Το ταξίδι της σταγόνας : 4ος κύκλος .Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία

Παρασκευή 13 Μαίου 2022

Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία

Υποθεματική: STEM/STEAM

Ρομποτική 

«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

 

1ο  εργαστήριο,

1) Διαβάσαμε  το παραμύθι: «Το σύννεφο που έβαλε τα  κλάματα»,  της Σοφίας Μαντούβαλου.

Στη συνέχεια ακούσαμε  το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής».

2)Στη συνέχεια  χρησιμοποιώντας  λέξεις κλειδιά : «το ταξίδι του νερού», «ο κύκλος του νερού» αναζητήσαμε στο διαδίκτυο και παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για τον κύκλο του νερού .

 

3)Ακούσαμε το  ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από που ήρθες ποταμάκι» και  το δραματοποιήσαμε. Μας άρεσε πάρα πολύ

InkedIMG 5715 LI InkedIMG 5712 LI

4) Κατασκευή : ” Ο κύκλος του νερού”

IMG 5711

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: “THE MIXED- UP CHAMELEON”

Στόχοι:

Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο σχετικά με τα ζώα και τα χρώματα στα
αγγλικά

Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο και φράσεις για να μαντέψουν/περιγράψουν
την συναισθηματική κατάσταση άλλων

Ενδεικτικές λέξεις

chameleon, colo
urs (green, brown, red, yellow, grey), zoo animals (polar bear,
flamingo
, fox, fish, deer, giraffe, turtle, elephant, seal), happy, sad
Ενδεικτικές φράσεις

What’s wrong with…, I want to be like you! Let’s feed the chameleon!


Παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο για  τον χαμαιλέοντα

Δραστηριότητες:

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Σε  κάθε ομάδα  μοιράσαμε τις ίδιες κάρτες με την ιστορία του χαμαιλέοντα.  Τα παιδιά της κάθε ομάδας έπρεπε να συνεργαστούν και να τις βάλουν στη σωστή σειρά. Μετά έπρεπε να πουν στα Αγγλικά τι βλέπουν σε κάθε καρτέλα ( polar bear, flamingo,  fox, fish,  deer, giraffe, turtle, elephant, seal ,people, chameleon)

IMG 5686

2)Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Σε κάθε ομάδα δίνεται μία διαφανής
πλαστικοποιημένη εικόνα του χαμαιλέοντα και χαρτόνια σε διάφορα
χρώματα, όπως εμφανίζονται στο βιβλίο.

Η εκπαιδευτικός αγγλικών διαβάζει ξανά το βιβλίο και τα παιδιά
τοποθετούν το χαμαιλέοντα πάνω στα χαρτόνια, ώστε να χρωματιστεί
ανάλογα με την εξέλιξη της ιστορίας. Κάθε φορά που τοποθετούν το
χαμαιλέοντα πάνω σε ένα χρωματιστό χαρτόνι, λένε το χρώμα στα
αγγλικά.
Σε κάθε ομάδα δίνονται, επίσης, και flashcards με τα ζώα που
εμφανίζονται στο ζωολογικό κήπο. Σύμφωνα με την εξέλιξη της ιστορίας,
τα παιδιά τοποθετούν τον χαμαιλέοντα πάνω στο flashcard του
αντίστοιχου ζώου και το ονομάζουν στα αγγλικά.

IMG 5719

3) Τα παιδιά και πάλι σε 3 ομάδες. Αποφασίζουν να ταΐσουν τον χαμαιλέοντα και η εκπαιδευτικός αγγλικών λέει “Let’s feed the chameleon!”, δίνοντας τους μερικά πομ πομ σε διάφορα χρώματα (έντομα) , ένα μανταλάκι ,ένα γυάλινο  βαζάκι, ένα μανταλάκι,  ένα ζάρι  και μια φωτοτυπία του χαμαιλέοντα τον οποίο τον ζωγράφισαν σε διάφορα χρώματα. Κόλλησαν τον χαμαιλέοντα στα βαζάκια και μετά ένα – ένα παιδί έριχνε το ζάρι  και έπιανε με το μανταλάκι τόσα πομ-πομ( μύγες) ανάλογα με τον αριθμό που έφερνε στο ζάρι. Τα πομ-πομ τα έριχναν στο βαζάκι για να ταίσουν τον χαμαιλέοντα.

IMG 5733 IMG 5732

ΟΙ ΕΚΠΑΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ_

 

Επίσκεψη της 1ης ΤΟΜΥ Ναυπλίου

Πέμπτη 12 Μαίου 2022

Σήμερα επισκέφθηκαν το Νηπιαγωγείο μας οι επισκεπτήριες υγείας της  1ης ΤΟΜΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ με σκοπό την ενημέρωση των παιδιών για την στοματική υγιεινή  και την υγιεινή διατροφή.

Τι  πρέπει να κάνουν  για να μην χαλάνε τα δοντάκια τους.

Πως λέγονται τα πρώτα δόντια των παιδιών και πόσα είναι

Πόσα είναι τα μόνιμα δόντια

Οι ονομασίες των δοντιών και γιατί λέγονται έτσι

Ποιές τροφές κάνουν καλό στα δόντια

Πως φροντίζω τα δόντια μου

Πότε πάω στον οδοντίατρο

IMG 5689 IMG 5705 IMG 5704 InkedIMG 5703 LI

Στο τέλος φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή: “ Το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι

Σε κάθε δοντάκι κολλήσαμε τις αντίστοιχες τροφές

IMG 5716

Ευχαριστούμε πολύ. Περάσαμε πολύ ωραία και μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα για τα δόντια μας

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ινάχου σας εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με τις καταπληκτικές δημιουργίες τους.

Πασχαλινές  δημιουργίες από μικρούς καλλιτέχνες.

ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΣΟΝ ΧΑΡΤΙ

IMG 55291 IMG 5536

IMG 5594 IMG 5599IMG 5598

ΦΩΛΙΤΣΕΣ- ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΕ ΣΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΜΠΑΛΟΝΙΑ

IMG 5616

ΛΑΜΠΑΔΕΣ

IMG 5634

ΑΥΓΟΥΛΟΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ

IMG 5643

Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΑΙΩΜΕΝΟΥ ΚΑΦΕ

IMG 5625

ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΣΟΝ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΑΥΓΑ ΑΠΟ ΟΝΤΟΥΛΕ ΧΑΡΤΙ

IMG 5626 IMG 5629

Και βέβαια τα Λαζαράκια μας. Ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ όλη τη διαδικασία παρασκευής τους. Ζυμώσαμε, πλάσαμε, τα πήγαμε στο φούρνο να τα ψήσουμε,   τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λάζαρου και βέβαια στο τέλος τα φάγαμε. Ήταν πεντανόστιμα.

IMG 5638 IMG 5642 IMG 5640

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

 

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: HAPPY EASTER

 Στόχος:Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο στα αγγλικά σχετικό με Πασχαλινά έθιμα
Να χρησιμοποιούν βασικές φράσεις για να εκφράσουν χαρακτηριστικούς τρόπους εορτασμού
του Πάσχα

Ενδεικτικές λέξεις
Easter, Easter bunny, basket, big, small, hungry

Να περιγράφουν ήθη και έθιμα του Πάσχα
Να διακρίνουν κοινά στοιχεία και διαφορές στα έθιμα και στις παραδόσεις ατόμων που
προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Δραστηριότητες:

1) Η κυρία Ιωάννα  λέει  στα παιδιά “Easter is coming! Happy
Easter!” και ζητά από την Wendy να πει στα παιδιά πώς γιορτάζουν το Πάσχα
στη χώρα της, δείχνοντας παράλληλα flashcards (Bunny, dye eggs, go
camping, go to festivals).

2.Η κυρία Ιωάννα ζητά από  τα παιδιά να θυμηθούν όσα έχουν συζητήσει
σχετικά με τον εορτασμό του Πάσχα κι άλλων θρησκευτικών εορτασμών
αυτήν την περίοδο και να μοιραστούν πληροφορίες με την Wendy.
Κατόπιν παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο σχετικά με τα έθιμα του Πάσχα στην Μεγάλη Βρετανία .

3)Παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο για το EASTER BUNNY

 

 

4)Wendy αφηγείται στα παιδιά μια ιστορία  και τους λέει “The Easter bunny has a surprise for you!”. Τους εξηγεί πως το Easter bunny έχει κρύψει (σοκολατένια) πασχαλινά αυγά μέσα στην τάξη, τα οποία πρέπει να τα ανακαλύψουν αξιοποιώντας στοιχεία που τους δίνονται στα αγγλικά.
2. Τα παιδιά  λοιπόν κρατώντας από ένα καλαθάκι  ( basket) προσπαθούσαν  να τα βρουν. Η κυρία Ιωάννα τους έλεγε
Let’s look for Easter eggs .   Καθώς τα παιδιά βρίσκουν τα αυγά και φωνάζουν χαρούμενα, η κυρία Ιωάννα  επαναλαμβάνει προτρέποντας τα παιδιά να κάνουν το ίδιο Look an Easter egg! Thank you, Easter Bunny!”.

