Καλωσορίσαμε τον Μάιο φτιάχνοντας διακοσμητικά στεφάνια από χαρτόνια και πλέκοντας το παραδοσιακό στεφάνι με τα λουλούδια που μαζέψαμε!
Οι μαθητές μας και φέτος συμμετείχαν ενεργά στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής που διοργανώνειται κάθε χρόνο από το “Make A Wish” στην κατηγορία “Σχεδίασε το Αστέρι σου” και βραβεύτηκαν για την προσπάθειά τους με τον έπαινο της οικογένειας των Αστερούληδων.
‘Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!
Με αφορμή τον εορτασμό του Πάσχα, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες με στόχο να γνωρίσουν τα ήθη και τα έθιμα της γιορτής.
Μέσα από συζητήσεις και αφηγήσεις εμπλούτισαν το λεξιλόγιό τους και ενίσχυσαν την παρατηρητικότητά τους παίζοντας παιχνίδια αντιστοίχησης εικόνας-λέξης με θέμα το Πάσχα.
Δημιούργησαν όμορφες πασχαλινές κάρτες για να ευχηθούν “Καλό Πάσχα”
Κατασκεύασαν φαναράκια, τα οποία διακόσμησαν με διάτρητα σχέδια
και καλάθια από χάρτινα πιάτα για τις πασχαλινές λιχουδιές τους !!
Τέλος, αξιοποιήθηκε η τεχνολογία και συγκεκριμένα το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης Gemini για τη δημιουργία πρωτότυπων τραγουδιών με πασχαλινό περιεχόμενο. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές και καλλιέργησαν τη δημιουργικότητά τους.
Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία, προτείνοντας λέξεις και ιδέες με αφορμή την ερώτηση”Τι είναι για σένα το Πάσχα;”, τις οποίες στη συνέχεια το εργαλείο της ΤΝ μετέτρεψε σε στίχους.
Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025 με τη δραστηριότητα κωδικοποίησης:
“Κωδικο Αποστολή:Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματός μας!”
Γιορτάζοντας την επανάσταση του 1821, τα παιδιά ζωγράφισαν ομαδικά τα ιστορικά γεγονότα όπως τα κατάλαβαν,
κατασκεύασαν κρινάκια από χαρτόνι, χρωμάτισαν την εικόνα του Ευαγγελισμού
……και έφτιαξαν ελληνικές σημαίες με την τεχνική του κολάζ, συλλαβίζοντας στις λωρίδες το σύνθημα των αγωνιστών “Ελευθερία ή Θάνατος”.
Ετοίμασαν τα προσκλητήρια της γιορτής, στολίζοντας το γιλεκάκι του τσολιά με χάντρες και κορδέλες
και διακόσμησαν το σκηνικό με τσολιαδάκια, εμπνευσμένα από “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου.
Υποδεχόμαστε την άνοιξη με τα “Χελιδονίσματα” και φτιάχνουμε τα δικά μας ομοιώματα χελιδονιού για να τραγουδήσουμε τα κάλαντα της άνοιξης!!
Κι επειδή άνοιξη σημαίνει λουλούδια, οργανώσαμε παιχνίδια προγραματισμού.Σε δυάδες ή τριάδες (ένα παιδάκι- ρομποτάκι – ένα ή δυο παιδίά “οδηγός/οδηγοί” ) έπρεπε να μαζέψουν όλα τα λουλούδια του “κήπου” σχεδιάζοντας στο χαρτί την διαδρομή που ακολούθήσαν.
Με αφορμή το παραμύθι “Η φωνή σου, η δύναμή σου!” (Γ.Λάττα, εκδ. Παρρησία), συζητήσαμε την ιστορία του Ρουκ και τα παιδιά έδωσαν απαντήσεις στην ερώτηση : ” Αν συναντούσες τον Ρουκ τι θα τον συμβούλευες;”….
Τα λόγια των παιδιών καταγράφηκαν και με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης έφτιαξαν το δικό τους τραγούδι με χαρούμενο ρυθμό για να υπενθυμίζουν στο Ρουκ (και όχι μόνο) ότι μεγαλώνει,όλο και περισσότερο όταν δυναμώνει και η φωνή του!!!
Το τραγούδι μας: “Μίλα τώρα”!!!
Ζωγράφισαν τις σκέψεις τους και έδωσαν με τα χρώματα και τη φαντασία τους λύσεις για ότι τους έκανε εντύπωση…
….όλα αυτά μαζί ενώθηκαν και δημιούργησαν τη συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στη σχολική δράση του “Χαμόγελου του παιδιού” και του “YouSmile”: “Μίλα Τώρα”
https://blogs.sch.gr/nipkatdimin/files/2026/03/Apo-th-symmetochh-mas-sto.pdf
Με αφορμή την 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό το Νηπιαγωγείο μας μαζί με πολλά ακόμα σχολεία και παιδιά δημιούργησαν το δικό τους μήνυμα ενάντια στο Bullying!
Δημιουργήσαμε τα δικά μας αποκριάτικα καπέλα και μάσκες με πολύχρωμμα χαρτόνια και μπόλικη φαντασία!
Χορέψαμε παραδοσιακά αποκριάτικα τραγούδια και χορούς με το γαϊτανάκι!!
Με “άχρηστα υλικά” φτιάξαμε τους αποκριάτικους κλόουν για το στόλισμα της τάξης μας!
Ετοιμασία για το καρναβάλι του δήμου μας!
Σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Κάτω Διμηνιού Νεάπολης “Αγκαλιά-ΖΩ” δημιουργήσαμε τις στολές για τους “Ψαράδες του Αγκαλιά-ΖΩ”!!!
Το έθιμο της κυρά Σαρακοστής!
Με ζυμαράκι από αλεύρι και νερό φτιάξαμε την κυρά Σαρακοστή για να μετράμε τις μέρες μέχρι να έρθει το Πάσχα!
Καλή Σαρακοστή!!!