ΑΓΓΛΙΚΑ: I LIKE SPORTS

 

I LIKE SPORTS ( ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ)

ΣΤΟΧΟΙ:

Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο σχετικά με αθλητισμό στην αγγλική γλώσσα
• Να χρησιμοποιούν φράσεις που δηλώνουν ικανότητα στην αγγλική γλώσσα
Ενδεικτικές λέξεις
swim, run, ride bicycle, play tennis/basketball/volleyball/football
Ενδεικτικές φράσεις
I love sports, I can swim/run/ride a bicycle, I can play tennis/basketball/volleyball/football,
Let’s keep fit!
• Να αναγνωρίζουν βασικά αθλήματα
• Να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες έκφρασης που τους δίνει το σώμα τους

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1) Η WENDY δείχνει στα παιδιά τη φωτογραφία της από το κολυμβητήριο  λέγοντας: “Look! Ι can swim! I can swim in the pool! I love sports!”.
Προτρέπουμε τα παιδιά να ρωτήσουν την WENDY  αν και οι φίλοι της κάνουν κάποιο άθλημα.  H WENDY απαντά καταφατικά λέγοντας: “My friends love sports too! Let me show you what my friends can do!”. Δείχνουμε στα παιδιά ένα κουτί που περιέχει flashcards που απεικονίζουν τους φίλους της καθώς και κάποια αθλήματα (π.χ. “riding a bike, football, basketball, the volleyball, playing tennis”, κλπ.).
Απλώνουμε στο πάτωμα τα flashcards για να παίξουμε ένα παιχνίδι. Ρωτάμε τα παιδιά κάνοντας και τις αντίστοιχες κινήσεις: “One of my friends can play basketball! Guess who?” και τα
παιδιά καλούνται να εντοπίσουν το αντίστοιχο flashcard λέγοντας το ζώο στα αγγλικά (π.χ. “(the) elephant”) (ανακύκλωση λεξιλογίου). Κάθε φορά που τα παιδιά αναφέρουν το σωστό ζώο,
επαναλαμβάνουμε τη φράση: “That’s right! The elephant can play basketball!”. Στη συνέχεια, τα παιδιά παίρνουν από ένα flashcard που απεικονίζει ένα από τα παραπάνω ζώα και ένα flashcard που απεικονίζει ένα άθλημα. Tα παιδιά κινούνται στον χώρο με βάση τη μουσική που ακούνε. Κάθε φορά που σταματάει η μουσική  λέμε π.χ.: “Who can ride a bicycle?” και τα παιδιά που έχουν τα αντίστοιχα flashcards κάνουν την αντίστοιχη κίνηση. Το παιχνίδι επαναλαμβάνεται ώστε όλα τα παιδιά να «κάνουν» όλα τα αθλήματα.

IMG 7896 IMG 78971 IMG 7898 ποδοσαιρο

 

2) Τα παιδιά μπαίνουν σε δύο σειρές σχηματίζοντας με τα σώματά τους ένα διάδρομο. Ένα-ένα παιδί επιλέγει τυχαία το flashcard ενός αθλήματος και, αφού δηλώσει ότι μπορεί να το κάνει (π.χ. “Ι can swim!”), διασχίζει τον διάδρομο κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις (π.χ. προσποιούμενο τον/την αθλητή/τρια κολύμβησης που κολυμπάει). Τα υπόλοιπα παιδιά, με τη βοήθειά μας λένε τη/τις φράση/εις που σκέφτηκαν με την ομάδα τους εμψυχώνοντας τον/την αθλητή-συμμαθητή/ήτριά τους.

παιχνιδι

3) Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και σχηματίζουν από έναν κύκλο για να παίξουν το παιχνίδι «Βρες ποιο άθλημα μπορώ να κάνω!». Κάθε ομάδα έχει μπροστά της τέσσερα-πέντε flashcards με αθλήματα
Η WENDY  λέει στα παιδιά: “l can e.g., swim!” κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις και τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν το αντίστοιχο flashcard και να το σηκώσουν ψηλά. Μετά από κάποιες επαναλήψεις και ανάλογα με την ανταπόκριση των παιδιών, δοκιμάζουμε να λέμε την πρόταση χωρίς να κάνουμε τις κινήσεις.
Στη συνέχεια, μπορούμε να ανεβάσουμε τον βαθμό δυσκολίας, παίζοντας ένα παιχνίδι λογικής “odd one out”. Πιο συγκεκριμένα, λέμε στα παιδιά κουνώντας αρνητικά το κεφάλι μας:                     I  can’t play tennis. I can’t ride a bicycle. I can’t run. What can I do?” και τα παιδιά καλούνται, αφού γυρίσουν από την  ανάποδη το flashcard κάθε αθλήματος που αναφέρεται, να «μαντέψουν» ποιο άθλημα μπορεί να κάνει η WENDY (άθλημα που δεν αναφέρθηκε) και να το πουν στα αγγλικά (π.χ. “You can swim!”).
H δραστηριότητα τελειώνει και η WENDY λέει στα παιδιά: “Everybody can do something. Everybody is special! We are all special!”.

