HELLO SPRING, FLOWERS EVERY WHERE( ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΗ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ)
Στόχος του συγκεκριμένου σεναρίου είναι να εκθέσει τα παιδιά σε καθημερινό λεξιλόγιο σχετικά με την
άνοιξη και πιο συγκεκριμένα με κάποια λουλούδια, με μια θεματολογία που άπτεται των ενδιαφερόντων των παιδιών.
● Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται δίνουν την
αφορμή για επανάληψη λεξιλογίου (χρώματα και αριθμούς) καθώς και την απόκτηση νέας γνώσης.
Ενδεικτικές λέξεις
red roses, white daisies, purple violets, pink tulips
Δραστηριότητες:
1)Η κυρία Ιωάννα ζήτησε από τα παιδιά να θυμηθούν τα χρώματα του Φθινοπώρου (brown, red,
orange, yellow) και να βρουν μέσα στην τάξη αντικείμενα με το ίδιο χρώμα. Κάθε φορά που έλεγε “Touch something… red”, τα παιδιά σε ομάδες πρέπει να εντοπίσουν αντικείμενα κόκκινου χρώματος κ. από το υλικό της τάξης. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και για τα άλλα χρώματα
2) H Wendy λέει στα παιδιά πως λατρεύει όλα τα λουλούδια (“I love flowers in the spring!”),
αλλά μερικά είναι τα πιο αγαπημένα της και για αυτό θα τους πει ένα τραγούδι “Let’s sing a flower song!”.
Η κυρία Ιωάννα τραγουδά το τραγούδι “I love flowers in thespring” συνοδεύοντας τους στίχους με συνδυασμό κινήσεων και flashcards.
Τα παιδιά ακούν το τραγούδι όσες φορές χρειαστεί, αυξάνοντας,ανάλογα με τη δυναμική της τάξης, το ρυθμό. Με την επανάληψη, η κυρία Ιωάννα κάνει παύση στις λέξεις “spring, roses, daisies, violets, tulips” και αφήνει τα παιδιά να τις πουν τα ίδια, δείχνοντάς τους τα αντίστοιχα flashcards.
Στη συνέχεια, και αφού ακούσουν το τραγούδι αρκετές φορές, τα παιδιά ψηφίζουν (“Let’s vote!”) για το δημοφιλέστερο λουλούδι και καταγράφουν τις ψήφους σε πίνακα διπλής εισόδου, αξιοποιώντας λεξιλόγιο στα αγγλικά (λουλούδια και αριθμοί).
3)Σε κάθε παιδί δίνεται τυχαία ένα flashcard με ένα λουλούδι (rose, daisy, violet and tulip). Τα παιδιά κινούνται στο χώρο στο ρυθμό του τραγουδιού “I love flowers in the spring” και μόλις σταματήσει η μουσική τα παιδιά φτιάχνουν ομάδες με τα ίδια λουλούδια και λένε στα αγγλικά το όνομα του λουλουδιού.
Τραγούδι: “I love flowers in the spring!“
I love flowers in the spring, in the spring!
I love flowers in the spring, in the spring!
Roses, daisies, violets and tulips,
I love flowers in the spring, in the spring!
I love Roses in the spring, in the spring!
I love Roses in the spring, in the spring!
Roses, daisies, violets and tulips,
I love Roses in the spring, in the spring!
……
*Next verses: replace “roses” with daisies, violets and tulip
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΡΗ
ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ



