Η βιβλιοθήκη μας εμπλουτίζεται!! Ευχαριστούμε θερμά τη φίλη μας Μαριλού και τη μητέρα της κ.Γεωργία Μακρυγεώργου για τα όμορφα βιβλία που χάρισαν στο Νηπιαγωγείο μας!!