‘Εχοντας ως στόχο την βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μας αλλά και την υποστήριξη της θετικής συμπεριφοράς στο σχολείο υλοποιήσαμε κάποιες δραστηριότητες. Φουσκώσαμε μπαλόνια, κάναμε τρενάκι ο ένας πίσω από τον άλλον και ενώ έπαιζε η μουσική τα παιδιά έπρεπε να συνεργαστούν ώστε μετακινούμενα στο χώρο να μην τους πέσει το μπαλόνι. Συνεργάστηκαν άψογα και κατάλαβαν ότι έπρεπε να πάνε με τον ίδιο ρυθμό που πήγαιναν και οι συμμαθητές τους.
Χωρίσαμε τα παιδιά σε δυάδες και φτιάξαμε έναν δρόμο χρησιμοποιώντας στεφάνια και τουβλάκια για εμπόδια. Το ένα παιδί με κλεισμένα τα μάτια έπρεπε να ακολουθήσει τις εντολές του φίλου και βοηθού του όπως για παράδειγμα πήγαινε δεξιά, πήγαινε αριστερά, σήκωσε το πόδι για να περάσεις το εμπόδιο.
Αυτό το λουλούδι είναι το λουλούδι της συμφιλίωσης. Αποφασίσαμε ότι όποιο παιδί δεν συμπεριφέρεται με σωστό τρόπο απέναντι σε κάποιο άλλο παιδί θα προσφέρει αυτό το λουλούδι ζητώντας “συγνώμη” και θα συμφιλιώνονται.
Σχηματίζοντας και κόβοντας τις πατούσες και τις παλάμες μας δημιουργήσαμε το δέντρο της φιλίας και καταλήξαμε στο ότι είμαστε όλοι φίλοι μεταξύ μας, όλοι βοηθάμε ο ένας τον άλλον και συνεργαζόμαστε.