2ο Εργαστήριο – Περνώ απέναντι

Στην 1η δραστηριότητα σχεδιάσαμε με κάθε παιδί το περίγραμμα της παλάμης της εκπαιδευτικού και δίπλα στη παλάμη της το περίγραμμα της δικής του παλάμης (μικρότερη). Στη συνέχεια, προτρέψαμε τα παιδιά να παρατηρήσουν τις δύο παλάμες και να συγκρίνουν το μέγεθός τους. Κατόπιν, τους βοηθήσαμε να τις χρωματίσουν και να τις κολλήσουν τη μία δίπλα στην άλλη. Τέλος, τους βοηθήσαμε να γράψουν τη φράση «Κράτα με σφιχτά από το χέρι».

711B7312 5814 4CBE BF5E F1192982B33F C0719F31 FA9C 4DDA 83FB 38CCF7987244 F0101A57 3CA4 49E5 9290 F5D2F2AB6C1D 665EFAEA D281 4254 8D72 2AC03A2E5ECA 3C628D9A 4638 43FB B1B3 E6BFAE3F574E 9CFC7728 6E24 4298 94C3 E83E7B6B2E00 4F0B1BAE 4C48 4A16 A452 9CF77EC304F6 47788037 A54E 481F A923 CD1A6F1D1E4C D9E6E02F 5D55 4CA4 8FBA 494E269718AF 79A86F5D 080A 40DB AE03 D4F800D2835A EBC3065E 26DF 4E71 AF61 9451DAFFD93F 4981768B 331A 4ABD A678 D96FC365EA7B 4A055A53 3F46 4C07 91F3 3F431F1F979D

Στην 2η διδακτική ώρα η εκπαιδευτικός έκοψε εφτά μακρόστενα λευκά χαρτόνια, εξήγησε στα παιδιά τι είναι η διάβαση πεζών και τα προέτρεψε στην καθημερινή τους ζωή να περνούν απέναντι από τις διαβάσεις πεζών κατά τις μετακινήσεις τους. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις άσπρες λωρίδες στο πάτωμα της τάξης, σε σχήμα διάβασης και μάθαμε στα παιδιά να περπατούν πάνω σε αυτές. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτικός προέτρεψε ένα ένα να περνούν προσεκτικά από την κατασκευασμένη διάβαση, αφού ελέγξουν τον υποτιθέμενο δρόμο πολύ καλά.

C992C185 04C1 4137 AE7E 8D25E9B6145D A709562F 7187 40FE 992B DDF85A7CA493 B59B1B5F 131C 41FC AEF3 91F14A87FEB4 C9B5AE86 0FE6 42D5 A26F CB44E4492117 A2AC0333 4833 47B3 B5EA DAC65943EF3E D7DF21AA 51E8 4613 BF37 B22487CE5B41 2553205F F669 4D6D BD23 0923D45EC6E0 E2AB5A22 3C82 41DD 8274 D679EAD2B43A C388F289 ACE9 4726 86B0 28E271977555 B2EC5660 DD8C 4731 846B A950BCBC3F93 8272D160 FADC 4530 A3CC 5F09D1BF759B 665A5903 17E2 4394 B69C A74DA46C590E F358BBE4 71E3 4742 AF00 E4629E94355C 1EBEE16E 708C 4F71 A8B9 A3F7CCBA14DC 3D477098 1AC4 4650 BC6C 763A9F0EB01F