ΑΓΓΛΙΚΑ: The Very Hungry Caterpillar ( Η πολύ πεινασμένη κάμπια)

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

 Σήμερα τα παιδιά συζήτησαν  με την κυρία Ιωάννα  τι τρώμε όταν πεινάμε το
πρωί/ μεσημέρι/βράδυ.
Κάθε παιδί άρχισε να λέει τι τρώει και ποιό είναι το αγαπημένο του φαγητό. 
Τα παιδιά αναρωτήθηκαν που είναι η WENDY? Η κυρία Ιωάννα τους είπε ότι δεν ήρθε γιατί εχθές το βράδυ πείναγε πάρα πολύ και δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Με αφορμή λοιπόν την πείνα της WENDY   τους διάβασε το παραμύθι του ERIC CARLE : ” Μια πολύ πεινασμένη κάμπια”  Με το συγκεκριμένο παραμύθι δόθηκε η δυνατότητα  στα παιδιά να γίνει επανάληψη του λεξιλογίου για , τα χρώματα τους αριθμούς και τα φρούτα . Επίσης  συνδέθηκε με το θέμα της Υγιεινής Διατροφής ( ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ-ΝΙΚ)

Δραστηριότητες:

1 )Σε φωτοτυπία ζωγράφισαν την πεινασμένη κάμπια, κόλλησαν στο σώμα της τι έφαγε κάθε μέρα και την αντίστοιχη ποσότητα.

2) Ομαδική εργασία: Σε κανσόν χαρτί φτιάξαμε την ΠΟΛΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ ΚΑΜΠΙΑ

IMG 5218 IMG 5217

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

Δραστηριότητες:

1) Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται τυχαία ένα όνομα φρούτου. Κρύψαμε τα flashcards των φρούτων στην τάξη.
Κάθε φορά που η κυρία Ιωάννα  έλεγε  τη φράση “I’m always so hungry! I want to eat e.g. an apple” (κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις) η ομάδα των μήλων σηκώνεται για να βρει το κρυμμένο φρούτο.
Η κυρία Ιωάννα  βοηθά τα παιδιά να βρουν το κρυμμένο φρούτο λέγοντας “hot” όταν είναι κοντά του και “cold” όταν απομακρύνονται από αυτό.
Μόλις μία ομάδα έβρισκε ένα κρυμμένο φρούτο, το τοποθετούσε  στο  καλάθι που είχε χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια της αφήγησης της ιστορίας της πεινασμένης κάμπιας. Στο τέλος κι αφού έπαιξαν όλες οι ομάδες  η κυρία Ιωάννα
είπε: I’m not hungry anymore! I have e.g. an
apple
!”.

IMG 5203 1 IMG 5206 IMG 5208

Δραστηριότητα 2
1. Η κυρία Ιωάννα  είπε στα παιδιά πως ήρθε η ώρα να προσποιηθούν πως είναι τα ίδια η  κάμπια και ότι πεινάνε πολύ.
Δώσαμε  στα παιδιά διάφορα φρούτα φτιαγμένα από χαρτόνι και έναν διακορευτή. Η κυρία Ιωάννα είπε  στα παιδιά “I’m always so hungry! I want to eat e.g. an orange”.  Τα παιδιά έπρεπε  να εντοπίσουν τα πορτοκάλια ανάμεσα στα  φρούτα που τους δόθηκαν και να τα «μασουλήσουν» με τον διακορευτή μέχρι η κυρία Ιωάννα  να πει “Stop!”.
Έπειτα, η  κυρία Ιωάννα  προέτρεψε  τα παιδιά να μετρήσουν πόσες «δαγκωματιές»
άφησαν πάνω στο φρούτο  και τα παιδιά
επανέλαβαν  τον αριθμό των δαγκωματιών στα
αγγλικά.

