Ήρθε η ώρα για το Δημοτικό
🎒 Με το ένα πόδι στο Δημοτικό! 👧👦
Την Πέμπτη 28 Μαΐου το Νηπιαγωγείο μας έκανε ένα μεγάλο και σπουδαίο βήμα! !Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο, επισκεφτήκαμε το μελλοντικό μας «σπιτικό».
Ο Διευθυντής, ο κ. Οδυσσέας μας υποδέχτηκε με χαρά και μας ξενάγησε στους χώρους του σχολείου.
Καθίσαμε στα θρανία της Α’ τάξης, γνωρίσαμε τη δασκάλα της πρώτης λύσαμε τις απορίες μας και παίξαμε στην αυλή μαζί με τα μεγαλύτερα παιδιά!
«Μεγαλώνουμε μαζί», λοιπόν… Στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη, τραγουδώντας όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι, υπό τους ήχους της κιθάρας!
Ανταλλάξαμε δωράκια και αναχωρήσαμε για το νηπιαγωγείο μας
Ο φόβος για το «άγνωστο» έδωσε τη θέση του στο χιούμορ, τη χαρά και την ανυπομονησία για το Σεπτέμβρη.Το ταξίδι της γνώσης συνεχίζεται και τα νήπιά μας είναι πανέτοιμα για τη μεγάλη αλλαγή! ❤️✨


























































