ΑΓΓΛΙΚΑ: ” ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ “THE HIBERNATING ANIMALS

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

THE  ANIMALS THAT HIBERNATE

Στόχοι: Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο κατονομάζοντας τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη
(αρκούδα, φίδι, χελώνα)

Να αναπαράγουν τραγούδι στην αγγλική γλώσσα
Ενδεικτικές λέξεις

animals
, bears, snakes, bats, snakes, turtles.
Ενδεικτικές φράσεις

a
nimals, bears, snakes, bats, hybernate, when it’s cold, in the winter wake up
Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους ζωικούς οργανισμούς και, πιο συγκεκριμένα, για τα ζώα
σε χειμερία νάρκη

Να κατανοήσουν τους λόγους που τα ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη
Να υποδύονται συγκεκριμένους ρόλους μέσα από δραματικό παιχνίδι
Να μιμούνται με σωματικές κινήσεις διάφορα ζώα
Να αποτυπώνουν τη σκέψη τους μέσα από τη ζωγραφική
Να συνθέτουν πρωτότυπα έργα συνδυάζοντας υλικά με δημιουργικό τρόπο
Να κινούνται στον ρυθμό της μουσικής
Καλλιέργεια στάσεων
Να σέβονται το περιβάλλον και τους άλλους οργανισμούς που ζουν σε αυτό, όπως τα ζώα σε χειμερία νάρκη

Δραστηριότητες:

Σήμερα η  Wendy χαιρέτησε  τα παιδιά και ενθουσιασμένη, τους λέει ότι στην αυλή του σπιτιού της βρήκε μια χελώνα κρυμμένη κάτω από τα φύλλα. Της έχει κάνει εντύπωση όμως ότι συνέχεια «κοιμάται» και αναρωτιέται για ποιo λόγο δεν μπορεί να ξυπνήσει! Με αφορμή αυτό   τα παιδιά συζήτησαν με την κυρία Ιωάννα για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

Flashcards με τα  ζώα. Bear, Frog, Snake, Bat, Turtle

Η κυρία Ιωάννα έλεγε ένα ζώο στα αγγλικά και κάθε παιδί έδειχνε την καρτέλα με αυτό το ζώο και έλεγε το όνομά του στα αγγλικά.

IMG 7019 IMG 7020

Άκουσαν το παρακάτω τραγούδι για την χειμερία νάρκη ( HIBERNATION)

Δραστηριότητες:

1) Τα παιδιά χωρίζονται σε τέσσερις  ομάδες (αρκούδες, φίδια , βάτραχοι και νυχτερίδες). Ακούν ξανά
το τραγούδι 
και, ανάλογα με την ομάδα τους, ένα ένα τα ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη.
Η κάθε ομάδα έχει συναποφασίσει σε ποια
γωνιά θα βρίσκεται η φωλιά της μέσα στην τάξη και τα παιδιά προσποιούνται πως έφτασε η εποχή να πέσουν σε χειμερία νάρκη, όπως οι φίλοι της Wendy.
Η κυρία Ιωάννα 
καλούσε  μίαμία τις ομάδες  λέγοντας για παράδειγμα: Bears hibernate και οι αρκούδεςπαιδιά ξεκινούν προς τη φωλιά τους, προσπαθώντας να αναπαραστήσουν την  κίνηση  των αρκούδων. Το ίδιο έγινε και για τα άλλα ζώα.

IMG 7021

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

1)Σήμερα  τα παιδιά  αφού επανέλαβαν στα αγγλικά με την βοήθεια της κυρίας Ιωάννας   τα ονόματα των ζώων που πέφτουν σε χειμερία νάρκη  έπαιξαν ένα παιχνίδι με τις αρκούδες.

Ένα παιδί έγινε αρκούδα φορώντας την μάσκα της αρκούδας και κοιμήθηκε . Η κυρία Ιωάννα  έδειχνε  ένα παιδί  και το παιδί αυτό ακουμπούσε το  παιδί αρκούδα . Κατόπιν όλα τα παιδιά  έλεγαν ” wake up bear” ( ξύπνα αρκούδα) και το παιδί αρκούδα προσπαθούσε να βρει ποιο παιδί την ακούμπησε.

IMG 7066

2) Επανάληψη αριθμών. Παιχνίδι με ζάρι:

Κάθε παιδί έριχνε το ζάρι και τοποθετούσε ένα πον-πον επάνω στον αντίστοιχο αριθμό  σε φύλλο εργασίας στο οποίο  ήταν σχεδιασμένος ένας βάτραχος, λέγοντας τον αριθμό στα αγγλικά.