IMG 5211 IMG 5214 IMG 5219

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

 

 

 

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ-ΝΙΚ: 5ο Εργαστήριο ” ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ”

ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Y76ejsDb 1024x747

Με αφορμή το παραμύθι ” ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΡΣ” στο οποίο τα φρούτα και τα λαχανικά προσπαθούσαν να βρουν ένα τρόπο για να τα γνωρίσουν τα παιδιά και να τα συμπεριλάβουν στη διατροφή τους. Έτσι αποφάσισαν να κάνουν μια παρέλαση.  Αποφασίσαμε λοιπόν κι εμείς να φτιάξουμε ομάδες των φρούτων και των λαχανικών με βάση το χρώμα τους.

1η δραστηριότητα:

Εκείνη την ημέρα λίγο πριν ξεκινήσουμε το μάθημα είχε βγει το ουράνιο τόξο, τα παιδιά το είχαν παρατηρήσει και αναφερθήκαμε στα επτά χρώματα του ουράνιου τόξου.

Αποφασίσαμε λοιπόν κι εμείς να φτιάξουμε το ουράνιο τόξο της Διατροφής. Χωρίσαμε τα φρούτα και τα λαχανικά σε πέντε ομάδες  χρωμάτων  : ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΙΤΡΙΝΟ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΩΒ. Μετά το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας.

IMG 5166 IMG 5165

2η δραστηριότητα:

Μάθαμε ότι όλα τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν πολλές βιταμίνες και κάνουν πολύ καλό στην υγεία μας και  ζωγραφίσαμε τις βιταμίνες και τις φτιάξαμε κούκλες .

IMG 5156 IMG 5177

3η δραστηριότητα:Φτιάξαμε μπάρες δημητριακών. Φυσικά ήταν πεντανόστιμες, μας άρεσαν πάρα πολύ. Τα μικρά μου αστεράκια έχουν εξελιχθεί σε πολύ καλούς βοηθούς μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.

IMG 5174 InkedIMG 5172 LI

4ο εργαστήριο δεξιοτήτων ” Το Καλάθι του Πικ-Νικ”

4ο Εργαστήριο δεξιοτήτων: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΑΝΑΣ

Το εργαστήριο ξεκίνησε μια εβδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων και συνεχίστηκε τον Ιανουάριο.

Στόχος της δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν πως σε κάθε τροφή αντιστοιχεί ένας αριθμός τροφοχιλιόμετρων μέχρι να φτάσει σε εμάς, τα οποία με τη σειρά τους αντιστοιχούν σε ένα υψηλό, ή χαμηλό οικολογικό αποτύπωμα ( αποτύπωμα άνθρακα). .

Παρουσιάσαμε στα παιδιά μία σειρά κάρτες που απεικονίζουν την ιστορία της μπανάνας από τη φυτεία μέχρι το σπίτι μας.  Τα παιδιά τοποθέτησαν τις κάρτες στη σειρά  και συγχρόνως  εντόπισαν τις φωτογραφίες που απεικονίζουν ρύπανση. Επομένως προτιμάμε τα τοπικά προιόντα

InkedIMG 5169 LI InkedIMG 5171 LI

IMG 5167

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2021

Σήμερα  παρακολουθήσαμε το παραμύθι ” Ο Λύκος Ζαχαρίας  στη χώρα των παραμυθιών’ ζηλέψαμε λίγο  και αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τη δική μας  μηλόπιτα. Χρησιμοποιήσαμε τη συνταγή της  Θείας Λένας που έδωσαν τα γουρουνάκια στον Λύκο Ζαχαρία.