.4) Τα παιδιά σε κύκλο  παίζουν  ένα παιχνίδι λογικής “What is missing?”. Έχουν  μπροστά τους 4-5 flashcards με αθλήματα. Ένα  παιδί κλείνει τα μάτια, τα υπόλοιπα παιδιά  αφαιρούν ένα flashcard και το ρωτούν: “What  can I do?” και το παιδί καλείται να βρει ποιο  άθλημα λείπει και να απαντήσει στα αγγλικά. “You can swim!”.

5) Σε 4-5 καλάθια/κουτιά κολλάμε από ένα  flashcard με τα αθλήματα. Τα παιδιά σχηματίζουν μια σειρά. Δίνουμε στο  πρώτο στη σειρά παιδί κάθε φορά μια μπάλα  και του λέμε: “I can e.g., swim!” και το παιδί  πρέπει να ρίξει την μπάλα στο αντίστοιχο  καλάθι/κουτί

IMG 8022

6) Στο τέλος ως εμπέδωση του μαθήματος παίξαμε BOWLING. Κάθε παιδί μέτραγε στα αγγλικά πόσες κορίνες έριξε

IMG 8023 IMG 8024 IMG 8025

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: HAPPY MOTHER ‘S DAY

Δευτέρα 8 Μαίου 2023

Σήμερα τα παιδιά με την κυρία Ιωάννα συζήτησαν για την γιορτή της μητέρας (HAPPY MOTHER ‘S DAY). Έμαθαν τις λέξεις  happy mothers day, present, give, I  love you , Hug, Kisses.

Έμαθαν το παρακάτω τραγουδάκι και το τραγούδησαν

Και μετά παρακολούθησαν στο παρακάτω βίντεο τι δεν πρέπει να δώσουμε στην μητέρα για δώρο.

Εκμάθηση λέξεων: dead flies, spider, bird, unless, salamander, salt, deer, termites, pig, bat

 

Αντιστοιχίσεις

Χρησιμοποιώντας κάρτες αντιστοιχίζουν τις μητέρες με τα παιδιά. Επανάληψη των λέξεων για τα ζώα

IMG 7823 1

Τετάρτη 10 Μαίου 2023

Κατασκευή χειροτεχνίας για την γιορτή της μητέρας

IMG 7877

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ 14 ΜΑΙΟΥ 2023

ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΜΑΙΟΥ 2023 ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ

“Είπαν του ήλιου ” γιορτάζει η μάνα” κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει. Είπαν της θάλασσας”γιορτάζει η μάνα ” κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη. Το ΄μαθαν τα πουλιά, ” γιορτάζει η μάνα ” και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα. Το ΄μαθαν τα άνθη, ” γιορτάζει η μάνα ” και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα.

Τ΄άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε, δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα. Τ ΄άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα , πείτε ευχές, μύριες ευχές για την μητέρα”.

Την Κυριακή 14 Μαίου που θα είναι η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, γιορτάζουν σε όλο το κόσμο οι μανούλες,   ο πιο ξεχωριστός άνθρωπος της ζωής μας ….

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

4 μόνο γράμματα, αν μπουν το ένα δίπλα στο άλλο, φτιάχνουν την πιο γλυκιά, την πιο όμορφη λέξη στον κόσμο     ΜΑΜΑ

Μ, όπως Μοναδική. Γιατί η ΜΑΜΑ μας είναι μία και μοναδική. Μας φροντίζει και μας δίνει ό,τι λαχταράμε στη Γη.

Α, όπως Άνοιξη. Γιατί η ΜΑΜΑ μας, είναι σαν την Άνοιξη, στολισμένη με λουλούδια, πολύχρωμα και ευωδιαστά.

Μ, όπως Μέλι. Γιατί η ΜΑΜΑ μας, είναι πάντα εκεί, για να μας χαρίζει τις πιο γλυκιές στιγμές, τις πιο γλυκιές αναμνήσεις της παιδικής μας ηλικίας.

Α, όπως Αγκαλιά. Γιατί είναι η ΜΑΜΑ μας, μια αγκαλιά, μια φωλιά, που μέσα της κουρνιάζουμε, σαν μικρά πουλάκια.