IMG 5627

5)Παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο εμπέδωσης των αριθμών

6) Παιχνίδι μνήμης με πασχαλινά  flashcards

IMG 5631

7)  Ταξινόμηση αυγών σε ομάδες με βάση : Το χρώμα, το μέγεθος, τα σχέδια

IMG 5633

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ  ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: HELLO SPRING, FLOWERS EVERY WHERE

HELLO SPRING, FLOWERS EVERY WHERE(  ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΗ,  ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ)

Στόχος του συγκεκριμένου σεναρίου είναι να εκθέσει τα παιδιά σε καθημερινό λεξιλόγιο σχετικά με την
άνοιξη και πιο συγκεκριμένα με κάποια λουλούδια, με μια θεματολογία που άπτεται των ενδιαφερόντων των παιδιών.

Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται δίνουν την
αφορμή για επανάληψη λεξιλογίου (χρώματα και αριθμούς) καθώς και την απόκτηση νέας γνώσης.

Ενδεικτικές λέξεις
red roses, white daisies, purple violets, pink tulips

Δραστηριότητες:

1)Η κυρία Ιωάννα ζήτησε από τα παιδιά   να θυμηθούν τα χρώματα του Φθινοπώρου (brown, red,
orange, yellow) και να βρουν μέσα στην τάξη αντικείμενα με το ίδιο χρώμα. Κάθε φορά που έλεγε “
Touch something red”, τα παιδιά σε ομάδες πρέπει να εντοπίσουν αντικείμενα κόκκινου χρώματος  κ. από το υλικό της τάξης. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και για τα άλλα χρώματα

InkedIMG 5612 LI InkedIMG 5613 LI

2) H Wendy  λέει στα παιδιά πως λατρεύει όλα τα λουλούδια (“I love flowers in the spring!”),
αλλά μερικά είναι τα πιο αγαπημένα της και για αυτό θα τους πει ένα τραγούδι 
Let’s sing a flower song!”.
Η κυρία Ιωάννα  τραγουδά το τραγούδι “I love flowers
in thespring” συνοδεύοντας τους στίχους με συνδυασμό κινήσεων και flashcards.
Τα παιδιά  ακούν  το τραγούδι όσες φορές χρειαστεί, αυξάνοντας,ανάλογα με τη δυναμική της τάξης, το ρυθμό. Με την επανάληψη,  η κυρία Ιωάννα  κάνει παύση στις λέξεις “spring, roses, daisies, violets, tulips” και αφήνει τα παιδιά να τις πουν τα ίδια, δείχνοντάς τους τα αντίστοιχα flashcards.

Στη συνέχεια, και αφού ακούσουν το τραγούδι αρκετές φορές, 
τα παιδιά ψηφίζουν (“Let’s vote!”) για το δημοφιλέστερο λουλούδι και καταγράφουν τις ψήφους σε πίνακα διπλής εισόδου, αξιοποιώντας λεξιλόγιο στα αγγλικά (λουλούδια και αριθμοί).

IMG 5611

3)Σε κάθε παιδί δίνεται  τυχαία ένα flashcard με ένα λουλούδι (rose, daisy, violet and tulip). Τα παιδιά κινούνται στο χώρο στο ρυθμό του τραγουδιού “I love flowers in the spring” και μόλις   σταματήσει η μουσική τα παιδιά φτιάχνουν ομάδες με τα ίδια λουλούδια   και λένε στα αγγλικά το όνομα του λουλουδιού.

InkedIMG 5604 LI

Τραγούδι: I love flowers in the spring!

I love flowers in the spring, in the spring!

I love flowers in the spring, in the spring!

Roses, daisies, violets and tulips,

I love flowers in the spring, in the spring!

I
love Roses in the spring, in the spring!
I love
Roses in the spring, in the spring!
Roses, daisies, violets and tulips,

I love
Roses in the spring, in the spring!
……

*Next verses: replace “roses” with daisies, violets and tulip

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Λονδίνο, η παρέα των 4

Λονδίνο: Η παρέα των 4

Στόχοι: Να προσεγγίσουν την έννοια της διάκρισης και της ανισότητας,  να οραματιστούν  ένα κόσμο  χωρίς χωρίς διακρίσεις και ανισότητες.