Συνταγή Μηλόπιτας

2 αυγά

2 κούπες αλεύρι Φαρινάπ

1 κούπα ζάχαρη

1/2 κούπα βούτυρο

1/2 κούπα γάλα

3-4 μήλα κομμένα σε κυβάκια

2 κ.γ μπέικιν πάουντερ

1 κ.γ κανέλα

1 βανίλια

Φυσικά η δική μας μηλόπιτα ήταν πολύ πιο ωραία. Ήταν τέλεια!!!!! Πεντανόστιμη. Δοκιμάστε τη

 

InkedIMG 5140 LI InkedIMG 5142 LI

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

 

 

 

ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ ΝΙΚ 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

 ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ ΝΙΚ

Y76ejsDb 1024x7478305b b6bedc6e 1be5 4756 a708 842d24acc2b2

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανήκει στη θεματική του κύκλου εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ στην υποενότητα: Οικολογική συνείδηση. Το «Καλάθι του Πικνίκ» αποτελεί ένα εργαλείο επαναδιαμόρφωσης των διατροφικών συνηθειών των μαθητών/τριών, όσον αφορά το κολατσιό και δημιουργήθηκε σε συνάρτηση με το στόχο της WWF της μείωσης των επιπτώσεων που προκαλεί το σύστημα παραγωγής τροφίμων στον πλανήτη κατά 50%. Στόχο έχει να πετύχει βιώσιμες διατροφικές συνήθειες στο κολατσιό των παιδιών,  στην αειφόρο ανάπτυξη, τη θετική συμμετοχή για την κλιματική αλλαγή με την δημιουργία οικολογικής συνείδησης και στη γνώση της παγκόσμιας και τοπικής κληρονομιάς Οι δεξιότητες που θέλαμε να αποκτήσουν τα παιδιά ήταν: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προγραμματισμός-Παραγωγικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη

Το πρόγραμμα εστιάζει σε 3 ημέρες βιώσιμης διατροφής μέσα στην σχολική εβδομάδα: τη Δευτέρα, ημέρα σπιτικού φαγητού, την Τετάρτη, ημέρα φρούτου και την Παρασκευή, ημέρα που δεν πετάμε φαγητό. Οι ημέρες αυτές εισάγονται στην τάξη με παιχνίδια και οι μαθητές δεσμεύονται να τις ακολουθούν για όλη την διάρκεια του σχολικού έτους.  Τις ημέρες αυτές τα σνακ τους πρέπει να ακολουθούν τους αντίστοιχους «κανόνες».

Δευτέρα  13 Δεκεμβρίου 2021

1ο Εργαστήριο : ” Πες μου τι τρως , να σου πω ποιός είσαι”

Σήμερα ο ΤΣΕΣΤΕΡ μας είχε μια έκπληξη. Μας έφερε το  “ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΠΙΚ ΝΙΚ “. Ολοι είχαμε την περιέργεια να δούμε τι είχε μέσα το καλάθι και αρχίσαμε την εξερεύνηση. Μέσα λοιπόν υπήρχαν: 1 τραπεζομάντηλο, 1 υφασμάτινη ψωμιέρα, 1 κουτάλα, 1 μπωλ, 1 ποδιά μαγειρικής και ένας φάκελος με  το πρόγραμμα .

IMG 5064 IMG 5063

Αφού λοιπόν ανακαλύψαμε τι είχε μέσα το καλάθι διαβάσαμε την ιστορία του Κυρίου Σαβαρέν ο οποίος είπε : ” ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΤΡΩΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ”

M4OkRYvQd0973 9596d794 0cff 48e2 94a6 706d15e14791

2ο Εργαστήριο

 Ημέρα σπιτικού φαγητού :Σπιτομπουκιές

IMG 5065

Στόχος του εργαστηρίου είναι  τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν  τα πλεονεκτήματα του σπιτικού φαγητού έναντι του έτοιμου ως προς τη γεύση, τη διαδικασία, το οικολογικό αποτύπωμα, καθώς επίσης να συνεργαστούν και να αναπτυχθεί μεταξύ τους ένα ευχάριστο κλίμα.