και πάντα θα μας αγαπά ότι κι αν γίνει….

Γι αυτό σας εφτιαξα την διαδραστική αφίσα για την γιορτή της μητέρας. Πατήστε επάνω στα σημαδάκια και σας περιμένουν πολλές εκπλήξεις.

Δραστηριότητες:

  • Κάρτες για την γιορτή της μητέρας

IMG 7876

Ζωγραφίσαμε τα γράμματα της λέξης ΜΑΜΑ και τα κολλήσαμε σε κανσόν χαρτί

IMG 7831IMG 7878

Βιβλιαράκι η ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΑ για την γιορτή της ΜΗΤΕΡΑΣ

IMG 7836 IMG 7837

Ζωγραφίσαμε και συνθέσαμε τη φράση: ΜΗΤΕΡΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

IMG 7866

Ζωγραφίσαμε καρδιές μεγάλες και μικρές

IMG 7874

Παρασκευή 12 Μαίου 2023

Καλέσαμε τις γλυκιές μανούλες στο Νηπιαγωγείο μας . Τους περίμενε μια έκπληξη. Τα μικρά αγγελούδια τους  τραγούδησαν  τραγουδάκια για την γιορτή της μητέρας, τους έδωσαν τα δώρα τους, ένα τριαντάφυλλο και ένα γλυκό φιλάκι.

InkedIMG 7867 IMG 7865

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Ανοιξιάτικες Δημιουργίες 2023

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΟΙΞΙΆΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ ΙΝΑΧΟΥ.

Είναι όλες καταπληκτικές!!!!!!

Καρδουλομελισσούλες

IMG 7765

Φραουλοανθρωπάκια

IMG 7773

Τουλίπες κολλάζ

IMG 7778

Πρωτομαγιάτικα στεφάνια

IMG 7779

Ο Τζότζο ο μικρός σκαντζόχοιρος μας έμαθε  να ζωγραφίζουμε την Μελένια τη μελισσούλα και την πασχαλίτσα ΒΟΥ

IMG 7825 IMG 7826

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: THE EASTER BUNNY

HAPPY EASTER

ΣΥΖΉΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Στόχος:Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο στα αγγλικά σχετικό με Πασχαλινά έθιμα
Να χρησιμοποιούν βασικές φράσεις για να εκφράσουν χαρακτηριστικούς τρόπους εορτασμού
του Πάσχα

Ενδεικτικές λέξεις
Easter, Easter bunny, basket, big, small, hungry

Να περιγράφουν ήθη και έθιμα του Πάσχα
Να διακρίνουν κοινά στοιχεία και διαφορές στα έθιμα και στις παραδόσεις ατόμων που
προέρχονται από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα

Δραστηριότητες:

1)Η κυρία Ιωάννα  λέει  στα παιδιά “Easter is coming! Happy Easter!” και ζητά από την Wendy να πει στα παιδιά πώς γιορτάζουν το Πάσχα στη χώρα της, δείχνοντας παράλληλα flashcards (Bunny, dye eggs, go
camping, go to festivals).

2)Η κυρία Ιωάννα ζητά από  τα παιδιά να θυμηθούν όσα έχουν συζητήσει σχετικά με τον εορτασμό του Πάσχα κι άλλων θρησκευτικών εορτασμών αυτήν την περίοδο και να μοιραστούν πληροφορίες με την Wendy. Κατόπιν παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο σχετικά με τα έθιμα του Πάσχα στην Μεγάλη Βρετανία .

ΠΑΙΧΝΙΔΙ :  Στο παρακάτω βίντεο τα παιδιά προσπαθούν να βρουν ποια εικόνα θα εμφανιστεί και λένε την λέξη στα αγγλικά με την βοήθεια της κυρίας Ιωάννας

3 ) Η Wendy αφηγείται στα παιδιά μια ιστορία  και τους λέει “The Easter bunny has a surprise for you!”. Τους εξηγεί πως το Easter bunny έχει κρύψει (σοκολατένια) πασχαλινά αυγά μέσα στην τάξη, τα οποία πρέπει να τα ανακαλύψουν αξιοποιώντας στοιχεία που τους δίνονται στα αγγλικά.
 Τα παιδιά  λοιπόν κρατώντας από ένα καλαθάκι  ( basket) προσπαθούσαν  να τα βρουν. Η κυρία Ιωάννα τους έλεγε
Let’s look for Easter eggs .   Καθώς τα παιδιά βρίσκουν τα αυγά και φωνάζουν χαρούμενα, η κυρία Ιωάννα  επαναλαμβάνει προτρέποντας τα παιδιά να κάνουν το ίδιο Look an Easter egg! Thank you, Easter Bunny!”.

