Με το πιο όμορφο χαμόγελο ολοκληρώσαμε μια ακόμη σχολική χρονιά γεμάτη δημιουργία, χαρά, παιχνίδι και μοναδικές στιγμές!
Γονείς, μαθητές και νηπιαγωγός βρεθήκαμε στο Kiposland & Family, έναν υπέροχο χώρο αναψυχής, έξω στη φύση, όπου τα παιδιά διασκέδασαν, έπαιξαν στα φουσκωτά και απόλαυσαν στιγμές γεμάτες ενθουσιασμό και ξεγνοιασιά.
Μέσα σε ένα κλίμα χαράς και συγκίνησης, αποχαιρετήσαμε όλοι μαζί τη σχολική χρονιά που μας χάρισε όμορφες εμπειρίες, νέες γνώσεις, φιλίες και πολλές δημιουργικές δράσεις.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τη συνεργασία, την αγάπη και την εμπιστοσύνη!
Κρατάμε τις όμορφες αναμνήσεις μας και δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβρη, με νέες περιπέτειες και πολλά χαμόγελα!