Αποφασίσαμε η Δευτέρα να είναι η ημέρα του σπιτικού φαγητού. Λόγω κρύου βέβαια το πικ-νικ μας αποφασίσαμε να το κάνουμε στην αίθουσα. Ρωτήσαμε τα παιδιά αν  έχουν βοηθήσει ποτέ την μητέρα τους να μαγειρέψει ή να φτιάξει γλυκά.  Γιατί είναι καλύτερο να τρώμε σπιτικό φαγητό?  Διαβάσαμε τα συστατικά μιας συσκευασμένης τροφής και αντιληφθήκαμε το μεγάλο οικολογικό αποτύπωμα που έχουν οι περισσότερες συσκευασμένες τροφές. Γι αυτό το λόγο πρέπει να προτιμάμε το σπιτικό φαγητό. Ξέρουμε τα συστατικά από τα οποία αποτελείται το σπιτικό φαγητό. Είναι δηλαδή πολύ υγιεινό.  Στρώσαμε λοιπόν  το τραπεζομάντηλο μας  , βγάλαμε το φαγητό μας και καλή μας όρεξη. Το διασκεδάσαμε πάρα πολύ.

Κατόπιν ακούσαμε το τραγούδι ” Τόσο λάθος διατροφή ” από την χορωδία του Δ.Τυπάλδου

Παρακολουθήσαμε επίσης το παρακάτω βίντεο της WWF

 

3ο Εργαστήριο :

Ημέρα φρούτου: Φρουτομπουκιές

Σήμερα  λοιπόν στρώσαμε το τραπεζομάντηλο  κάτω στο πάτωμα  και ετοιμαστήκαμε για το δεύτερο πικ νικ μας. Όλα τα παιδιά έφεραν φρούτο στο νηπιαγωγείο για το δεκατιανό τους. Κάθε παιδί μας έλεγε ποιό φρούτο είχε φέρει και βγάλαμε το νικητή -φρούτο της ημέρας. Η ΜΠΑΝΑΝΑ  ΝΙΚΗΣΕ. Τα περισσότερα παιδιά είχαν φέρει μπανάνα.  Στο τέλος φτιάξαμε την δική μας φρουτοσαλάτα και  δοκιμάσαμε όλοι. Ήταν πολύ νόστιμη.Τα παιδιά συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικά είναι τα φρούτα  για την διατροφή μας και κατά προέκταση για την υγεία μας. Έχουν πάρα πολλές βιταμίνες

IMG 5082 1

Την επόμενη μέρα  παίξαμε το παιχνίδι : “ Τυφλή φρουτο-γευσιγνωσία”

Σκοπός του παιχνιδιού : Οι μαθητές να κινητοποιήσουν τις αισθήσεις της όσφρησης και γεύσης για να απολαύσουν ένα φρούτο, να αντιληφθούν ότι  υπάρχουν πολλές ποικιλίες  του ίδιου φρούτου και να διασκεδάσουν.

Το παιχνίδι ξεκινάει. Κλείσαμε τα μάτια στα παιδιά με ένα μαντήλι και τους δώσαμε να δοκιμάσουν ένα φρούτο και να μας πουν ποιό είναι Περάσαμε πολύ ωραία. Μας άρεσε πολύ και υποσχεθήκαμε ότι θα το επαναλάβουμε

Συμπέρασμα: Τρώμε πολλά φρούτα. Τηρούμε τη Μεσογειακή Διατροφή.Τρώμε τοπικά και εποχικά φρούτα και λαχανικά

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ :

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: BREAKFAST ( ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ)

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022 και Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

Αυτή την εβδομάδα το μάθημα ήταν αφιερωμένο στο πρωινό . Γιατι  πρέπει να τρώμε πρωινό? Μας δίνει ενέργεια. Τι περιλαμβάνει ένα πρωινό?Γάλα, ψωμί, μαρμελάδα, βούτυρο, μέλι, χυμό πορτοκάλι, αυγά, κουλουράκια, τηγανίτες, τυρί. Τα παιδιά έμαθαν αυτές τις λέξεις στα αγγλικά, παρακολούθησαν ένα βίντεο με την Πέπα το γουρουνάκι και στο τέλος σε φύλλο εργασίας όπου απεικονίζεται ένα τοστ, ζωγράφισαν τι θα ήθελαν να έχει το τοστ. (HONEY,JAM, MARMALADE)

