ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

                                              Ο ΚΗΠΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Διαβάσαμε το παραμύθι Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ της Σ.Τουλιάτου

Συζητήσαμε και ονομάσαμε τα συναισθήματα που αισθάνθηκε η Συναισθηματικούλα στο παραμύθι μας.Κρατώντας τα νήπια καρτέλες με πρόσωπα που εκφράζουν διάφορα συναισθήματα ,μιλούν για το πως αισθάνονται τα ίδια.

ΛΕΩ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ…

Τα νήπια παρατηρούν  ένα γεγονός που παρουσιάζεται μέσα από καρτέλες ,το περιγράφουν ,το συζητάμε και εκφράζουν το συναίσθημα που νιώθουν παρατηρώντας κάθε καρτέλα ξεχωριστά .Τοποθετούμε τις καρτέλες με τη σωστή χρονική ακολουθία.

 

Κάναμε ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ με καρτέλες  ΠΡΟΣΩΠΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

 

Κατασκευάσαμε την ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ

Στόχος:H κατανόηση της αξίας κι ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης

Zωγραφική: ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΜΟΥ. 

Το κάθε νήπιο κρατά το πορτρέτο του και μιλά για τον εαυτό του.

  • Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ

Στόχος:H κατανόηση των συναισθημάτων της χαράς και της λύπης

Διαβάσαμε τα ποιήματα  της Ρ.Δαμηλάκη  “Τι με κάνει αληθινά” και  “Χαρά και Λύπη”

Κάθε παιδί εξέφρασε την αποψή του για ό,τι του φέρνει χαρά ή λύπη.

Μάθαμε το παιχνιδόλεξο της Ν. Κάντζου “η Χαρούλα ,η χαρά”

Παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Ντελονέ “Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ”.Τα παιδιά περιέγραψαν τον πίνακα ,τα χρώματα που είχε και τα σχήματα, που ήταν κυρίως ομόκεντροι κύκλοι. Έτσι αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν δικό μας πίνακα.

Πήραμε λοιπόν τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε!

Τα παιδιά κάνοντας ΚΟΛΑΖ με διάφορους κύκλους και ημικύκλια έφτιαξαν μια ατομική κατασκευή που ο καθένας της έδωσε όποιο όνομα ήθελε.

Ζωγραφική-κολάζ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

 

Σχεδιάσαμε πεταλούδες σε Α4, τις εκτυπώσαμε και τα παιδιά ζωγράφισαν τη μισή πεταλούδα με χαρούμενα χρώματα και την άλλη μισή με λυπημένα χρώματα.

Τα νήπια χωρίστηκαν σε ζευγάρια .Τις κόψαμε στη μέση και χορεύοντας υπό τη μουσική του VIVALDI  προσπαθούσαν να βρουν και να ενώσουν τα μισά  κομμάτια που κρατούσαν οι συμμαθητές τους φτιάχνοντας χαρούμενες και λυπημένες πεταλούδες.

Τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους  XAΡΟΥΜΕΝΟΛΥΠΗΜΕΝΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ.

 

 

  • Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Στόχος: H κατανόηση της αξίας της φιλίας

Ακούμε και μαθαίνουμε το τραγούδι ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ

Γράφουμε την ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

και με αυτά τα υλικά κατασκευάσαμε ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

 

Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΓΗ

Προσπαθούν να απομνημονεύσουν τη λέξη ΦΙΛΙΑ σε άλλες γλώσσες του κόσμου και μιλάμε για τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ και τον σεβασμό σε αυτή.

Γράφουν τη λέξη ΦΙΛΙΑ σε διάφορες γλώσσες  και κατασκευάζουμε

ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ .

Μαθαίνουμε παροιμίες για τη φιλία ,όπως “Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΙΧΩΣ ΗΛΙΟ” και τα νήπια τη ζωγραφίζουν.

  • ΦΟΒΟΣ -ΘΥΜΟΣ-ΛΥΠΗ  ΜΑΚΡΙΑ

Κάθε παιδί μέσα από φύλλο εργασίας μας  εξέφρασε με τη ζωγραφική του τι ΦΟΒΑΤΑΙ και με τι ΘΥΜΩΝΕΙ .

Συζητάμε ποια συναισθήματα θεωρούμε ότι μας κάνουν καλό και ποια μας βλάπτουν και τα παιδιά βγάζουν τα συμπεράσματά τους .Ποιά συναισθήματα ΚΡΑΤΑΜΕ και ποιά ΠΕΤΑΜΕ .

Έτσι αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ που αποτελείται από τα ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΥΛΛΑ-ΚΑΛΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ και τα ΚΙΤΡΙΝΑ πεσμένα φύλλα-ΑΣΧΗΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ φτιάξαμε τα ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΗΡΕΜΙΑΣ!!

 

ΩΡΑ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ!!!!!!!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ -ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ https://wordwall.net/el/resource/11893468

 

 

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση