Αρχείο ημέρας 22 Ιουνίου 2026
Δράσεις λόγω Χριστουγέννων
Στα πλαίσια της εορτής των Χριστουγέννων εκτός από την επίσκεψη στο “Δέντρο των Ξωτικών” στην Πάτρα και τη συμμετοχή μας στη δράση “Επισκεπτήριο Αγάπης”, προβήκαμε σε συνεργασία και με τους αγαπημένους μας γονείς σε εργαστήριο χριστουγεννιάτικων κατασκευών, είπαμε τα ποιήματα σε μαγαζιά του χωριού και υλοποιήσαμε κοινή γιορτή με το Δημοτικό σχολείο Αυγείου (ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο).
Αξίζει να σημειωθεί ότι σχολείο-μαθητές -γονείς και πρόεδρος του χωριού είμαστε μια ομάδα όπου συνεργαζόμαστε και λαμβάνουμε αποφάσεις για όλα τα σημαντικά θέματα- δράσεις ( ανακύκλωσης – συγκέντρωση τροφίμων- καθαριότητα – δράσεις αειφορίας- οικολογίας…) του νηπιαγωγείου μας. Είμαστε ένα σχολείο ανοιχτό προς την κοινωνία, που επιθυμεί την καλή συνεργασία με διάφορους φορείς.
“Επισκεπτήριο Αγάπης-WinCancer”
Το νηπιαγωγείο Καλυβίων Ήλιδας συμμετείχε στη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer.
Οι κάρτες που δημιουργήσαμε δεν ήταν απλώς ευχές. Ήταν αγκαλιές από χαρτί. Ήταν χρώμα, ελπίδα και φως που ταξίδεψαν μέχρι δωμάτια νοσοκομείων, σε ανθρώπους και παιδιά που πέρασαν τις γιορτές μακριά από το σπίτι τους. Κάθε ζωγραφιά, κάθε λέξη, κάθε μικρό μήνυμα έγινε μια μεγάλη πράξη αγάπης.
Μέσα από τη συμμετοχή μας, δείξαμε πως η καλοσύνη διδάσκεται. Και όταν διδάσκεται, πολλαπλασιάζεται.
Εκπαιδευτική επίσεψη στο “Δέντρο των Ξωτικών”
Συμμετοχή στη δράση “Δέντρο-λιχουδιά”
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για 2η χρονιά στη δράση «Δέντρο–λιχουδιά για ζωάκια και πουλιά» στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου ΠΕ «Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση», φτάχνοντας ταϊστρες για τα πουλιά λόγω έλλειψης τροφής των χειμωνιάτικων μηνών με ανακυκλώσιμα υλικά. Πράξη αγάπης , ευαισθητοποίησης και περιβαλλοντικής συνείδησης.








