Καλοκαιρινή Γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας! ☀️🌈
Με πολλή χαρά, τραγούδια, γέλια και όμορφες στιγμές ολοκληρώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με την καλοκαιρινή μας γιορτή! Τα παιδιά παρουσίασαν τραγούδια και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διασκεδαστικά παιχνίδια αυλής, ενώ οι γονείς είχαν την ευκαιρία να γίνουν κι εκείνοι μέρος της γιορτής, παίζοντας και διασκεδάζοντας μαζί με τα παιδιά τους.
Η συνεργασία, η ζεστή ατμόσφαιρα και τα χαμόγελα όλων γέμισαν τον χώρο με όμορφα συναισθήματα.
Η ημέρα έκλεισε με το αγαπημένο μικρών και μεγάλων μπουγέλο, προσφέροντας δροσιά, άφθονο γέλιο και αξέχαστες στιγμές, ιδανικές για να υποδεχτούμε το καλοκαίρι!
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την παρουσία και τη συμμετοχή τους, καθώς και τα παιδιά μας που με το κέφι και τη ζωντάνια τους έκαναν τη γιορτή ξεχωριστή. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαρές καλοκαίρι! ![]()
![]()
![]()


