InkedIMG 7065

 

Δευτέρα 30  Ιανουαρίου 2023

Δραστηριότητες:

Δημιουργία βιβλίου με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη

IMG 7078

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Δραστηριότητες:

1)Παιχνίδι μνήμης με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

 Τοποθετούμε  διπλές καρτέλες για κάθε ζώο αναποδογυρισμένες και τα παιδιά προσπαθούν να φτιάξουν ζευγάρια, λέγοντας τα αντίστοιχα ονόματα των ζώων.

IMG 7080

2) Επανάληψη αριθμών

Επάνω σε ζωγραφισμένη σπηλιά αρκούδας τοποθετούν τόσα πον-πον  όσες είναι οι αρκούδες στις αριθμημένες καρτέλες , λέγοντας τον αριθμό στα αγγλικά.

IMG 7081

3) Παιχνίδι

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες. Στο άκουσμα της μουσικής χορεύουν. Όταν σταματήσει η μουσική η κυρία Ιωάννα δείχνει στα παιδιά καρτέλες  με ζώα. Αν το ζώο που απεικονίζεται πέφτει σε χειμερία νάρκη, τα παιδιά  πρέπει να πέσουν κάτω να κοιμηθούν. Αν όχι πρέπει να μείνουν όρθιοι.

IMG 7092

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

 

 

 

5ο Εργαστήριο: Πες μας Κούκε!

5ο Εργαστήριο

Πέμπτη  19  Ιανουαρίου 2023

Πες μας, κούκε!» – Συζητάμε για την θετή  οικογένεια

Ο κούκος  μας στέλνει χαιρετισμούς με μία αναμνηστική κάρτα για την Παγκόσμια Ημέρα Υιοθεσίας, στην οποία φωτογραφίζονται ο κούκος και η οικογένειά του.

1

Προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές γιατί η οικογένεια του κούκου είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της Ημέρας, παρουσιάζουμε ένα απόσπασμα από το βίντεο του BBC Earth με τίτλο “Cuckoo Hijacks Warbler Nest”, που παρουσιάζει τον θηλυκό κούκο να αφήνει το αυγό του σε ξένη φωλιά. Ακολούθησε  συζήτηση  για τη δομή της οικογένειας του κούκου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η συζήτηση οδήγησε  στον ορισμό της θετής οικογένειας. Προσπαθούμε να βρούμε λύσεις   στα προβλήματα  που αντιμετωπίζουν.

Δυσκολίες που μπορεί να συναντήσει μια θετή οικογένεια στη λειτουργία της, αλλά και για τις όμορφες στιγμές που μπορούν να έχουν τα μέλη της.

6

6ο Εργαστήριο: Πες μας χελωνάκι: Συζητάμε για τα ορφανά παιδιά

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023

  Ένας ακόμα ήρωας του παραμυθιού, το χελωνάκι, μας  στέλνει χαιρετισμούς με μία αναμνηστική κάρτα για την Παγκόσμια Ημέρα Ορφανών, στην οποία απεικονίζονται το ίδιο και τα αδέρφια του.

Καταγραφή.JPG (Μέτριο)

Προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές γιατί τα χελωνάκια είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της Ημέρας, η εκπαιδευτικός παρακολουθήσαμε  το  σχετικό βίντεο με τίτλο «Χελώνες» από τη συλλογή εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ της Disney «Ο μαγικός κόσμος των ζώων», 2009.

Ακολούθησε  συζήτηση  για τα χελωνάκια που στερούνται τους γονείς τους από τη γέννησή τους. Η συζήτηση οδήγησε  στα ορφανά παιδιά και στο ορφανοτροφείο .  Συζητάμε για  την ανασφάλεια και την απόρριψη που βιώνουν αυτά τα παιδιά  μέχρι να βρουν  προστασία, αγάπη και ζεστασιά  απο κάποια οικογένεια που θα τα υιοθετήσει..

Γίνεται συζήτηση  για τις δυσκολίες που μπορούν να συναντήσουν τα ορφανά παιδιά, αλλά και για τις όμορφες στιγμές που μπορούν να έχουν μαζί.

ΟΡΦΑΝΑ-ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΘΕΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 1.png (Μέτριο)

Αραγε τι αισθάνεται ένα ορφανό παιδί?

