Τις τελευταίες ,μέρες στο νηπιαγωγείο ασχολούμαστε με την γιορτή του Πάσχα . Αφού είδαμε την πιο όμορφη ιστορία , την διαβάσαμε και μάθαμε αρκετά πράγματα για την Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού . Ασχοληθήκαμε με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας ( είδαμε και σχολιάσαμε τα έθιμα και άλλων περιοχών που εντοπίσαμε στο χάρτη ) παίξαμε παιχνίδια κρυμμένων θησαυρών ( κρυμμένων αυγών και της μυστικής συνταγής ), ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε πασχαλινά καλάθια και λαγούς, κάρτες , διακοσμήσαμε λαμπάδες ( μια μητέρα μας έδειξε πώς φτιάχνονται και οι λαμπάδες από κερί ) και με τη βοήθεια των μαμάδων φτιάξαμε κουλούρια και βάψαμε και αυγά
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου Καλλιμασιάς για την αγορά των υλικών για τα αυγά ,τις λαμπάδες και τα κουλούρια και τις ,μαμάδες που μας βοήθησαν στις κατασκευές των καρτών και των λαμπάδων , στο βάψιμο των αυγών και στην παρασκευή των κουλουριών
Καλή Ανάσταση !!!!!!!!!!!