Όπως  καταλάβατε επόμενο ταξίδι μας ήταν το ΛΟΝΔΙΝΟ

Πήραμε βαλίτσες, εισιτήρια και διαβατήρια και φτάσαμε στο Λονδίνο. Το βρήκαμε βέβαια και στον χάρτη. Μέσα στην τσέπη του κυρίου 2Π  βρήκαμε μια κάρτα από το Λονδίνο

InkedIMG 5369 LI

Μέσα στην τσέπη του κυρίου 2Π  βρήκαμε μια κάρτα από το Λονδίνο με μια ομάδα 4 παιδιών από διάφορες χώρες . Παρατηρούμε την φωτογραφία και λέμε τι μας κάνει εντύπωση. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες. Ένα παιδί βγαίνει έξω και θα προσπαθήσει να βρει κάποιο τρόπο για να  μπει στην ομάδα .  Τα υπόλοιπα παιδιά κάνουν ένα πολύ σφιχτό κύκλο και δεν πρέπει να αφήσουν κανένα να μπει στον κύκλο. Επαναλαμβάνουμε την άσκηση ώστε να περάσουν όλα τα παιδιά από αυτό τον ρόλο.

 

InkedIMG 5393 LI

Τέθηκε ο προβληματισμός:

Πως νιώσατε σε κάθε ρόλο?

Έχετε  βρεθεί σε ανάλογο ρόλο? Ποιοί άλλοι άνθρωποι πιστεύετε ότι έχουν βρεθεί σε ανάλογη  θέση? Γιατί? Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε?

Παιχνίδι: 1) Φουσκώνουμε ένα μπαλόνι και πειραματιζόμαστε  πως  θα παίξουμε για να μην σπάσει. Παρατηρούμε πως κινείται και πόση δύναμη θέλει από τα παιδιά για να πάει ψηλά. Φτιάχνουμε πάλι ένα κύκλο και ένα παιδί – μπαλόνι  με κλειστά μάτια. Βάζουμε μουσική και τα υπόλοιπα παιδιά κουνάνε απαλά το παιδί – μπαλόνι ώστε να αισθανθεί ασφάλεια,  προσπαθώντας όμως  να μην σπάσει. Το πετάνε ο ένας στο άλλον και κάποια στιγμή το παιδί-  μπαλόνι φεύγει  και ανεβαίνει ψηλά στον ουρανό  Σταματάει η μουσική και το μπαλόνι πέφτει κάτω .

InkedIMG 5398 LI

2)Πιανόμαστε όλοι μαζί και ανεβαίνουμε κι εμείς ψηλά στον ουρανό προσπαθώντας να φτάσουμε το μπαλόνι. Τι είδατε όταν ήσασταν ψηλά στον ουρανό? Πως ήταν ο κόσμος? Αν το σπίτι μας, η χώρα μας  ο πλανήτης μας ήταν ένας από τους δύο κύκλους που φτιάξαμε , ποιός θα θέλατε να είναι? Τι μπορούμε να κάνουμε  για να κάνουμε τον κόσμο όπως θέλουμε εμείς?

InkedIMG 5411 LI

Συμπέρασμα: Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας, χωρίς διακρίσεις φυλής, εθνικότητας, γλώσσας.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: THE ALMOLD TREE ( Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ)

The almond tree is here! Life is here!

Στόχοι:

Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο σχετικό με την άνοιξη και τα δέντρα και φυτά
Να χρησιμοποιούν εκφράσεις για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους

Ενδεικτικές λέξεις

almond tree, hug
, kiss, cold
Ενδεικτικές φράσεις

It’s cold Wendy,
The almond tree/Spring is here!, Be happy!, Be sad!, Give a hug!,

Η  κυρία Ιωάννα διηγείται τον μύθο της αμυγδαλιάς  για την Φυλλίδα και τον Δημοφώντα ( Phyllis and Demophon) χρησιμοποιώντας εικόνες .Η διήγηση επαναλαμβάνεται. Την δεύτερη ή και την τρίτη φορά,  βοηθά τα παιδιά να συμπληρώνουν τη διήγηση, επαναλαμβάνοντας κάποιες από τις λέξεις/ φράσεις, ή  σταματώντας σε συγκεκριμένες λέξεις ή και φράσεις τις οποίες ζητά από κάποιο διαφορετικό παιδί κάθε φορά να συμπληρώσει.

Δραστηριότητες

1)Χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν το παζλ της αμυγδαλιάς  ( Πίνακας του VINCENT VAN GOGH)

IMG 55301 IMG 5531

2) Άκουσαν το τραγούδι για την αμυγδαλιά , το τραγούδησαν και το έμαθαν

Almond Tree Song

Almond tree, almond tree
Look how pretty, come and see

White and pink are the flowers on the tree,

Almond tree, almond tree

3)Χρησιμοποιώντας τον μεγεθυντικό φακό παρατήρησαν  τα λουλούδια της αμυγδαλιάς και επανέλαβαν τις λέξεις,  ( pink, white leaves)