ΟΡΦΑΝΑ ΠΑΙΔΙΑ WORD ART.jpeg

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ : ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

4ο Εργαστήριο: Πες μας Καγκουρό ( Μονογονεική οικογένεια)

 

4ο εργαστήριο

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023

«Πες μας, καγκουρό!» – Συζητάμε για τη μονογονεϊκή οικογένεια

Το καγκουρό μας στέλνει χαιρετισμούς με μία αναμνηστική κάρτα για την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, στην οποία «τιμώμενα πρόσωπα» είναι το ίδιο και η μητέρα του.

ΚΓια να μπορέσουν τα παιδιά να καταλάβουν γιατί αυτά και οι μητέρςς τους είναι τα τιμώμενα πρόσωπα παρακολουθήσαμε το βίντεο ” Ο Μαγικός Κόσμος των ζώων – Το Καγκουρώ

Ακολουθεί συζήτηση για τη δομή της οικογένειας του καγκουρό και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η συζήτηση οδηγεί στον ορισμό της μονογονεϊκής οικογένειας. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες. Τα μέλη της «οικογένειας» κάνουν «οικογενειακό συμβούλιο» για να βρουν εναλλακτικές λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια τις δικές της λύσεις.

Δυσκολίες που μπορεί να συναντήσει μια μονογονεϊκή οικογένεια στη λειτουργία της, αλλά και για τις όμορφες στιγμές που μπορούν να έχουν τα μέλη της.

ΚΑ

Πώς νιώθει το καγκουρό στην οικογένειά του;

3

Κατασκευή: Ζωγραφίσαμε το θηλυκό  καγκουρώ  με το μικρό του, το κόψαμε και το κολλήσαμε επάνω στην Αυστραλία την πατρίδα του.

IMG 6932

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

«Πες μας, Πιγκουίνε!» – Συζητάμε για την πυρηνική οικογένεια (1+1=2)

Β΄Εργαστήριο δεξιοτήτων

Στόχοι:

 Να γνωρίσουν τον τύπο της πυρηνικής οικογένειας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
 Να κατανοήσουν ότι τα μέλη μιας πυρηνικής οικογένειας αντιμετωπίζουν δυσκολίες,  αλλά βιώνουν και όμορφες στιγμές.
Δραστηριότητες:

 Με αφορμή το παραμύθι του Ελφυ  που διαβάστηκε στο 1ο Εργαστήριο, λέμε στα παιδιά  ότι ένας από τους ήρωες του παραμυθιού, ο πιγκουίνος, τους στέλνει χαιρετισμούς με μια αναμνηστική κάρτα για την Παγκόσμια Ημέρα Γονέων, στην οποία είναι «τιμώμενα πρόσωπα» ο ίδιος και η οικογένειά του!

4 1024x738
 Προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές γιατί η οικογένεια του πιγκουίνου είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της Ημέρας,  παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από το βίντεο με τίτλο «Πιγκουίνοι» από τη συλλογή εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ της Disney «Ο μαγικός κόσμος των ζώων»

 Στη συνέχεια συζητήσαμε  για τη δομή της οικογένειας του πιγκουίνου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η συζήτηση οδήγησε  στον ορισμό της πυρηνικής οικογένειας.
 Οι μαθητές χωρίστηκαν  σε τετραμελείς ομάδες προσομοιώνοντας σε κάθε ομάδα μία πυρηνική οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά. Οι ρόλοι μοιράζονται στην ομάδα με τη συνεργασία και τη συμφωνία όλων των μελών της.
 Γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια των μαθητών για τις δυσκολίες που μπορεί να
συναντήσει μια πυρηνική οικογένεια στη λειτουργία της, αλλά και για τις όμορφες στιγμές
που μπορούν να έχουν τα μέλη της.

zAO1G3GjMyY PA

Πως νοιώθει ο πιγκουίνος στην οικογένειά του?

συν 768x873

Κατασκευή: Πιγκουίνος με καρδιές

IMG 6921
  Στη συνέχεια  σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε τον πιγκουίνο και την οικογένειά του.

IMG 6924

 

3ο εργαστήριο δεξιοτήτων

«Πες μας, λύκε!» – Συζητάμε για την εκτεταμένη οικογένεια

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Στόχοι:

Να γνωρίσουν τον τύπο της εκτεταμένης οικογένειας και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.

Να δώσουν λύσεις σε προβληματική κατάσταση μιας εκτεταμένης οικογένειας με δημοκρατικό τρόπο (οικογενειακό συμβούλιο).

Να κατανοήσουν ότι τα μέλη μιας εκτεταμένης οικογένειας αντιμετωπίζουν δυσκολίες, αλλά βιώνουν και όμορφες στιγμές.

Στην έναρξη του 3ου Εργαστηρίου,  ο λύκος τους στέλνει χαιρετισμούς με μία αναμνηστική κάρτα για την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων, στην οποία είναι «τιμώμενα πρόσωπα» οι γιαγιάδες του και οι παππούδες του.

Λ

Προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές γιατί η οικογένεια του λύκου είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της Ημέρας, παρακολουθήσαμε το  σχετικό βίντεο με τίτλο «Λύκοι» από τη συλλογή εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ της Disney «Ο μαγικός κόσμος των ζώων», 2009

Ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια για τη δομή της οικογένειας του λύκου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η συζήτηση οδηγεί στον ορισμό της εκτεταμένης οικογένειας. Οι μαθητές χωρίζονται σε εξαμελείς ομάδες προσομοιώνοντας σε κάθε ομάδα μία εκτεταμένη οικογένεια με γονείς, παιδιά και παππούδες σε όποια αναλογία επιθυμούν. Οι ρόλοι μοιράζονται στην ομάδα με τη συνεργασία και συμφωνία όλων των μελών της.  Τα μέλη της «οικογένειας» κάνουν «οικογενειακό συμβούλιο» για να βρουν  λύσεις στα  προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

.png

Πως νοιώθει ο Λύκος στην οικογένειά του?

Λ

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: ” THE FOUR SEASONS” ( ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ)

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023

Με αφορμή την αλλαγή του χρόνου τα παιδιά συζήτησαν με την κυρία Ιωάννα για τις 4 εποχές. Έμαθαν τα ονόματα των εποχών στα Αγγλικά : Winter ( Χειμώνας), Spring( Άνοιξη), Summer( Καλοκαίρι) Autumn( Φθινόπωρο), και παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο  για την Μηλιά στις 4 εποχές.

Δραστηριότητα: Η Μηλιά στις 4 εποχές

Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες όσες και οι εποχές.  Κάθε παιδί έφτιαξε την μηλιά σύμφωνα με την εποχή στη οποία ανήκε.

WINTER (ΧΕΙΜΩΝΑΣ)                                                     SPRING    ( ΑΝΟΙΞΗ )

IMG 6883   IMG 6882

SUMMER (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ)                                                     AUTUMN  ( ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ)

IMG 6881 IMG 6880

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023

Σήμερα τα παιδιά με την κυρία Ιωάννα  συζητήσανε  για τον Χειμώνα( Winter) και τον χιονάνθρωπο

(  snowman). Από τι είναι φτιαγμένος ο χιονάνθρωπος? χιόνι( snow). Τι παθαίνει όταν ζεσταίνεται? Λιώνει ( it is melted)

Παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο και μετά χωρίστηκαν σε ομάδες και δραματοποίησαν την ιστορία

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023

Παιχνίδι παρατήρησης

Συνδέουν την κατάσταση με το αποτέλεσμα  π.χ Τι έπαθε ο χιονάνθρωπος  όταν μπήκε μέσα στο ζεστό νερό?  ( Έλιωσε)

IMG 6931

Κατασκευή:  The melted snowman ( Ο λιωμένος χιονάνθρωπος)

IMG 6929

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ 2023

Πάει ο παλιός ο χρόνος…

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Έφυγε το 2022 και τη θέση του έδωσε στο 2023 με την ευχή και την ελπίδα να  μας φέρει αγάπη, ειρήνη, φιλία, χαρά, αισιοδοξία και ευτυχία  για όλους!!!

Ζωγραφίσαμε το  2023 , θέσαμε τους στόχους μας , φτιάξαμε και φορέσαμε  τα γυαλιά του 2023

IMG 6920IMG 6886 IMG 6887InkedIMG 6874

Και βέβαια κόψαμε την καθιερωμένη βασιλόπιτα.

