Στην 1η δραστηριότητα σχεδιάσαμε με κάθε παιδί το περίγραμμα της παλάμης της εκπαιδευτικού και δίπλα στη παλάμη της το περίγραμμα της δικής του παλάμης (μικρότερη). Στη συνέχεια, προτρέψαμε τα παιδιά να παρατηρήσουν τις δύο παλάμες και να συγκρίνουν το μέγεθός τους. Κατόπιν, τους βοηθήσαμε να τις χρωματίσουν και να τις κολλήσουν τη μία δίπλα στην άλλη. Τέλος, τους βοηθήσαμε να γράψουν τη φράση «Κράτα με σφιχτά από το χέρι».
Στην 2η διδακτική ώρα η εκπαιδευτικός έκοψε εφτά μακρόστενα λευκά χαρτόνια, εξήγησε στα παιδιά τι είναι η διάβαση πεζών και τα προέτρεψε στην καθημερινή τους ζωή να περνούν απέναντι από τις διαβάσεις πεζών κατά τις μετακινήσεις τους. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε τις άσπρες λωρίδες στο πάτωμα της τάξης, σε σχήμα διάβασης και μάθαμε στα παιδιά να περπατούν πάνω σε αυτές. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτικός προέτρεψε ένα ένα να περνούν προσεκτικά από την κατασκευασμένη διάβαση, αφού ελέγξουν τον υποτιθέμενο δρόμο πολύ καλά.



























