Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο»: Όλοι νοιαζόμαστε, όλοι συμμετέχουμε της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, με στόχο να καλλιεργήσει στα παιδιά την περιβαλλοντική συνείδηση, τη δημοκρατική σκέψη, τη συνεργασία και την υπεύθυνη στάση απέναντι στον εαυτό τους, στους άλλους και στον πλανήτη.
Η αειφορία αποτελεί για εμάς έναν τρόπο ζωής που διαπερνά όλες τις πλευρές της σχολικής καθημερινότητας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδι, έρευνα, δημιουργία και συνεργασία με την οικογένεια και την τοπική κοινωνία, επιδιώκαμε να δημιουργήσουμε ένα σχολείο που μαθαίνει, συμμετέχει και φροντίζει. Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα νηπιαγωγείο όπου τα παιδιά έμαθαν να συνεργάζονται, να σέβονται, να δημιουργούν και έγιναν ενεργοί πολίτες με οικολογική συνείδηση.
Οι δράσεις μας οργανώθηκαν με βάση τους οκτώ βασικούς πυλώνες:
1.Δημοκρατία και συμμετοχή:Ενισχύσαμε τη φωνή και τη συμμετοχή των παιδιών και γονέων στη σχολική ζωή. 2.Προαγωγή Μάθησης:Προωθήσαμε τη βιωματική και διερευνητική μάθηση με επίκεντρο το παιδί. 3.Διοίκηση και Οργάνωση:Το σχολείο λειτούργησε με πνεύμα συνεργασίας, οργάνωσης και συλλογικής ευθύνης. 4. Σχολική Κουλτούρα:Δημιουργήσαμε ένα σχολικό περιβάλλον ασφάλειας, σεβασμού και αποδοχής. 5.Ενέργεια και Πόροι:Μάθαμε να χρησιμοποιούμε υπεύθυνα τους φυσικούς πόρους. 6.Σχολικός Χώρος:Μετατρέψαμε το σχολικό περιβάλλον σε χώρο μάθησης και δημιουργίας. 7.Υγεία και Ευεξία:Προάγαμε τη σωματική, ψυχική και κοινωνική ευεξία των παιδιών. 8. Τοπική Κοινωνία:Συνδέσαμε το σχολείο με την κοινότητα και αναπτύξαμε συνεργασίες.
Η συμμετοχή των μαθητών/τριων μας στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο” για τη σχολική χρονιά 2025-2026, αναγνωρίστηκε επάξια με την απονομή επαίνου.