IMG 6893

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Κατερίνα για την πολύ ωραία βασιλόπιτα. Ήταν πεντανόστιμη. Συγχαρητήρια στον Μιχαλάκη γιατί κέρδισε το φλουρί.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ , ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ
1. Ανθρώπινα Δικαιώματα
«Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»

Κάτω από τα τριανταφυλλένια πέλματά σου
δυο καρδιέςη καρδιά της μητέρας
η καρδιά του πατέρα.
Πάτα γερά.
Δε θα πέσεις.
Γιάννης Ρίτσος

Α΄ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ” Η μονα-δική μου οικογένεια”

 Στόχος: Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.
 Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων
οικογενειών εκτός από τη δική τους.
 Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.
 Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».
 Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού.
Δραστηριότητες

1) Ζητάμε  από τους μαθητές να  ζωγραφίσουν την οικογένειά τους σε φύλλο εργασίας στο οποίο είναι σχεδιασμένο ένα σπίτι .

IMG 6811 IMG 6812
Έχουμε αναρτήσει      σε διάφορα σημεία της τάξης  καρτελάκια με αριθμούς που αφορούν στο πλήθος των μελών μιας οικογένειας (πχ.  καρτελάκια με αριθμούς από το 2 έως το 6). Κάθε μαθητής με τη ζωγραφιά της  οικογένειάς του στα χέρια, ανάλογα με το πλήθος των μελών που εικονίζονται σε αυτήν,  κατευθύνεται στον χώρο με το αντίστοιχο καρτελάκι.
Οι μαθητές αυτόματα δημιουργούν μικρότερες ή μεγαλύτερες ομάδες, ανάλογα με το  πλήθος των μελών της οικογένειάς τους. Κατόπιν ζητήσαμε  να παρουσιάσουν την οικογένειά  τους στην ομάδα τους με τη βοήθεια της ζωγραφιάς τους.  Στο τέλος της δραστηριότητας, οι μαθητές αναρτούν τις
ζωγραφιές τους σε συγκεκριμένο χώρο κάτω από το σχετικό καρτελάκι.
Έπειτα  οι μαθητές καλούνται να σχολιάσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρατηρούν στις οικογένειες των συμμαθητών τους, όπως αυτές εικονίζονται στις ζωγραφιές τους.
Κατόπιν ζητάμε από τα παιδιά  να μας πουν  «Τι είναι Οικογένεια» με στόχο την ανίχνευση των πρότερων ιδεών και αντιλήψεων των μαθητών.

Απαντήσεις: ” Η μαμά και ο μπαμπάς”, ” Η μαμά , ο μπαμπάς και τα παιδιά” , ‘ Ο παππούς και η γιαγιά” , όλοι μαζί.

IMG 6813

2) Παρακολουθήσαμε  το διαδραστικό ψηφιακό παραμύθι «Η μονα-δική  μου οικογένεια» της Ι. Μανάφη . Όλοι μαζί συζητήσαμε  για τις  οικογένειες των ζώων που πρωταγωνιστούν στο παραμύθι και υλοποιήσαμε τις δραστηριότητες που το συνοδεύουν.

Ποια νομίζεις πως είναι τα καλύτερα υλικά για να χτίσει κανείς το σπίτι για τη μοναδική οικογένειά του;
Μήπως γερά τούβλα, μεγάλες πέτρες και σίδερα δυνατά;
Όχι, δεν είναι μόνον αυτά!
Τα πιο πολύτιμα «λιθαράκια» για ένα γερό και ευτυχισμένο σπιτικό είναι άλλα…

«Η μονα-δική μου οικογένεια» είναι ένα ψηφιακό παραμύθι για μικρά παιδιά που μιλά για την οικογένεια και τις αξίες της, ανεξάρτητα από τον τύπο και τη δομή της. Το παραμύθι συνοδεύεται από διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες ενισχύοντας την ενεργό συμμετοχή των μικρών αναγνωστών.

Η μονα-δική μου οικογένεια (byethost8.com)

 

 

 

 

 

 

 

 

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: MERRY CHRISTMAS ( ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ)

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

 Στόχος:Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο σχετικό με τα Χριστούγεννα
Να αναπαράγουν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην αγγλική γλώσσα
Ενδεικτικές λέξεις

Santa Claus, Christmas tree,
Christmas carols, balls, stars, lights, numbers 1 to 5, cow,  pig, frog, track, goose,
Ενδεικτικές φράσεις

What’s in my sack?
, We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!, Let’s
sing
everyone!
Να αναγνωρίζουν έθιμα και παραδόσεις των Χριστουγέννων (κάλαντα)
Να χρησιμοποιούν διάφορα υλικά για να κάνουν μικροκατασκευές
Να αναλαμβάνουν ρόλους και να δραματοποιούν την ιστορία
Να αναγνωρίζουν το σώμα, την κίνηση, το πρόσωπο και τη φωνή ως μέσα
θεατρικής έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας νοημάτων

Να εκφράζονται συμμετέχοντας σε θεατρικά δρώμενα και να ισχυροποιούν
τους δεσμούς τους με την ομάδα

Να έρθουν σε επαφή με έθιμα Χριστουγέννων (κάλαντα) άλλων λαών

Σήμερα η κυρία Ιωάννα μίλησε στα παιδιά για τα Χριστούγεννα ( έθιμα, κάλαντα, γλυκά). Παρακολούθησαν την παρακάτω ιστορία και συζήτησαν για αυτή.

