Οι μαθητές του νηπιαγωγείο μας (26 Φεβρουαρίου 2026), για δεύτερη χρονιά σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για παιδιά και νέους, στα πλαίσια εργαστηρίου κατανόησης της κατασκευής κινουμένου σχεδίου με τη μέθοδο του stop motion, δημιούργησαν μία ταινία λίγων δευτερολέπτων, δίνοντας το μήνυμα “Τα σκουπίδια μου μαζεύω, θάλασσες και ακτές προστατεύω”. Η δράση αυτή εντάσσεται στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων και του ενεργού πολίτη με τίτλο”Υπερασπιστές του νερού” που υλοποιούμε φέτος στο σχολείο μας.

