Εργαστήρια Δεξιοτήτων
📌Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων “Γνωριμία με τα επαγγέλματα του χθες και του σήμερα: ,την Πέμπτη 21 Μαΐου, πραγματοποιήσαμε μια όμορφη επίσκεψη στα καταστήματα του χωριού μας
🌹 πρώτος μας σταθμός το γεωπονικο κατάστημα. Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Καρανίκα για τις πληροφορίες που μας εδωσε σχετικά με την ανάπτυξητων φυτων και τη χρησιμοποίηση των φυτοφαρμάκων. Απολαύσαμε την πορτοκαλάδα μας και αναχωρήσαμε.
💊Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το φαρμακείο. Ο κ. Δ. Αναστασίου μας υποδέχτηκε με χαρά και μας μίλησε για το πόσο σημαντικό είναι να συμβουλευόμαστε το γιατρό και το φαρμακοποιό και να μην παίρνουμε μόνοι μας φάρμακα. Αφού πήραμε και το δωράκι μας ,ένα παιδικό αρωματάκι ξεκινήσαμε για τον επόμενο σταθμό μας.
🛒Στην “Ελιά “.λοιπόν, φτάσαμε…η χαρά του παιδιού ,καραμέλες ,μπισκότα κτλ. Η κ. Λεμονιά μας υποδέχτηκε εγκάρδια, μας μίλησε για τη δουλειά της, σκαναραμε τρόφιμα και το καλύτερο για το τέλος..μας κέρασε απο ενα παγωτίνι ,που ήταν οτι έπρεπε εκείνη την ωρα. Καθίσαμε εξω για να ξεκουραστούμε και να το απολαύσουμε.
🪞Δίπλα ακριβώς το κομμωτήριο της κ. Δ. Ρετζιλά. Παίξαμε, λίγο ,τις κομμώτριες ,είδαμε τα απαραίτητα σύνεργα ,τα δοκιμάσαμε και την αποχαιρετίσαμε.
🥖τελευταίος σταθμός ο φούρνος του κ. Μπαμπη Ρετζιλά. Μας πήγε στο εργαστήριο και ειδαμε απο κοντά το ζυμωτήριο,τον τεράστιο φούρνο ,το μηχάνημα που βγαζει τα καρβελάκια, είδαμε τις τεράστιες λαμαρίνες που μπαίνει το ψωμί και φυσικά ειχαμε και εδώ το δωράκι μας, από ένα τσουρεκάκι νόστιμο.
❣️ Να ευχαριστήσω ολους τους επαγγελματίες, που αν και πήγαμε χωρις να τους έχουμε ενημερώσει, μας υποδέχτηκαν με χαρά
🥰. Επίσης, να ευχαριστήσω τις μαμάδες Νάνσυ και Εφη που αφιέρωσαν λίγο από το χρόνο τους για να με βοηθήσουν στην εκπαιδευτική επίσκεψη .




































































































































