 

Έμαθαν  το παρακάτω τραγούδι και το δραματοποίησαν.

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

1) Σήμερα τα παιδιά με την βοήθεια της κυρίας Ιωάννας δραματοποίησαν την ιστορία: ” LITTLE BLUE TRUCK”.  Κάθε παιδί ανέλαβε ένα ρόλο και  το παιχνίδι ξεκίνησε.

InkedIMG 6773 InkedIMG 6774 InkedIMG 6775 InkedIMG 6777 InkedIMG 6776

2) Σειροθέτηση εικόνων με christmas trees με βάση το μέγεθος ( small, medium, big) και το σχέδιο του δέντρου

IMG 6779 IMG 6780 InkedIMG 6781

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022

Σε φύλλο εργασίας ζωγράφισαν το ” THE LITTLE BLUE TRUCK” και μετά κόλλησαν στην καρότσα τα πέντε ( five)  δεντράκια

IMG 6814

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2022

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ινάχου με τις ωραίες δημιουργίες τους σας εύχονται ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και ευτυχισμένο το  2023

Αγιος Βασίλης με κανσόν χαρτί και βαμβάκι

320474553 869980907651284 1705100983269805522 n

Αστέρια από πηλό ( η τεχνική με το πετσετάκι)

320383434 544099630684665 7917204550167087553 n

Μπάλες επάνω σε βαμμένα CD  με χρυσό σπρέι και επικάλυψη  με χρυσόσκονη

320495019 554800913129342 9202030684450446225 n

Ταρανδάκια με πιάτο και γλωσσοπίεστρα

320532609 685095929744667 8338661637818914265 n

320414574 713810137023749 2127316391446656576 n

Χριστουγεννιάτικα κουτιά η μπλούζα του Αι Βασίλη

319352151 1336184127135897 3512940820076336199 n

320426089 831677904786553 7042674555337724826 n

Έλατα με γλωσσοπίεστρα στολισμένα με πούλιες

IMG 6686

Χιονάνθρωποι με γλωσσοπίεστρα και κανσόν χαρτί

IMG 6688

Ταρανδάκια , ιδέα από Krokotak

IMG 6689

Κάρτες με ρόδι

320683552 1314573879308826 2086143803938536971 n

Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

 

 

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: MY FAMILY ( Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ)

MY FAMILY

Στόχος: Να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο και να κατανοούν λεξιλόγιο σχετικό με την
οικογένεια

Να αναπαράγουν προφορικά τους στίχους ενός τραγουδιού με χρήση υλικού και κίνηση
σ
χετικά με την οικογένεια
Ενδεικτικές λέξεις

mum, dad, grandpa, grandma, brother, sister
, , family
Ενδεικτικές φράσεις

This is me!, Where is my mum
?, This is my grandma, I love my family
Να περιγράφουν τα μέλη της οικογένειάς τους και βασικά στοιχεία της ιστορίας τους

Δραστηριότητες:

  1)Η κυρία Ιωάννα  προτείνει στα παιδιά να ζωγραφίσουν σε φύλλο εργασίας στο οποίο είναι σχεδιασμένο ένα σπίτι  την οικογένειά τους. Κατόπιν  κάθε παιδί παρουσιάζει στην ομάδα την οικογένειά του και μετράει στα αγγλικά πόσα είναι τα μέλη της οικογένειάς του.
2) Σε πίνακα καταγραφής  τα παιδιά ζωγραφίζουν τόσα τετράγωνα όσα είναι τα μέλη της οικογένειάς τους.
3) Τα παιδιά έμαθαν το παρακάτω τραγούδι για τα μέλη της οικογένειας.

4)Τα παιδιά φτιάχνουν  οικογένειες,  χρησιμοποιώντας τις κάρτες  με τα μέλη μιας οικογένειας .

IMG 6731

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