IMG 5162

Κατόπιν παρακολούθησαν στο παρακάτω βίντεο το παραμύθι του ERIC CARLE:  “PANCAKES”

και μετά σε φύλλο εργασίας αντιστοίχισαν τα  προιόντα με την  πρώτη ύλη π.χ αλεύρι- σιτάρι

IMG 5164

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Σήμερα τα παιδιά με την κυρία Ιωάννα είπαν τα κάλαντα στα αγγλικά και έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα καπελάκια με διάφορα σχέδια. Ήταν τέλεια!!!!

IMG 5097

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Σήμερα η κυρία Ιωάννα διάβασε στα παιδιά το παραμύθι για το Μπισκοτοανθρωπάκι ( THE  GINGERBREAD MAN). Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το παραμύθι

gingerbread-man

Μετά τα παιδιά τοποθετούσαν τα  αριθμημένα μπισκοτοανθρωπάκια επάνω στα ζωγραφισμένα μπισκοτοανθρωπάκια με βάση την ποσότητα των καραμέλων  που είχε το καθένα.

IMG 5100 IMG 5101

Στο τέλος ζωγράφισαν τον GINGERBREAD MAN σε φύλλο εργασίας

IMG 5105 1

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2021

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021

Σήμερα αποφασίσαμε να στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας για να αρχίσουμε να μπαίνουμε σιγά- σιγά στο κλίμα των γιορτών . Τα παιδιά το χάρηκαν πάρα πολύ.

IMG 4862InkedIMG 4968 LI

IMG 4803IMG 4804

IMG 4846IMG 4962

IMG 4863 IMG 5025 IMG 5026 IMG 5027 IMG 5028 IMG 5038 IMG 5040 IMG 5053 IMG 5089

Χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία για όλους

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

 

ΑΓΓΛΙΚΑ: ΜΕΓΕΘΗ : (BIG, SMALL), ΑΡΙΘΜΟΙ, ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Σήμερα τα παιδιά έμαθαν ονόματα ζώων στα αγγλικά  παρακολουθώντας το παραμύθι του ERIC CARL “ DREAM SNOW’

 

και μετά έγινε εμπέδωση του παραμυθιού με μια  χειροτεχνία

IMG 5071

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Σήμερα με αφορμή τα διάφορα μεγέθη των ζαχαρωτών ( candy canes), τα παιδιά χώρισαν τα candy canes  σε δύο ομάδες ( μικρό και μεγάλο) και έμαθαν τις λέξεις στα αγγλικά ( BIG, SMALL). Μετά έπαιξαν ένα παιχνίδι μνήμης με χριστουγεννιάτικες κάρτες και στο τέλος , χωρίστηκαν  σε τέσσερεις ομάδες και έφτιαξαν puzzles χριστουγεννιάτικα.

IMG 5085IMG 5086

IMG 5088

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ

 

Επίσκεψη της 1ης ΤΟΜΥ Άργους

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

Σήμερα επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο Ινάχου η κυρία Βασιλική Γιαννακοπούλου  ΠΕ Κοινωνική Λειτουργός και υλοποίησε δράση με θέμα ” Υλοποίηση παρέμβασης αγωγής υγείας στο μαθητικό πληθυσμό του Δήμου Άργους Μυκηνών” πάνω στη διατροφική αγωγή. Επίσης επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας και η κυρία Ελένη Μάρα υπεύθυνη προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Αργολίδας και μας ενημέρωσε για την υγιεινή διατροφή. Ευχαριστούμε πάρα πολύ και τις δύο για την εξαιρετική και εποικοδομητική ενημέρωση.

IMG 5066 IMG 5070

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ

IMG 4976

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Ινάχου χρησιμοποίησαν την φαντασία τους  και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό!!!!!!Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο ανοίξτε το βιβλίο  και θαυμάστε τις δημιουργίες τους

 

https://anyflip.com/umown/pngy