IMG 7719 1

4) Παιχνίδι με αυγά. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια  , πήραν από ένα αυγό . Οταν η κυρία Ιωάννα έδινε το σύνθημα τα παιδιά κυλούσαν το αυγό. Νικητής ήταν αυτός που έριχνε το αυγό πιο μακριά. Το διασκεδάσαμε πάρα πολύ.

IMG 7720 2 IMG 7722 3

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 2023

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 2023

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ινάχου σας εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με τις καταπληκτικές δημιουργίες τους.

Πασχαλινές  δημιουργίες από μικρούς καλλιτέχνες.

Ο Γολγοθάς κολλάζ ( τεχνική βιτρώ)

IMG 7556

Πασχαλινά στεφανάκια

IMG 7558

Κοτοπουλάκια και αυγά

IMG 7545 IMG 7557

Ζωγραφική: Η Τότα η Κότα

IMG 7624 IMG 7625

 

IMG 7626 IMG 7627

Σταυροί με γλωσσοπίεστρα

IMG 7668

Βιβλιαράκι για τα πάθη του Χριστού

IMG 7667

Κοτοπουλάκι τεχνική: pixel art

IMG 7628

Λαμπάδες με φυσικό κερί

IMG 7651 IMG 7653 IMG 7655

Καλαθάκια: Πασχαλινά λαγουδάκια με βαμμένα ποτηράκια

IMG 7689

Πασχαλινές κάρτες

IMG 7679

Και βέβαια τα Λαζαράκια μας. Ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ όλη τη διαδικασία παρασκευής τους. Ζυμώσαμε, πλάσαμε, τα πήγαμε στο φούρνο να τα ψήσουμε, τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λάζαρου και βέβαια στο τέλος τα φάγαμε. Ήταν πεντανόστιμα.

IMG 7680IMG 76881IMG 7684

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

Που’ σουν Λάζαρε, που είναι η φωνή σου

που σε γύρευαν η μάνα κι η αδελφή σου.

Ημουνα στη γη, στη γη βαθιά χωμένος

κι από τους εχθρούς, εχθρούς βαλαντωμένος.

Βάγια βάγια των βαγιών τρώμε ψάρι και κολιό

και ως την άλλη Κυριακή τρώμε το παχύ τ΄αρνί.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ : ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΑΓΓΛΙΚΑ: THE SUN AND THE SHADOW

Εξ αιτίας της ενασχόλησης μας με τον ήλιο και τους πλανήτες η κυρία Ιωάννα συζήτησε με τα παιδιά για τον ήλιο ( the sun), τους πλανήτες (the planet),και την σκιά( the shadow).

Στόχοι:

Να χρησιμοποιούν βασικό λεξιλόγιο για το διαστημα
Να ανακυκλώσουν λεξιλόγιο σχετικό με τα ταξίδια, τα χρώματα και το φυσικό περιβάλλον

ενδεικτικές λέξεις
an
astronaut, space, rocket, planets, stars, spacesuit, clouds,  the sun, the shadow, sky, moon, star,

Παιχνίδι: Επανάληψη αριθμών και χρωμάτων στα Αγγλικά: ( one, two , three…………………yellow)

Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες. Σε κάθε ομάδα δίνεται μια καρτέλα με σχεδιασμένους ήλιους. Τα παιδιά της κάθε ομάδας ρίχνουν το ζάρι και  με βάση τον αριθμό που έφεραν στο ζάρι ζωγραφίζουν ισάριθμους ήλιους στην καρτέλα τους. Όποια ομάδα ζωγραφίσει πρώτη τους ήλιους στην καρτέλα της κερδίζει

IMG 7483 IMG 7484

Αντιστοίχιση εικόνας και σκιας

IMG 7472

Παιχνίδι: Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες . Η κυρία Ιωάννα τους λέει ότι όταν ο ήλιος είναι ψηλά στο ουρανό σηκώνουν τα χέρια ψηλά ( up). Όταν είναι χαμηλά κάθονται κάτω (down).

 

IMG 7485 1 IMG 7488 1

Χρησιμοποιώντας τον φακό  τα παιδιά μαθαίνουν για την σκια μας ανάλογα με τη θέση του ήλιου στον ουρανό

IMG 7471

Βγήκαμε έξω στον ήλιο, είδαμε την σκια μας και κάναμε διάφορες κινήσεις με τα χέρια μας

IMG 7512

20/3/2023 – 27/3/2023

Τα παιδιά έμαθαν για το έθιμο της Μαρμότας ( The  Groundhog) στην Αμερική.

