1ο Εργαστήριο- Τα ζώα της φάρμας

Στην πρώτη δραστηριότητα δείξαμε στα παιδιά έναν πίνακα αναφοράς με 6 ζώα που ζουν στη φάρμα. Αρχικά, παρατηρήσαμε το σώμα τους, τα χρώματά τους και τα ονοματίσαμε. Στην πορεία, οι μαθητές χρωμάτισαν τα ζωάκια, βλέποντας τον πίνακα αναφοράς και με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού.

E1D9F3DB 0DF9 4209 B4A1 EA451A5FA967    15643EDD E78F 4F7C A20A 893425372A98     39C90DFF 8A06 4887 9FFE B15A48A1B97AA932D8AC 7988 462A A3A5 5B319E75DD31       ABD46853 F384 49D9 948A 6B18EB4C6401     B2838FC1 C1C5 4C7D 8ACE E3B39EC8A328

Στη δεύτερη δραστηριότητα, δώσαμε στα παιδιά  ένα φύλλο εργασίας όπου απεικονίζονται τα ζώα-μαμάδες με τα μικρά τους. Τα παιδιά αντιστοίχησαν τα μεγάλα με τα μικρά και στη συνέχεια τα χρωμάτισαν με την βοήθειά μας.
826830F6 1EB9 4545 9435 438EADD0BB9C C2C7BC52 5356 472A A817 E946CC75D84E 95E2B7EC 2F45 46AA B0F5 50F3FC863F09 C38C7E8F 5032 4E67 A78A A5D2D2D2068A 866FCD56 8153 4750 89D6 F6C733AA694B

Στην τρίτη δραστηριότητα, οι μαθητές χρωμάτισαν 6 ρολά από χαρτί υγείας και κολλήσαμε πάνω τα ζώα της φάρμας. Ετοιμάσαμε με αυτό τον τρόπο ένα παιχνίδι Μπόουλινγκ με ανακυκλώσιμα υλικά. Τοποθετήσαμε τις «κορίνες» – ζωάκια στο πάτωμα και το παιχνίδι ξεκίνησε. Με την σειρά, ένας ένας οι μαθητές, έριχναν την μπάλα με την βοήθειά μας και προσπαθούσαν να ρίξουν όσες περισσότερες «κορίνες» μπορούσαν. Κάθε φορά που έριχναν κάποια, την σήκωναν ψηλά, λέγαμε ποιο ζωάκι απεικονίζει και το έδειχναν στον πίνακα αναφοράς.

7ED0D19D 5B0F 442C ADEC 10BACC8B7063

0EF0AC55 6E7F 4D0E 9E8D 2CC3B49F1619     EEBCC75A E8B4 4798 B4CB 0DD41BB8F75F      9ABD9921 4954 4299 96C5 ADE4D3D59B1B     48C21BCC 26CF 45CF 8ED4 CC8FA04FA382    BFF788C9 4D79 4772 AE22 8E7E87CC9613