Επικοινωνία μεσω email.

Αγαπητοί γονείς,

Απο Δευτέρα 16/11 έως 30/11 το Νηπιαγωγείο μας θα είναι κλειστό σύμφωνα με τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημιας.

Την Τετάρτη 17/11 θα αρχίσει σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Όλες οι οδηγίες θα σταλούν στα mails του σχολικού δικτύου που σας έχουμε δώσει και στα προσωπικά mails.

Παρακαλώ να ελέγχετε το mail και για οποιαδήποτε απορία, μιλάμε τηλεφωνικά!

            

Το λιομάζωμα μέσα απο πίνακες ζωγραφικής!Δημιουργούμε!!

Το μάζεμα της Ελιάς μέσα απο πίνακες ζωγραφικής….

Οι δικές μας δημιουργίες….

Μάθαμε το μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα…

 

Και οι κατασκευές μας!