Με αφορμή την πάγια ημέρα διατροφής, ασχοληθήκαμε με το 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων “Ρούλης ο Τροφούλης”!
Ξεκινήσαμε με μια ιδεοθυελλα σχετικά με την έννοια της διατροφής και συνεχίσαμε με το παραμύθι “Το Στρουμπουλό Τερατάκι”. 
Έπειτα είδαμε ένα σχετικό παιδικό βίντεο, διαχωρισαμε τις υγιεινες απ’ τις ανθυγιεινές τροφές, ταΐσαμε υγιεινά το Στρουμπουλό τερατάκι και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας πρωινό αλλά και μεσημεριανό γεύμα !
Στην συνέχεια, είδαμε τις ομάδες τροφών!
Αυτή που μας άρεσε περισσότερο ήταν η ομάδα με τα λίπη και τα γλυκά!Γιατί δε κάνει να τα τρώμε ;Δε θα φάμε πότε;;;Κάθε ποτέ μπορούμε να τρώμε ;Σε αυτό μας βοηθησε η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής;Αφού αναλύσαμε τις τροφές που έχει σε κάθε επίπεδο, έπειτα φτιάξαμε την ομαδική μεσογειακή πυραμίδα αλλά και ατομικές!
Λίγο παραπάνω, ασχοληθήκαμε με την ομάδα των φρούτων και των λαχανικών!Τα διαχωρισαμε σε φρούτα και λαχανικά , φτιάξαμε το “υγιεινο” ουράνιο τόξο και παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης !Στο τέλος παίξαμε το παιχνίδι “Τι έχω στο κεφάλι μου;”! Έπρεπε να μαντέψω ποιο φρούτο ή λαχανικό έχω στο κεφάλι μου με βάση την περιγραφή που μου κάνουν οι συμμαθητές μου !
Ακούσαμε ακόμη το τραγουδάκι “φρούτα -φρουτα -φρουτα”
Είδαμε επίσης την προέλευση των τροφών,την διαδρομή που ακολουθουν από το στόμα μας μέχρι το στομάχι και καθώς η ηρωίδα έτρωγε μακαρόνια παίξαμε και εμείς το παιχνίδι λεπτής κινητικότητας “Ποιος θα φάει πρώτος τα μακαρόνια;;”
Φτιάξαμε μια αφίσα με τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της σωστής διατροφής…
Τελειώσαμε με την πυραμίδα της άσκησης και …
τη σημασία της σωστής διατροφής στο σώμα μας ώστε να είμαστε γέροι και με ενέργεια! Φανταστήκαμε ότι είμαστε ρομπότ που όταν δεν τρώμε σωστά , η μπαταρία μας τελειώνει..Χορέψαμε το παρακάτω τραγούδι “Το ρομπότ”. ..











