάθουμε πώς δημιουργείται το λουλούδι. Μάθαμε ότι τα λουλούδια χρειάζονται χώμα νερό και ήλιο για να μεγαλώσουν και κάτι ακόμα σημαντικό που είναι η αγάπη. Πρέπει να αγαπάμε τα λουλούδια για να τα φροντίζουμε! Στη συνέχεια φυτέψαμε σπόρους από Πανσέδες και το κάθε παιδί είχε το δικό του γλαστράκι από μπουκάλι νερού. Έγραψε ο καθένας το όνομά του σε μία ετικέτα και την κολλήσαμε στο γλαστράκι ώστε να ξεχωρίζουμε σε ποιόν ανήκει. Κάθε δύο μέρες τα παιδιά πότιζαν το χώμα και φροντίσαμε να είναι κοντά στο φως. Παρακολουθούσαμε καθημερινά την πορεία τους μέχρι που φύτρωσαν!

7 6 5 4 3 2 1

 

Ακόμα, αναλύσαμε τους πίνακες του Vincent Van Gogh με τα Ηλιοτρόπια, που αποτελούσαν αγαπημένο θέμα του γνωστού Ζωγράφου. Τέλος δημιουργήσαμε τους δικούς μας πίνακες με Ηλιοτρόπια με μία διαφορετική τεχνική και κατόπιν τους αναρτήσαμε έξω από την τάξη μας για να τους εκθέσουμε.

2 1 6 1 5 1 4 1 3 1 1 1

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!

Το Νηπιαγωγείο μας καλωσόρισε την Άνοιξη, την πιο όμορφη και μυρωδάτη εποχή του χρόνου! Φυσικά η διακόσμηση της πόρτας της τάξης μας άλλαξε όπως και το παρουσιολόγιό μας! 1 3 2 4

Μάθαμε το πρώτο γράμμα της Άνοιξης και της Αμυγδαλιάς που είναι το πρώτο δέντρο που ανθίζει, γράψαμε τα γράμματά τους και κατασκευάσαμε αμυγδαλιές με διάφορες τεχνοτροπίες.

11 1 4 2 57 16 25 42 61 53 64 4 3 5 4 3 5 3 6 1 7 8 9 10

Τέλος, δεν παραλείψαμε βέβαια να φορέσουμε το “Μαρτάκι” με την κόκκινη και άσπρη κλωστή!

8 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 2025-2026!

 

  • Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν  από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.
  • Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Για το σχολικό έτος 2025-2026 εγγράφονται τα νήπια που έχουν γεννηθεί το 2021.
  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα,

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους γονείς/κηδεμόνες στην ακόλουθη διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
    το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού 
  •  Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. 
  • Υπεύθυνη Δήλωση ετέρου γονέα
  •  Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  •  Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές). 
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

    Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται τους γονείς κατόπιν ραντεβού 13:00 με 14:00.

Στοιχεία Επικοινωνίας του Νηπιαγωγείου Κιβωτού

Τηλέφωνο : 2462041620

email :  mail@nip-kivot.gre.sch.gr

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο εγγραφών 2025-26.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026

Καλή Αποκριά 2025!

Η Εβδομάδα που πέρασε ήταν αφιερωμένη στις Απόκριες! Διαβάσαμε το αγαπημένο παραμύθι του “Αρλεκίνου” και αφού συζητήσαμε είδαμε τον Αρλεκίνο μέσα από την τέχνη με τους πίνακες του Picasso και του Cezanne. Μέσα από το παραμύθι μάθαμε το νέο σχήμα του ρόμβου καθώς η στολή του ήρωα ήταν κατασκευασμένη από υφάσματα σε σχήμα ρόμβου. Κατασκευάσαμε το δικό μας Αρλεκίνο αλλά και τη στολή του που κάθε παιδί τη φόρεσε και χορέψαμε με χαρούμενα αποκριάτικα τραγούδια!

1 1 2 2 3 3 4 2 5 2

Φυσικά δεν παραλείψαμε να φτιάξουμε τον δικό μας χαρταετό εν όψει της Καθαρά Δευτέρας αλλά και την κυρά Σαρακοστή και μάθαμε την έννοια της νηστείας αλλά και να αναγνωρίζουμε και να ξεχωρίζουμε τα τρόφιμα που είναι νηστίσιμα και αρτύσιμα. Τέλος εντοπίσαμε μέσα από καταλόγους σούπερ μάρκετ νηστίσιμα φαγητά και αφού τα κόψαμε, τα κολλήσαμε στο “Σαρακοστιανό πιάτο” μας!

1 2 2 3 3 4