Όταν η Μαρμότα βλέπει την σκιά της μπαίνει μέσα στην φωλιά της για 6 weeks more ( δηλ. συνεχίζεται ο χειμώνας για 6 εβδομάδες ακόμα). Όταν έχει συννεφιά και δε βλέπει την σκιά της  spring will come soon( Η Ανοιξη θα έρθει σύντομα)

1)Διάβαζαν ένα βιβλίο και παρακολούθησαν ένα βίντεο με αληθινές μαρμότες και μετά σε φύλλο εργασίας ζωγράφιζαν τις μαρμότες με βάση τις εντολές της κυρίας Ιωάννας ( Επανάληψη χρωμάτων και αριθμών στα Αγγλικά)

2)Αντιστοίχιση Μαρμότας και σκιάς.

IMG 7514

Κατασκευή  το καπελάκι της Μαρμότας

IMG 7543 IMG 7544

IMG 7540 1

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

25η Μαρτίου 2023. Τα επετειακά μας

ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ

ΜΟΝΑΧΟΙ ΣΑΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ

ΣΤΙΣ ΡΑΧΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ

ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ

 

25η Μαρτίου 1821

Η δίψα για ελευθερία και ανεξαρτησία ένωσε όλους τους Έλληνες για να διώξουν από την Ελλάδα μας τον τούρκικο ζυγό. Τα παιδιά μας   τιμούν τους ήρωες και τις ηρωίδες που έδωσαν τα πάντα, ακόμα και την ίδια τους τη ζωή, για την ελευθερία της πατρίδας με ζωγραφιές και χειροτεχνίες.Απολαύστε τις δημιουργίες τους.

 

IMG 7495

Τσολιαδάκια και Αμαλίες

IMG 7489 IMG 7496

IMG 7523

Ο Τσολιάς τεχνική pixel art

IMG 7494

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου ( Τεχνική βιτρώ)

IMG 7510

IMG 7520IMG 7519

O Κρίνος της Παναγίας ( Ο καρδουλουλουδοκρίνος όπως είπε και ο Νίκος. Ξ)

IMG 7517

Ζωγραφίζουμε τους ήρωες της επανάστασης

IMG 7524 IMG 7525

Τα Ελληνάκια( ζωγραφική και κολλάζ)

IMG 7526

Χρόνια πολλά Ελλάδα. Χρόνια πολλά Έλληνες.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΙΝΑΧΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ

ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΛΕΝΕ

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ , ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ

334544026 2445737272247221 8660286352400555129 n 334464232 1184269762450399 8149161948483868222 n 334966039 889527255647100 3616873013053034249 n 334958504 528938139364824 2180831651406031758 n

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Γ΄Εργαστήριο ” STEAM Και η ΓΗ γυρίζει”

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ” STEAM και η ΓΗ γυρίζει”

Ο Ήλιος  μας, η πηγή της ζωής μας….

Στόχοι:

-Να γνωρίσουν  τον Ήλιο και τα  χαρακτηριστικά του
-Να συνδέσουν  τον Ήλιο με τη Μυθολογία

Δραστηριότητες:

1)  Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για τον ήλιο

και μετά  άρχισε η συζήτηση. Τι είναι?  Τι έχει μέσα του?  ( φως, φωτιά) Τι μας προσφέρει? ( Φως, ζέστη, ζωή, τροφή)
Πώς κινείται ο Ήλιος; Παρατηρείστε και δείτε πως είναι η επιφάνεια του Ήλιου; Με τι μοιάζει ο Ήλιος;

Συζήτηση για το φως και τη θερμότητα του Ηλιου και οφέλη και συνέπειες
2.Ήλιος και Μυθολογία- Μύθος του Φαέθωντα . Διαβάσαμε το μύθο του Φαέθωντα ,  γιο του Ήλιου και της Κλυμένης και συζητήσαμε  με τα παιδιά για τις συνέπειες όταν ο Ήλιος είναι πολύ κοντά ή πολύ μακρυά από τη Γη.  Συνδέσαμε  την υπερβολική θερμότητα από τον Ήλιο με την υπερθέρμανση του Πλανήτη κάνοντας αναφορά στα περιβαλλοντικά προβλήματα και σύνδεση με την ΖΩΗ στο Πλανήτη μας ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.

3) Θεατρικό παιχνίδι: ” Ο Ηλιος και οι πλανήτες”

Διαμορφώσαμε ένα χώρο της αίθουσας σε ηλιακό σύστημα , φορέσαμε στολές , ντυθήκαμε πλανήτες και δραματοποιήσαμε την κίνηση των πλανητών γύρω από τον ήλιο.

IMG 7333 1

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