ΑΓΓΛΙΚΑ: The Very Hungry Caterpillar ( Η πολύ πεινασμένη κάμπια)
Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022
Σήμερα τα παιδιά συζήτησαν με την κυρία Ιωάννα τι τρώμε όταν πεινάμε το
πρωί/ μεσημέρι/βράδυ. Κάθε παιδί άρχισε να λέει τι τρώει και ποιό είναι το αγαπημένο του φαγητό.
Τα παιδιά αναρωτήθηκαν που είναι η WENDY? Η κυρία Ιωάννα τους είπε ότι δεν ήρθε γιατί εχθές το βράδυ πείναγε πάρα πολύ και δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Με αφορμή λοιπόν την πείνα της WENDY τους διάβασε το παραμύθι του ERIC CARLE : ” Μια πολύ πεινασμένη κάμπια” Με το συγκεκριμένο παραμύθι δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να γίνει επανάληψη του λεξιλογίου για , τα χρώματα τους αριθμούς και τα φρούτα . Επίσης συνδέθηκε με το θέμα της Υγιεινής Διατροφής ( ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ-ΝΙΚ)
Δραστηριότητες:
1 )Σε φωτοτυπία ζωγράφισαν την πεινασμένη κάμπια, κόλλησαν στο σώμα της τι έφαγε κάθε μέρα και την αντίστοιχη ποσότητα.
2) Ομαδική εργασία: Σε κανσόν χαρτί φτιάξαμε την ΠΟΛΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ ΚΑΜΠΙΑ
Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022
Δραστηριότητες:
1) Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται τυχαία ένα όνομα φρούτου. Κρύψαμε τα flashcards των φρούτων στην τάξη.
Κάθε φορά που η κυρία Ιωάννα έλεγε τη φράση “I’m always so hungry! I want to eat… e.g. an apple” (κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις) η ομάδα των μήλων σηκώνεται για να βρει το κρυμμένο φρούτο. Η κυρία Ιωάννα βοηθά τα παιδιά να βρουν το κρυμμένο φρούτο λέγοντας “hot” όταν είναι κοντά του και “cold” όταν απομακρύνονται από αυτό.
Μόλις μία ομάδα έβρισκε ένα κρυμμένο φρούτο, το τοποθετούσε στο καλάθι που είχε χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της αφήγησης της ιστορίας της πεινασμένης κάμπιας. Στο τέλος κι αφού έπαιξαν όλες οι ομάδες η κυρία Ιωάννα είπε: “I’m not hungry anymore! I have… e.g. an
apple!”.
Δραστηριότητα 2
1. Η κυρία Ιωάννα είπε στα παιδιά πως ήρθε η ώρα να προσποιηθούν πως είναι τα ίδια η κάμπια και ότι πεινάνε πολύ. Δώσαμε στα παιδιά διάφορα φρούτα φτιαγμένα από χαρτόνι και έναν διακορευτή. Η κυρία Ιωάννα είπε στα παιδιά “I’m always so hungry! I want to eat… e.g. an orange”. Τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν τα πορτοκάλια ανάμεσα στα φρούτα που τους δόθηκαν και να τα «μασουλήσουν» με τον διακορευτή μέχρι η κυρία Ιωάννα να πει “Stop!”.
Έπειτα, η κυρία Ιωάννα προέτρεψε τα παιδιά να μετρήσουν πόσες «δαγκωματιές»
άφησαν πάνω στο φρούτο και τα παιδιά επανέλαβαν τον αριθμό των δαγκωματιών στα
αγγλικά.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ






















































