Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε δράσεις με στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τη σημασία της προστασίας του πλανήτη μας.
Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο “Οι φύλακες της Γης”, μια ιστορία για την Παγκόσμια Ημέρα της Γης και ήρωα την χελώνα “Τόμπι”, ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση και μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια, τραγούδια και δημιουργικές δραστηριότητες (φτάξαμε οικολογικό λίπασμα με φυσικά υλικά( μπανανόφλουδα, καφέ και τσόφλια αυγών), ανακαλύψαμε πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να φροντίζουμε το φυσικό περιβάλλον (κατασκευή της γης, αγκαλιασμένη από τα παιδιά-ιδέα από το διαδίκτυο). Τα παιδιά εξέφρασαν τις ιδέες τους για την ανακύκλωση, τη δύναμη της βρύσης – του διακόπτη – της τσάντας, την προστασία των ζώων και τη διατήρηση της φύσης καθαρή. Οι μαθητές ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση υιοθέτησαν οικολικές συνήθειες στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης.
Στο νηπιαγωγείο μας ανακυκλώνουμε πλαστικά καπάκια και μπαταρίες.