IMG 5538

4)Σε φωτοτυπία ζωγράφισαν ένα κλαδί αμυγδαλιάς  και κόλλησαν ροζ μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί στα άνθη της αμυγδαλιάς

IMG 5535

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΑΓΓΛΙΚΑ: ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

 The world around me

Στόχος:Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο στα αγγλικά σχετικό με τα μέσα μεταφοράς

Ενδεικτικές λέξεις
Bus, train, car, ship, boat, helicopter, airplane, bicycle, on foot, van,

Η κυρία Ιωάννα  ρωτά τα παιδιά με τι μεταφορικό μέσο έρχονται στο
σχολείο και αν τα ίδια έχουν μπει ποτέ σε λεωφορείο. Τα παιδιά
μοιράζονται τις εμπειρίες τους .

Κάθε παιδί  βάζει ένα αστεράκι στο μέσο που χρησιμοποιούν για να έρθουν στο σχολείο.
2. Η Wendy λέει “I’m late!”. Λέει  στα παιδιά πως, όταν αγχώνεται μην τυχόν χάσει το
λεωφορείο και αργήσει στο σχολείο, για να ηρεμήσει, τραγουδά ένα
τραγούδι, το οποίο και θα μοιραστεί με τα παιδιά, γιατί μπορεί να τους φανεί χρήσιμο, αν βρεθούν στην ίδια κατάσταση με αυτήν.

3. Τα παιδιά ακούν το τραγούδι “The Wheels On The Bus Go Round and
Round” και η κυρία ιωάννα   συνοδεύει με τιςαντίστοιχες κινήσεις.  Μετά προτρέπουμε  τα παιδιά να
ακολουθήσουν κάνοντας και αυτά τις αντίστοιχες κινήσεις.

4. Έπειτα, τα παιδιά ακούν ξανά το τραγούδι και το αναπαριστούν (κάθονται
σε σχηματισμό λεωφορείου και παριστάνουν τους επιβάτες). Μπορούν να
διαλέξουν διαφορετικούς ρόλους, δηλαδή κάποιο παιδί να είναι όρθιο/ καθιστό.

InkedIMG 5460 LI

Δραστηριότητες:

1)Η κυρία Ιωάννα δείχνει κάρτες με μέσα μεταφοράς και τα παιδιά λένε τις λέξεις στα Αγγλικά

Bus, Van, Car, On foot, Train, Aeroplane, Bicycle

IMG 5469

 2)Παιχνίδι μνήμης με flashcards (εικόνες) από μεταφορικά μέσα.

3) Τα παιδιά ακούνε τους ήχους των μέσων μεταφοράς στον υπολογιστή  και προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιό είναι

4)Τα παιδιά παρακολούθησαν  το παρακάτω βίντεο και έκαναν τις φωνές των ζώων στα αγγλικά.

5)Η κυρία Ιωάννα  κολλάει σε μια επιφάνεια ένα χάρτη της τοπικής κοινότητας και λέει στα παιδιά “Children, this is a town! Με χαρτοταινία κολλάνε πάνω στον αυτοσχέδιο χάρτη διάφορα flashcards με σημαντικά μέρη που έχουν σχέση και με την καθημερινότητα των παιδιών ξεκινώντας από το σχολείο τους.  Δείχνει τα flashcards στα παιδιά, λέει τη λέξη και τα ενθαρρύνει να επαναλάβουν “Look! This is our school! The park! και ζητάει να τα δείξουν στον χάρτη

IMG 5498

6)Η κυρία Ιωάννα τοποθετεί  τα flashcards με τα διάφορα σημαντικά μέρη που υπάρχουν σε μια κοινότητα ( school, park, zoo, supermarket, cinema) σε διάφορα σημεία μέσα στην τάξη  και βάζει την Wendy στο παιχνίδι. Εκείνη ζητάει δείχνοντας την ανάλογη τοποθεσία στον χάρτη “Let’s go to the park!”. Αλλάζοντας φωνή, η κυρία Ιωάννα  ρωτάει τα παιδιά:How can we go to the park? By Taxi ? By Bus? On foot?”. Τα παιδιά προτείνουν και η κυρία Ιωάννα  επιλέγει ένα παιδί για να
μετακινήσει το μεταφορικό του μέσο στην τοποθεσία, μαζί και την Wendy!
και έτσι συνεχίζεται η δραστηριότητα.με όλα τα παιδιά

IMG 5499

Φύλλο εργασίας

Σε φωτοτυπία όπου απεικονίζεται ένα λεωφορείο, τα παιδιά κόβουν και κολλούν στη σωστή θέση , την πόρτα, τις ρόδες και τα παράθυρα του λεωφορείου.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